Goeiemorgen, 4ebequote:
Wie wie wie?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Bragi het volgende:
Zie "iemand" met zijn -door hem zo verafschuwde- hosselpraktijken hebben gefaald bij een zekere user, waarna diezelfde "iemand" haar door het slijk probeert te halen. Maar hij faalt. Zoals verwacht.
[..]
wat een faalhaas zegquote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Bragi het volgende:
Zie "iemand" met zijn -door hem zo verafschuwde- hosselpraktijken hebben gefaald bij een zekere user, waarna diezelfde "iemand" haar door het slijk probeert te halen. Maar hij faalt. Zoals verwacht.
[..]
quote:
"als je klaarkomen"quote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, muts.
[..]
Die jij zo als je klaarkomen: "" ?
quote:
MiVerquote:Op maandag 3 mei 2010 17:05 schreef Japsnars het volgende:
Die muziek die MiVer gisteren postte is chiiiiilll
Dat klinkt echt kankerkansloosquote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, hij is nu aan het LANnen met wat andere maten.
Haha L. vieze zak dat het isquote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook beeldmateriaal?quote:
ah, een dubbel monitor faggotquote:Op maandag 3 mei 2010 17:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Terwijl ie nu gewoon met mij op MSN zit te kutten.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:58 schreef iemand het volgende:
[..]
Neem mij nu niet zo serieus. Ik zit hier om plezier te hebben.
Maar mijn behoefte aan seks met dat blonde Natalie-Imbruglia meisje is wel echt trouwens, maar ze wil niet.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef iemand het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar is het nou zo'n belediging dat ik een gezellig avondje met jou wil hebben, en als het niet tegenvalt met je naar bed wil?
Moet ik dan meteen zeggen dat ik meer wil?
Mag ik niet beginnen met seksuele aantrekkingskracht van mijn kant?
Ik nu ook.quote:
wie? picsĦĦĦquote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
Zij heeft wel echt een fucking lelijke tattoo. Daar zou ik dan wel weer op afknappen als man zijnde.
Je kan jezelf ook thuis lekker laten gaan hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Precies op maandagavond is er geen kanker te doen in Rotterdam. Bravo. Net nu ik mezelf even fijn wil laten gaan.
Sletjequote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Precies op maandagavond is er geen kanker te doen in Rotterdam. Bravo. Net nu ik mezelf even fijn wil laten gaan.
Nee, niet waar mijn ouders bij zijn, ik wil het lijntje even over.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook thuis lekker laten gaan hoor.
Is daar ooit wel wat te doen danżquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Kroegen zijn wel open though.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
De badkamertegeltattoo.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
Zij heeft wel echt een fucking lelijke tattoo. Daar zou ik dan wel weer op afknappen als man zijnde.
Jaquote:
Merk je niks van.quote:
Daarvoor hoef ik niet naar Rotterdam.quote:
HA HA WAT EEN GRAP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kort haarquote:
Je hebt ook studentenkroegen he.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tussen de 50-jarigen. Nee, goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |