is osmotisch gezien sterk af te radenquote:
Gebruik eens SABnzbd+, dat is zoveel relaxeder dan GrabIt.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet nog een nieuwe hardeschijf kopen voor mijn itunes collectie
en dit is de enige SC waar ik in zitquote:
Ja, er zijn weleens mensen aan overleden.quote:
Ik vind melk best lekker, maar drie liter vind ik toch wat teveelquote:Op maandag 3 mei 2010 17:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik drink wel gemakkelijk 3 liter melk op een dag. En dan ook nog een liter cola erbij ofzo.
Ik heb ooit weleens een docu gezien, waarbij iemand op zijn ontgroening 20 liter water had gedronken.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er zijn weleens mensen aan overleden.
Dat was bij een ontgroening ofzo.
I JUST NEED MORE TIMEquote:Op maandag 3 mei 2010 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
You've got blood on your hands and I know that it's miiiiiiiine.
Ik weet ook niet waarom ik zoveel drink, ik heb gewoon bijna altijd dorst.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind melk best lekker, maar drie liter vind ik toch wat teveel
Ik wil ook 2,5 TBquote:
Waarom, alsof het weekend al niet genoeg is?quote:
Ik heb ooit een docu gezien.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:50 schreef Bragi het volgende:
Ik had ooit een docu gezien waarbij iemand werd vermoord.En die was ook gelijk dood.
Waarom is dat relaxter dan? Dit werkt prima, gewoon NZB aanklikken en hij start met downloaden.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gebruik eens SABnzbd+, dat is zoveel relaxeder dan GrabIt.
Bij mij precies andersom.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik drink wel gemakkelijk 3 liter melk op een dag. En dan ook nog een liter cola erbij ofzo.
Ik ga nu in mijn hoofd opslaan dat MiVer tegenover de supermarkt woont.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:47 schreef MiVer het volgende:
[..]
en dit is de enige SC waar ik in zit
dus vind ik de interesse normaal
plus wij hebben lang geleden over PM wat gekletst
dus we lopen elkaar tegen het lijf
maar nu even naar de supermarkt
gelukkig woon ik tegen over
ben koffie vergeten
tot straks weer
Wtf, die ellebogen. Zou sowieso niet raken.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:51 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Would. Hit.
Da's met SAB niet anders, maar het is een webinterface, lichter in gebruik, download automatisch additionele PAR-bestanden, je kunt ontzettend veel filters instellen voor NA het downloaden, mail instellingen. Ik kan gewoon per mobiel connecten als ik niet thuis ben.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom is dat relaxter dan? Dit werkt prima, gewoon NZB aanklikken en hij start met downloaden.
Jij bent dan ook gay. Met je gay-spelletjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wtf, die ellebogen. Zou sowieso niet raken.
Praat je ook zo tegen meisjes in de kroeg?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's met SAB niet anders, maar het is een webinterface, lichter in gebruik, download automatisch additionele PAR-bestanden, je kunt ontzettend veel filters instellen voor NA het downloaden, mail instellingen. Ik kan gewoon per mobiel connecten als ik niet thuis ben.
"Ik zou jouw geboortekanaal wel eens willen debuggen"quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen meisjes in de kroeg?
Nee, dan komt het niet verder dan "Schatje, ik heb nog nooit zo een lekker iemand als jou gezien, ga je met met me mee?". Ka-ching.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen meisjes in de kroeg?
Vakantie, student, nuff said.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom, alsof het weekend al niet genoeg is?
Whehe tof, zou zo een Mausland spel kunnen zijn. Die maken pas toffe flash gamesquote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef Lakitu het volgende:
http://games.adultswim.co(...)chy-online-game.html
Wie kent dit spel? Het is gay maar wel leuk.
Dat klinkt opzich wel chill, straks eens even uitproberen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:52 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's met SAB niet anders, maar het is een webinterface, lichter in gebruik, download automatisch additionele PAR-bestanden, je kunt ontzettend veel filters instellen voor NA het downloaden, mail instellingen. Ik kan gewoon per mobiel connecten als ik niet thuis ben.
Implied facepalm + zucht = jij bent een faal.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dan komt het niet verder dan "Schatje, ik heb nog nooit zo een lekker iemand als jou gezien, ga je met met me mee?". Ka-ching.
Ik heb er geen problemen mee.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Implied facepalm + zucht = jij bent een faal.
Morgen denk je daar toch anders over.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Implied facepalm + zucht = jij bent een faal.
4 liter in zeer korte tijd (< 30 min), dan hersenen zetten uitquote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er zijn weleens mensen aan overleden.
Dat was bij een ontgroening ofzo.
Nee. En stop met kwijlen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dan komt het niet verder dan "Schatje, ik heb nog nooit zo een lekker iemand als jou gezien, ga je met met me mee?". Ka-ching.
Ja #watweetjij daar nou van?quote:
Nou valt wel mee. Mensen eten vaak toch al iets te zout.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef MiVer het volgende:
[..]
4 liter in zeer korte tijd (< 30 min), dan hersenen zetten uit
coma -> dood
6 lr hele dag kan wel, maar is toch slecht voor je zouthuishouding
oksels moet je wel fresh houdenquote:
mijn vader heeft zijn pensioen bij heineken gedaanquote:
Gmta.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Homo. Je scheert je benen ook zeker?
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, vrouwen ja. Of scheer jij je benen ook soms.
neequote:Op maandag 3 mei 2010 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Homo. Je scheert je benen ook zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |