's middags ard en skyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef SamEnMoos het volgende:
Weet iemand waar ik een goede online tv gids kan vinden? Ik wil graag weten welke zenders de Nederlandse WK wedstrijden uitzenden![]()
Alvast bedankt.
weer last van je buikje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:30 schreef Rewimo het volgende:
www.tvgids.nl misschien? Daar staan aardig wat zenders op.
Ik logeer trouwens in Kleve momenteelIk doe een Tour de Krankenhaus
Yep. Nou ja, nog steeds eigenlijkquote:
Te dom om te goegelen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:01 schreef MaxMark het volgende:
Zijn er hier mensen bekend in Hamburg en weten of er ergens een 'Nederlandse' kroeg is, waar ik met gelijkgestemden de wedstrijden van NL kan kijken?
Doe eens normaal zegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Te dom om te goegelen?
http://www.nederlandse-club-hamburg.de/
Nederland - Denemarken komt morgen op de ARD. Alle wedstrijden van vandaag komen op het ZDF. Zal om half 9 wel stil zijn op straat straksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef SamEnMoos het volgende:
Weet iemand waar ik een goede online tv gids kan vinden? Ik wil graag weten welke zenders de Nederlandse WK wedstrijden uitzenden![]()
Alvast bedankt.
Omdat ik er een baan heb gevonden.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Vraag: Waarom zijn jullie naar Duitsland verhuisd?
ik zou zeggen lees even terug.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:01 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Vraag: Waarom zijn jullie naar Duitsland verhuisd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |