Tja de ':') ' gebruik ik eigenlijk overalquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:13 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom de ""?
Lijkt mij juist een goed iets?
Ik werk ook elke doordeweekse dag nu voor het loon van een zaterdagbesteller
Een paar daagjes later al denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Tja de ':') ' gebruik ik eigenlijk overal.
De 18de begin ik, weet iemand wanneer ik mijn eerst TNT centjes dan kan ontvangen?
In juni krijg je dat pas.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Tja de ':') ' gebruik ik eigenlijk overal.
De 18de begin ik, weet iemand wanneer ik mijn eerst TNT centjes dan kan ontvangen?
ja, en een collega van mij ook, dacht dat het normaal was. Moet toch iets tegenoverstaan voor zo vroeg je nest uit te komen en vroeg naar bed op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Op je zaterdagcontract? Voor werken in de ochtend?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Ziewoarut het volgende:
Hehe wat is het nou?![]()
Krijg je overigens 1 keer per maand uitbetaald?
Dan heb je mazzel, want volgens de CAO heb je daar geen recht op. Ik citeer:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:31 schreef Troeta het volgende:
[..]
ja, en een collega van mij ook, dacht dat het normaal was. Moet toch iets tegenoverstaan voor zo vroeg je nest uit te komen en vroeg naar bed op vrijdagavond.
Het verschilt wat je doet. Het kan zijn dat je alleen maar hoeft te bezorgen, maar het kan ook zijn dat je je wijk moet voorbereiden en bezorgen. Je kan wellicht vragen of er voor jou de optie om alleen maar te bezorgen is, want een uur fietsen is best veelquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Bigapple het volgende:
Even een vraagje voor de tnt mensen!![]()
als zaterdagbezorger moet je je post toch eerst sorteren en daarna je wijk rondbrengen?
Ik heb even zitten neuzen op internet maar de dichtstbijzijnde TNT's zitter hier een uur fietsen uit de buurt.
niet dat ik lui ben, maar komt dit vaker voor of is het dan gebruikelijk dat je je post gewoon ophaalt bij een depot o.i.d ? (gesorteerd of niet).
alvast bedankt en fijn weekend!
Dit klopt niet. Je verdient als zaterdagbesteller nog steeds evenveel, omdat je nog steeds mag voorbereiden en bestellen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 05:14 schreef tntster het volgende:
als zaterdagbezorger/zaterdagbesteller mag je alleen bestellen.
De vroegere zaterdagwerker/zaterdagpostbode mag ook wijken voorbereiden etc.Deze verdienen net wat meer per uur.
Bij mij kwam de pakketdienst inderdaad gewoon aan de deur (ik woon ook in een flat), maar ik zie mijn eigen PB+ regelmatig toevallig bij flats waar ik net de post ingooi, en dan staat hij altijd beneden te wachten tot de bewoner beneden komt om een aangetekend stuk te tekenen...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vandaag het volgende meegemaakt
TNT belt aan, ik druk deur open zodat ie er in kan om na boven te komen.(woon op 2,5 hoog)
Na even te hebben gewacht staat ie hier aan de voordeur.
Ik doe open en neem pakje in ontvangst, zegd deze medewerker dat hij eigenlijk had verwacht dat ik na beneden zou komen?
Ik van huh eleke andere komt gewoon boven. Hij van ja maar omdat er een lift in het gebouw zit, zou ik na beneden moeten komen om het pakje op te halen.
Er zijn hier diverse tnt'ers geweest en nog geen één heeft hier ooit melding van gemaakt, kwam het altijd netjes brengen.
Is dit iets nieuws ofzo? of stond deze gast uit ze nek te lullen?
Al dat HAH is dus vrij verdeeld over de week in het hele land... Ik heb dus afg woensdag al die televaagbonnetjes samen met de Gammafolder mogen doen, en gisteren was het idd de Wehkamp.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Er was hier maar voor één postcode (en die bestaat uit 1 wijk) Wehkamp HAH, ik weet niet of we het dan later nog krijgen? Vandaag alleen zo'n Telegraaf blaadje als HAH voor de rest.
Hmm, hadden hier ook al die dingen plus nog een tweede HAH. Toch was het bij ons niet drukquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Makro
KAMPIOENNNNNNNNNNNN
V&Dblaadjes
C1000![]()
![]()
![]()
Leek net Kerst
![]()
![]()
![]()
We hebben nu maximaal 6 wijken op 1 kast, en dat zouden er 8 kunnen zijn. Ik zie niet echt de toegevoegde waarde van strips waar 10 wijken op kunnen. Dat zijn dan neem ik aan 5-kantige ipv 4-kantige strips.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:31 schreef Ohrpolster. het volgende:
Oh, staat weer wat leuks in de Mail. Een nieuw karretje ('innovatief en zeer ergonomisch') waarop de medewerkers tijdens het samenvoegen van de post de postbakken en tassen neerzetten. We hebben hier van die rekjes gehad die je aan de tafel kon hangen, maar die gebruikte niemand. Ik zie iedereen hier straks al zitten met die karretjes, het is hier al zo vol/krap, volgens mij kom je dan helemaal nergens meer doorheen (oh nee, dat hoef straks ook niet meer je mag toch niet meer van je plaats af). En opschriftbuizen waarmee tien lopen op één kast voorbereid kunnen worden. Lijkt me hartstikke handig, maar dan moeten ze niet denken dat ze dan met de helft minder kasten afkunnen...ik zie het al voor me, moet je een wijk voorbereiden op een kast waar nog iemand bezig is: "ja ik moet eerst nog even zeven andere wijken voorbereiden, dan kan je erbij"
Makroquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Makro
KAMPIOENNNNNNNNNNNN
V&Dblaadjes
C1000![]()
![]()
![]()
Leek net Kerst
![]()
![]()
![]()
wij werken al met optivo, maar echt veel tijd wordt er niet bespaard.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:24 schreef Bartjes het volgende:
Zo vandaag lekker dienstje gedaan van nog geen 5 uur, alleen maar in de auto gezeten was wel lekker
Vandaag verlof opgevraagd, bleek nog 179 uur te zijn oftewel dik 35 zaterdagen![]()
) .
Vandaag werd ook het gebouw omgebouwd naar de optivo opstelling. Dus volgende week zaterdag maar een kijken hoe erg dat nu weer gaat worden.![]()
Werkt hier iedereen al volgens optivo ??? En hoe erg is het bij jullie??
Want wij schijnen nu opeens twee keer zo snel te kunnen werken??![]()
![]()
![]()
![]()
Dus zal wel veel uitloop en geklaag worden.
We zien wel weer hoe het loopt. Hoop dat het een beetje te doen blijft, ik vind het toch wel een leuk baantje.
optivo = toekomst vbgquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:25 schreef Jesse_ het volgende:
Is optivo alweer een stapje verder dan toekomst vbg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |