Dan verdien je ook geen klap.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:43 schreef tntster het volgende:
xxiessiexx je hebt gelijk zie ik; op de site van tnt staat erbij dat je ook binnenwerk verricht.
Bij ons worden nu echter mensen aangenomen die puur en alleen postbezorger zijn op de zaterdag en ook geen binnenwerk mogen doen.
Nee, het gaat niet om de werkzaamheden die je doet maar die je mag doen. Een zaterdagbesteller/zaterdagmedewerker mag in principe dezelfde werkzaamheden verrichten die een gewone postbode/DTW-er ook mag. Een zaterdagbezorger mag alleen bezorgen en is eigenlijk gewoon een postbezorger alleen dan op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:26 schreef Bigapple het volgende:
dus je kan aangenomen worden als
-zaterdagwerker zonder binnewerk, en verdien je dus minder.
-zaterdagwerker met binnenwerk en verdien je dus meer.
Zie ik het zo goed?
grtz!
Wow!! Da's wel heeeeel relaxt!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:27 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zaterdag een gesprek met mijn TC gehad. Hij wilt erg graag dat ik blijf (rare vogel) en hij wilt mijn urencontract opschroeven en ik mag 10.00u beginnen en mag tijdelijk minder zwaar werk verrichten en wanneer ik zelf aangeef dat ik weer kan mag ik mijn oude wijkjes doen(Dus niet voor 3 uur komen werken, maar gewoon lekker minimaal 6.5-7 uur, dan verdien je ook tenminste wat).
Oja, en ik mag nieuwe zaterdagbestellers begeleiden bij hun komst.
Ben erg blij
Mja klopt, die kranten moeten voor 07.00 erin. Dus dan ga ik 05.30 eruit.. Ben ik rond 07.15 klaar ('s zaterdags merken ze dat kwartiertje niet..) en dan nog even 1,5 uur liggen. Dan heb ik al meer slaap dan normaal. (Want normaal is het 04.00 eruit en meteen door naar TNT).quote:Op zondag 16 mei 2010 11:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wow!! Da's wel heeeeel relaxt!![]()
Dan maak je wel lange dagen, van 10:00 tot 17:00 uur trouwens, als je 's ochtends ook nog die krantenwijk hebt
Zaterdagbestellers begeleiden is übertof. Heb het tot nu toe een keer of 3 gedaan en het is altijd heel gezellig geweest (hoewel ik weet dat je het ook minder kunt treffen).
Hier nemen ze geen nieuwe zaterdagwerkers meer aan.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:27 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zaterdag een gesprek met mijn TC gehad. Hij wilt erg graag dat ik blijf (rare vogel) en hij wilt mijn urencontract opschroeven en ik mag 10.00u beginnen en mag tijdelijk minder zwaar werk verrichten en wanneer ik zelf aangeef dat ik weer kan mag ik mijn oude wijkjes doen(Dus niet voor 3 uur komen werken, maar gewoon lekker minimaal 6.5-7 uur, dan verdien je ook tenminste wat).
Oja, en ik mag nieuwe zaterdagbestellers begeleiden bij hun komst.
Ben erg blij
Bij ons worden de brieven vanaf 17:00 geleegd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:37 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Wow, deel 60 is al weer bijna helemaal volgepost zonder een bijdrage van mijn kant.Mijn vaste haalrit begint steeds verder uit te dunnen, twee weken geleden is er weer een klant verdwenen waardoor ik nu dik een halfuur moet wachten om de brievenbussen te mogen legen. De laatste klant mag ik namelijk vanaf 17.30 uur met mijn bezoek vereren, waar ik dan al om 17.20 uur sta te wachten. Vervolgens kan ik pas om 17.50 uur weer verder rijden om de eerste brievenbus stipt om 18.00 uur te legen. Wel grappig om te zien trouwens hoeveel mensen nog vaak de post in de bus willen gooien, blijkbaar weet niemand dat de post voor 18.00 uur erin hoort te zitten.
Bij ons worden de brievenbussen in de dorpen om 17:00 geleegd en de brievenbussen bij ons in de stad pas vanaf 18:00, dus het hangt er bij ons maar net vanaf wat voor dienst je hebt.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:02 schreef rub3n het volgende:
[..]
Bij ons worden de brieven vanaf 17:00 geleegd.
Ik heb 1 haalklant om 17:00. Maar mijn haalklant daarvoor ben ik om 16:35 van terug. Ik moet ook altijd 20 minuten wachten dus.
Ik weet dat bij ons bij bepaalde dorpjes die te ver weg liggen de bezorgers er met een busje gebracht worden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Bigapple het volgende:
Even een vraagje voor de tnt mensen!![]()
als zaterdagbezorger moet je je post toch eerst sorteren en daarna je wijk rondbrengen?
Ik heb even zitten neuzen op internet maar de dichtstbijzijnde TNT's zitter hier een uur fietsen uit de buurt.
niet dat ik lui ben, maar komt dit vaker voor of is het dan gebruikelijk dat je je post gewoon ophaalt bij een depot o.i.d ? (gesorteerd of niet).
alvast bedankt en fijn weekend!
Ik bel nooit aan bij de buren, ze hadden ten eerste maar een normaal pakketje van goed formaat moeten versturen óf een normale brievenbus moeten hebben en ten tweede kost het alleen maar tijd die je niet hebt. Als ze je wat meer tijd voor een wijk zouden geven zou ik wel bij de buren aanbellen en een gewoon briefje door de bus doen bij de geadresseerde met dat het bij de buren is afgeleverd.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:52 schreef Viper86 het volgende:
Oh ja, wat ik me weleens afvraag, zo nu en dan heb ik weleens een pakketje die niet door de bus past en als er dan niemand open doet om 'm in ontvangst te nemen doe ik altijd automatisch een kennisgeving door de bus dat diegene het pakketje bij het postagentschap kan ophalen enzo. Ik heb ook weleens gehoord dat je eerst bij de buren moet aanbellen ofzo. Maar op de kennisgeving staat niks over dat je het pakketje bij de buren hebt afgeleverd.Ik krijg dan weleens zo'n briefje van de pakkettendienst, daar staat dan wel op dat het pakketje bij de buren is afgeleverd. Hoe zit dit nou.
Geen stembiljetten?quote:Op zondag 16 mei 2010 14:12 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wel grappig om die verschillen te lezen. Bij ons was er gisteren juist heel weinig post. Ik had niet eens nabrengzakjes.
Oké, dan blijf ik dat dus ook gewoon doen. Ik moet juist op zulke dingen extra letten, omdat àls er iets fout gaat diegene vaak voor niks een heel eind naar het postagentschap moet reizen vanwege dat ik veel in kleine dorpjes en bij boerderijen moet bezorgen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik bel nooit aan bij de buren, ze hadden ten eerste maar een normaal pakketje van goed formaat moeten versturen óf een normale brievenbus moeten hebben en ten tweede kost het alleen maar tijd die je niet hebt. Als ze je wat meer tijd voor een wijk zouden geven zou ik wel bij de buren aanbellen en een gewoon briefje door de bus doen bij de geadresseerde met dat het bij de buren is afgeleverd.
Wij hadden iig geen stembiljetten.quote:
Ik zou het niet aannemen, het is toch van een ander bedrijf? Een mcdonaldsmedewerker neemt ook geen klachten aan over een aangebrande hamburger die een klant bij de burgerking heeft gekocht.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:23 schreef Dionysiou het volgende:
Trouwens, misschien een domme vraag. Maar gister kreeg ik een poststuk van een bewoonster die zei dat die mensen hier niet wonen, dus ik kijken staat er Sandd Post op. Wat moet je dan doen? Niet aannemen?
Ik deed het poststuk gewoon in die blauwe retourbakken bij de steunpunten.
Ja, ik zei tegen die mevrouw dit is Sandd geen TNT, niet van ons.. maar ze bleef me niet begrijpen en wou het niet meer aannemen. Dus ja, dan moet je wat.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:37 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik zou het niet aannemen, het is toch van een ander bedrijf? Een mcdonaldsmedewerker neemt ook geen klachten aan over een aangebrande hamburger die een klant bij de burgerking heeft gekocht.
Ik meende dat als je poststukken van de concurrent tegenkomt tijdens het sorteren dat je ze dan apart moet houden en in een apart vakje voor sandd / selektmail moet leggen. Weet niet helemaal precies hoe dit werkt, kom eigenlijk nooit brieven van de concurrent tegen.
Haha, oke.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, ik zei tegen die mevrouw dit is Sandd geen TNT, niet van ons.. maar ze bleef me niet begrijpen en wou het niet meer aannemen. Dus ja, dan moet je wat.
Ze zullen in het sorteercentrum wel tussen uit pakken.
Had het op het poststuk neergezet:
''Onbestelbaar, groetjes uw concurrent.. TNT Post.''
Gewoon terug in haar brievenbus stoppen.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:23 schreef Dionysiou het volgende:
Trouwens, misschien een domme vraag. Maar gister kreeg ik een poststuk van een bewoonster die zei dat die mensen hier niet wonen, dus ik kijken staat er Sandd Post op. Wat moet je dan doen? Niet aannemen?
Ik deed het poststuk gewoon in die blauwe retourbakken bij de steunpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |