Heeft ie niet want hij harst rond zijn lul waarschijnlijk.quote:
Precies, ik tik er nu ook al wel weer te veel weg.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:01 schreef MiVer het volgende:
[..]
mijn vader heeft zijn pensioen bij heineken gedaan
hahaha, op mijn 14 mocht ik proeven, maar slechts 1 flesje op mijn verjaardag
rest jaar niet meer....hahahhah en kijk nu wat er van die opvoeding terecht is gekomen
hahahha
Haha waarom gelijk haten? Ik scheer alleen m'n face.quote:
Misschien als je overdreven veel hebt.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:04 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die niet snappen dat je okselhaar moet trimmen.
michel doet ook met sabnzbdquote:Op maandag 3 mei 2010 17:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat klinkt opzich wel chill, straks eens even uitproberen.
Nou en.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:05 schreef Lakitu het volgende:
Wedden dat Vujicevic zich overal scheert, wd?
Blijkbaar heel veel en.quote:
quote:
quote:
Ja, maar Vujicevic mag het omdat ik hem toch wel zijn scheermesje afpak.quote:
Probeer eerst nou maar eens een normale jongen te regelen. Kun je daarna alsnog falen bij de mooiboys.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar Vujicevic mag het omdat ik hem toch wel zijn scheermesje afpak.
Ik zei al dat er geen normale jongens bestaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Probeer eerst nou maar eens een normale jongen te regelen. Kun je daarna alsnog falen bij de mooiboys.
Jawel. Je ziet het alleen niet. Je hebt alleen oog voor de foute.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei al dat er geen normale jongens bestaan.
als ik niet trim, wordt het 3,5 langquote:
Mijn scheerapparaat is kapot.quote:
Waarom heb jij niet gewoon een mannelijke Gilette Fusion Power?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn scheerapparaat is kapot.Krijg deze week nieuwe, maar bij mij wordt het nog geen centimeter.
weet ik niet. Verder ga ik dat niet uittesten op mijn oksels. Beetje pijnlijk als het uitschiet. Kun je ze trouwens epileren denk je? Dat durfde ik tot nu toe niet aan, maar de nood is hoog.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom heb jij niet gewoon een mannelijke Gilette Fusion Power?
Die bestaan wel degelijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
relaxed, mijn schaamhaar nog erger, als ik dat niet snoei, gaat het richting 5 cmquote:Op maandag 3 mei 2010 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn scheerapparaat is kapot.Krijg deze week nieuwe, maar bij mij wordt het nog geen centimeter.
Dat doet niet normaal veel pijnquote:Op maandag 3 mei 2010 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
weet ik niet. Verder ga ik dat niet uittesten op mijn oksels. Beetje pijnlijk als het uitschiet. Kun je ze trouwens epileren denk je? Dat durfde ik tot nu toe niet aan, maar de nood is hoog.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
weet ik niet. Verder ga ik dat niet uittesten op mijn oksels. Beetje pijnlijk als het uitschiet. Kun je ze trouwens epileren denk je? Dat durfde ik tot nu toe niet aan, maar de nood is hoog.
Nou het ging wel aardig. Heb een heel klein stukje gedaan het deed niet echt pijn. Alleen die huid kan er niet tegen en nu is het helemaal rood en er zit een wondje.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat doet niet normaal veel pijnPak dan nog een nagelschaar of iets dergelijks
!
Pak je vaders scheermes.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou het ging wel aardig. Heb een heel klein stukje gedaan het deed niet echt pijn. Alleen die huid kan er niet tegen en nu is het helemaal rood en er zit een wondje.En het is te kort om te knippen.
Faal in het kwadraatquote:AMSTERDAM - Wetenschappers willen uitzoeken of hangjongeren in Nederland zijn te verjagen met een speciaal roze licht. Het licht wordt in Engeland al met succes toegepast, schrijft De Telegraaf.
Door het licht zouden pukkels en acné extra goed zichtbaar worden, waardoor de jongeren liever ergens anders vertoeven, aldus de krant.
het spijt ons.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
noise jaquote:Op maandag 3 mei 2010 18:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Hier krijg ik dan wel weer een harde plassert van
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een normale tegen te komen.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jawel. Je ziet het alleen niet. Je hebt alleen oog voor de foute.
Die komt ze wel tegen, maar die zijn al bezet.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een normale tegen te komen.
Zien jullie wat ik daar deed?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die komt ze wel tegen, maar die zijn al bezet.
Zoals Otis.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die komt ze wel tegen, maar die zijn al bezet.
Ik vind mijn vriend ook redelijk normaal. Maar ja, wat is normaal?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om een normale tegen te komen.
wat is een piemolmuisquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind mijn vriend ook redelijk normaal. Maar ja, wat is normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |