Je kan jezelf ook thuis lekker laten gaan hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Precies op maandagavond is er geen kanker te doen in Rotterdam. Bravo. Net nu ik mezelf even fijn wil laten gaan.
Sletjequote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Precies op maandagavond is er geen kanker te doen in Rotterdam. Bravo. Net nu ik mezelf even fijn wil laten gaan.
Nee, niet waar mijn ouders bij zijn, ik wil het lijntje even over.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je kan jezelf ook thuis lekker laten gaan hoor.
Is daar ooit wel wat te doen danżquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
Kroegen zijn wel open though.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
De badkamertegeltattoo.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
Zij heeft wel echt een fucking lelijke tattoo. Daar zou ik dan wel weer op afknappen als man zijnde.
Jaquote:
Merk je niks van.quote:
Daarvoor hoef ik niet naar Rotterdam.quote:
HA HA WAT EEN GRAP.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kort haarquote:
Je hebt ook studentenkroegen he.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Tussen de 50-jarigen. Nee, goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |