abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80881549
Heeft iemand ECHT ervaringen die tekenend zijn voor de kwaliteit van een dergelijke verzekering?
Het gaat me niet om de goedkoopste verzekering, maar de allerbeste binnen mijn budget.
Zo een die een echt alternatief is voor een advocaat, maar dan wel betaalbaar is, meer dan 40,- per maand wil ik er niet aan besteden, daar ligt mijn persoonlijke grens, duurder kan ik me denk ik met mijn uitgavepatroon helaas ook niet veroorloven.

Dus geen poch-reacties over hoe duur je verzekering wel niet is, maar gewoon een eerlijke praktijkervaring binnen dat budget aub.

Ik wil een verzekering die meer doet dan enkel voertuigschade behandetd en een beetje juridisch advies bied, ik wil een dekking voor eventuele rechtszaken, ik wil een advocaat kunnen inhuren waarvan de kosten tot op een zeker niveau daadwerkelijk gedekt zullen worden.
Bestaat dit al in Nederland, en zo ja, welke verzekeraar biedt me dat?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 april 2010 @ 20:11:21 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80881607
Goede ervaringen met ARAG... Ben nu verzekerd bij DAS, nog geen gebruik van hoeven maken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80881857
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:11 schreef Sjeen het volgende:
Goede ervaringen met ARAG... Ben nu verzekerd bij DAS, nog geen gebruik van hoeven maken.
Die ARAG-site werkt niet goed met IE 8, dat bouwt geen vertrouwen, en DAS dekt juist niet wat ik wel gedekt wil hebben.
Met name juridisch wil ik goed gedekt zijn, dus wanneer ik een aanklacht doe tov een persoon of bedrijf en niet het geld heb om een advocaat te betalen wil ik ik zoveel mogelijk gedekt zijn, daar ligt mijn zwaartepunt.
pi_80882814
Ik ben voor de meest complete verzekering gegaan van Ditzo.
Wel jammer dat er weinig reacties zijn op een serieuze vraag, maar na wat checken is het juridische gedeelte van dit bedrijf vrij goed.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 april 2010 @ 21:08:51 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80883821
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben voor de meest complete verzekering gegaan van Ditzo.
Wel jammer dat er weinig reacties zijn op een serieuze vraag, maar na wat checken is het juridische gedeelte van dit bedrijf vrij goed.
Je topic is nog geen uur open... het is vrijdagavond, sterker nog het is koninginnedag.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_80883899
Sluit het in iedergeval niet af waar je je andere verzekeringen hebt lopen.

Mocht je dan een conflict hebben met je verzekeringsmaatschappij en je wilt je rechtsbijstand inschakelen dan ... Ehm... Je voelt hem wel aan...
pi_80884165
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
Sluit het in iedergeval niet af waar je je andere verzekeringen hebt lopen.

Mocht je dan een conflict hebben met je verzekeringsmaatschappij en je wilt je rechtsbijstand inschakelen dan ... Ehm... Je voelt hem wel aan...
Klopt, deze verzekering staat idd buiten al mijn andere verzekeringen.
Ik ben echt te laat met een rechtsbijstandverzekering trouwens, dit is onmisbaar voor menig Nederlander.
Ik ben echt blij dat ik even de moeite genomen heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')