Je kan hier wel komen drinken.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Precies op maandagavond is er geen kanker te doen in Rotterdam. Bravo. Net nu ik mezelf even fijn wil laten gaan.
Helaas.quote:
Als ik met iemand van veertien aankom laten ze mij niet eens binnen.quote:
QFTquote:
Macaroni met ketchup.quote:
Dit, jaquote:
picsquote:Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik met iemand van veertien aankom laten ze mij niet eens binnen.
Nee, hamburgers kook je niet, die bak je...quote:
Terwijl het over L. gaat, ben ik weer bang dat ik een ban heb gekregenquote:Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
quote:
dat eet ik alleen als in blut benquote:
Het gaat over Japsnars, lapzwans.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:15 schreef Japsnars het volgende:
Iedere keer als ik dit zie:
[..]
Terwijl het over L. gaat, ben ik weer bang dat ik een ban heb gekregen
Je moet je zusje dan ook thuislaten.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik met iemand van veertien aankom laten ze mij niet eens binnen.
Ik eet het nooit, eigenlijk.quote:
L.? Durf je LAMON niet te typen?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:15 schreef Japsnars het volgende:
Iedere keer als ik dit zie:
[..]
Terwijl het over L. gaat, ben ik weer bang dat ik een ban heb gekregen
Daar valt gers toch ook op?quote:
Volgens mij gaat het over C_n hoor. Die ziet er in ieder geval jonger uit dan ik.quote:
Bedankt. Nu komt ie hier zo posten.quote:
Maar hij is sexier.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over C_n hoor. Die ziet er in ieder geval jonger uit dan ik.
tuurlijkquote:
L. googled iedere 5 minuten zijn naam; nu jij zijn volledige naam hebt gezegd, staat hij hier binnen 5 minuten ook weer op de stoepquote:
Ligt maar net aan wie je het vraagt, ik weet toevallig dat niet iedereen het met jou eens is hierover.quote:
Ik heb geen ketchupquote:
wel ribkessausquote:
Ik moest hardop lachen. Telt het ook als je het in spoilers zegt?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
L. googled iedere 5 minuten zijn naam; nu jij zijn volledige naam hebt gezegd, staat hij hier binnen 5 minuten ook weer op de stoep
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gers telt niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ligt maar net aan wie je het vraagt, ik weet toevallig dat niet iedereen het met jou eens is hierover.
Hij begon al helemaal te trippen over mijn lame-on.png plaatje.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha. Hij zit nu te f5en en ziet z'n naam. OEHHH.
Klopt. Jij bent geen van beide. Hij wel. En hij is indo dus hij heeft sowieso een streepje voor.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:19 schreef Japsnars het volgende:
Er zit trouwens een verschil tussen sexy en schattig.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Telt het ook als je het in spoilers zegt?Nu is het hek van de damSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |