abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:33:34 #226
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_81421917
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:13 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Waarom de " "?
Lijkt mij juist een goed iets?
Ik werk ook elke doordeweekse dag nu voor het loon van een zaterdagbesteller
Tja de ':') ' gebruik ik eigenlijk overal .
De 18de begin ik, weet iemand wanneer ik mijn eerst TNT centjes dan kan ontvangen?
pi_81422425
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

De 18de begin ik, weet iemand wanneer ik mijn eerst TNT centjes dan kan ontvangen?
Een paar daagjes later al denk ik 20 mei.
Ik kreeg m'n eerste salaris ook al toen ik er net een week oid werkte.
pi_81424745
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:33 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

In juni krijg je dat pas.
Noot noot.
pi_81426144
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Op je zaterdagcontract? Voor werken in de ochtend?
ja, en een collega van mij ook, dacht dat het normaal was. Moet toch iets tegenoverstaan voor zo vroeg je nest uit te komen en vroeg naar bed op vrijdagavond.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:32:26 #230
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_81426164
Hehe wat is het nou?
Krijg je overigens 1 keer per maand uitbetaald?
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:35:38 #231
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_81426275
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:32 schreef Ziewoarut het volgende:
Hehe wat is het nou?
Krijg je overigens 1 keer per maand uitbetaald?

Staat ook in de OP.
Nothing is what it seems
pi_81427659
Even een vraagje voor de tnt mensen!

als zaterdagbezorger moet je je post toch eerst sorteren en daarna je wijk rondbrengen?
Ik heb even zitten neuzen op internet maar de dichtstbijzijnde TNT's zitter hier een uur fietsen uit de buurt.
niet dat ik lui ben, maar komt dit vaker voor of is het dan gebruikelijk dat je je post gewoon ophaalt bij een depot o.i.d ? (gesorteerd of niet).

alvast bedankt en fijn weekend!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 20:57:19 #233
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_81432713
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:31 schreef Troeta het volgende:

[..]

ja, en een collega van mij ook, dacht dat het normaal was. Moet toch iets tegenoverstaan voor zo vroeg je nest uit te komen en vroeg naar bed op vrijdagavond.
Dan heb je mazzel, want volgens de CAO heb je daar geen recht op. Ik citeer:

"Artikel 16 Extra toeslag
Indien de werknemer in de avonduren van 18.00 - 22.00 uur, dan
wel van 22.00 - 06.00 uur dezelfde werkzaamheden uitvoert als
waarvoor hij op zaterdag is aangenomen, ontvangt hij daarvoor
een extra toeslag van 15%, respectievelijk 25% van zijn salaris."

Dat is het. Meer niet.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_81448867
als zaterdagbezorger/zaterdagbesteller mag je alleen bestellen.
De vroegere zaterdagwerker/zaterdagpostbode mag ook wijken voorbereiden etc.Deze verdienen net wat meer per uur.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 13:41:44 #235
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_81455427
Vandaag het volgende meegemaakt

TNT belt aan, ik druk deur open zodat ie er in kan om na boven te komen.(woon op 2,5 hoog)
Na even te hebben gewacht staat ie hier aan de voordeur.

Ik doe open en neem pakje in ontvangst, zegd deze medewerker dat hij eigenlijk had verwacht dat ik na beneden zou komen?

Ik van huh eleke andere komt gewoon boven. Hij van ja maar omdat er een lift in het gebouw zit, zou ik na beneden moeten komen om het pakje op te halen.

Er zijn hier diverse tnt'ers geweest en nog geen één heeft hier ooit melding van gemaakt, kwam het altijd netjes brengen.

Is dit iets nieuws ofzo? of stond deze gast uit ze nek te lullen?
pi_81457797
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Bigapple het volgende:
Even een vraagje voor de tnt mensen!

als zaterdagbezorger moet je je post toch eerst sorteren en daarna je wijk rondbrengen?
Ik heb even zitten neuzen op internet maar de dichtstbijzijnde TNT's zitter hier een uur fietsen uit de buurt.
niet dat ik lui ben, maar komt dit vaker voor of is het dan gebruikelijk dat je je post gewoon ophaalt bij een depot o.i.d ? (gesorteerd of niet).

alvast bedankt en fijn weekend!
Het verschilt wat je doet. Het kan zijn dat je alleen maar hoeft te bezorgen, maar het kan ook zijn dat je je wijk moet voorbereiden en bezorgen. Je kan wellicht vragen of er voor jou de optie om alleen maar te bezorgen is, want een uur fietsen is best veel
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 05:14 schreef tntster het volgende:
als zaterdagbezorger/zaterdagbesteller mag je alleen bestellen.
De vroegere zaterdagwerker/zaterdagpostbode mag ook wijken voorbereiden etc.Deze verdienen net wat meer per uur.
Dit klopt niet. Je verdient als zaterdagbesteller nog steeds evenveel, omdat je nog steeds mag voorbereiden en bestellen.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:11:00 #237
24341 JMT
Hrmz...
pi_81458049
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:41 schreef AlwaysConnected het volgende:
Vandaag het volgende meegemaakt

TNT belt aan, ik druk deur open zodat ie er in kan om na boven te komen.(woon op 2,5 hoog)
Na even te hebben gewacht staat ie hier aan de voordeur.

Ik doe open en neem pakje in ontvangst, zegd deze medewerker dat hij eigenlijk had verwacht dat ik na beneden zou komen?

Ik van huh eleke andere komt gewoon boven. Hij van ja maar omdat er een lift in het gebouw zit, zou ik na beneden moeten komen om het pakje op te halen.

Er zijn hier diverse tnt'ers geweest en nog geen één heeft hier ooit melding van gemaakt, kwam het altijd netjes brengen.

Is dit iets nieuws ofzo? of stond deze gast uit ze nek te lullen?
Bij mij kwam de pakketdienst inderdaad gewoon aan de deur (ik woon ook in een flat), maar ik zie mijn eigen PB+ regelmatig toevallig bij flats waar ik net de post ingooi, en dan staat hij altijd beneden te wachten tot de bewoner beneden komt om een aangetekend stuk te tekenen...
Pomtiedomtiedom...
pi_81458063
Behoorlijk zware dag vandaag trouwens met die stembiljetten (en die V&D blaadjes ). Toch weer 8,5 uur gemaakt..
pi_81458078
Was weer lekker druk vandaag, mede door 2x HAH en de vele pakjes die er waren (en die natuurlijk net niet door de brievenbus passen, in de tassen worden gepropt boven/tussen andere zware post, en dan met een halfkapot pakketje moet aanbellen en dan zeggen: tja, komt niet door mij hoor dat ie al half open is..... )
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:12:33 #240
24341 JMT
Hrmz...
pi_81458103
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]
Er was hier maar voor één postcode (en die bestaat uit 1 wijk) Wehkamp HAH, ik weet niet of we het dan later nog krijgen? Vandaag alleen zo'n Telegraaf blaadje als HAH voor de rest.
Al dat HAH is dus vrij verdeeld over de week in het hele land... Ik heb dus afg woensdag al die televaagbonnetjes samen met de Gammafolder mogen doen, en gisteren was het idd de Wehkamp.

Edit: ik zag trouwens nog iets staan over de ANWB-kampioen voor deze week/dit weekend, die hebben 'wij' echter vorige week woensdag allemaal al in 1 dag gedaan...
Pomtiedomtiedom...
pi_81458455
Zo vandaag lekker dienstje gedaan van nog geen 5 uur, alleen maar in de auto gezeten was wel lekker
Vandaag verlof opgevraagd, bleek nog 179 uur te zijn oftewel dik 35 zaterdagen ) .
Vandaag werd ook het gebouw omgebouwd naar de optivo opstelling. Dus volgende week zaterdag maar een kijken hoe erg dat nu weer gaat worden.
Werkt hier iedereen al volgens optivo ??? En hoe erg is het bij jullie??
Want wij schijnen nu opeens twee keer zo snel te kunnen werken?? Dus zal wel veel uitloop en geklaag worden.
We zien wel weer hoe het loopt. Hoop dat het een beetje te doen blijft, ik vind het toch wel een leuk baantje.
pi_81458581
Makro
KAMPIOENNNNNNNNNNNN
V&Dblaadjes
C1000

Leek net Kerst
Noot noot.
pi_81458647
Oh, staat weer wat leuks in de Mail. Een nieuw karretje ('innovatief en zeer ergonomisch') waarop de medewerkers tijdens het samenvoegen van de post de postbakken en tassen neerzetten. We hebben hier van die rekjes gehad die je aan de tafel kon hangen, maar die gebruikte niemand. Ik zie iedereen hier straks al zitten met die karretjes, het is hier al zo vol/krap, volgens mij kom je dan helemaal nergens meer doorheen (oh nee, dat hoef straks ook niet meer je mag toch niet meer van je plaats af ). En opschriftbuizen waarmee tien lopen op één kast voorbereid kunnen worden. Lijkt me hartstikke handig, maar dan moeten ze niet denken dat ze dan met de helft minder kasten afkunnen...ik zie het al voor me, moet je een wijk voorbereiden op een kast waar nog iemand bezig is: "ja ik moet eerst nog even zeven andere wijken voorbereiden, dan kan je erbij"
pi_81458742
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Makro
KAMPIOENNNNNNNNNNNN
V&Dblaadjes
C1000

Leek net Kerst
Hmm, hadden hier ook al die dingen plus nog een tweede HAH. Toch was het bij ons niet druk
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:00:40 #245
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_81459419
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:31 schreef Ohrpolster. het volgende:
Oh, staat weer wat leuks in de Mail. Een nieuw karretje ('innovatief en zeer ergonomisch') waarop de medewerkers tijdens het samenvoegen van de post de postbakken en tassen neerzetten. We hebben hier van die rekjes gehad die je aan de tafel kon hangen, maar die gebruikte niemand. Ik zie iedereen hier straks al zitten met die karretjes, het is hier al zo vol/krap, volgens mij kom je dan helemaal nergens meer doorheen (oh nee, dat hoef straks ook niet meer je mag toch niet meer van je plaats af ). En opschriftbuizen waarmee tien lopen op één kast voorbereid kunnen worden. Lijkt me hartstikke handig, maar dan moeten ze niet denken dat ze dan met de helft minder kasten afkunnen...ik zie het al voor me, moet je een wijk voorbereiden op een kast waar nog iemand bezig is: "ja ik moet eerst nog even zeven andere wijken voorbereiden, dan kan je erbij"
We hebben nu maximaal 6 wijken op 1 kast, en dat zouden er 8 kunnen zijn. Ik zie niet echt de toegevoegde waarde van strips waar 10 wijken op kunnen. Dat zijn dan neem ik aan 5-kantige ipv 4-kantige strips.

Dat op elkaar wachten zal wel meevallen, het is nu zo dat als je meerdere wijken klaarmaakt, dat deze allemaal op 1 kast zitten. Dus de kasten kloppen redelijk met de diensten. Dus degene achter die kast met 6 wijken erop, moet ze ook alle 6 klaarmaken. Dat betekent dus ook dat er kasten zijn met maar 2 of 3 wijken erop.

Ik moet er niet aan denken dat er straks diensten zijn met 10 wijken klaarmaken (behalve op maandag, dan). Als ik die dienst heb met 6 voorbereidingen ben ik al blij als ik na 4,5 a 5 uur (inclusief de VOS) binnenzitten eindelijk eens de straat op mag.

Die stomme rekjes proberen ze ons hier ook door de strot te duwen, maar vrijwel iedereen vindt het ondingen. Ze hangen scheef en je stoot steeds je knieen. Ik zet liever de inhoud van 1 rode bak in 1x in m'n zetblok.

Als ze dan zo graag iets willen doen aan de Arbo, laten ze dan instellen dat je maximaal twee uur aaneengesloten mag voorbereiden. Ik heb sinds die nieuwe diensten geregeld last van m'n rechterschouder.

Hier viel het wel mee met de post, vandaag. Wel die dunne V&D blaadjes, maar niet echt huis-aan-huis, geen Kampioen (die hadden we 1,5 week geleden al in 1x gedaan), nog geen stembiljetten, en die C 1000 viel ook wel mee.

De stembiljetten komen volgende week, denk ik. Helaas is hier de gemeente te gierig om ze in enveloppen te doen, dus dat zal volledig handmatig moeten worden verwerkt. Die losse blaadjes zijn nml niet echt machinegeschikt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_81460189
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:29 schreef Jojoortje het volgende:
Makro
KAMPIOENNNNNNNNNNNN
V&Dblaadjes
C1000

Leek net Kerst
Makro
KAMPIOENNNNNNNNNNNN
V&Dblaadjes
C1000
Sjopze HAH
BrabantWater "HAH"

Was ruim een uur later klaar!
Out for my own, to live my own way...
  zaterdag 15 mei 2010 @ 16:39:43 #247
277849 Bloemhof
Hasselter
pi_81460443
Gatverdamme, vandaag was kut! Eerst was de post er pas om 13:00, blijkt dat we stempassen hebben + C1000 en doosjes van KPN. Maar het weer zat wel gelukkig mee.
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 15 mei 2010 @ 17:10:08 #248
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81461220
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:24 schreef Bartjes het volgende:
Zo vandaag lekker dienstje gedaan van nog geen 5 uur, alleen maar in de auto gezeten was wel lekker
Vandaag verlof opgevraagd, bleek nog 179 uur te zijn oftewel dik 35 zaterdagen ) .
Vandaag werd ook het gebouw omgebouwd naar de optivo opstelling. Dus volgende week zaterdag maar een kijken hoe erg dat nu weer gaat worden.
Werkt hier iedereen al volgens optivo ??? En hoe erg is het bij jullie??
Want wij schijnen nu opeens twee keer zo snel te kunnen werken?? Dus zal wel veel uitloop en geklaag worden.
We zien wel weer hoe het loopt. Hoop dat het een beetje te doen blijft, ik vind het toch wel een leuk baantje.
wij werken al met optivo, maar echt veel tijd wordt er niet bespaard.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_81461623
Is optivo alweer een stapje verder dan toekomst vbg?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 15 mei 2010 @ 17:27:12 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_81461665
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 17:25 schreef Jesse_ het volgende:
Is optivo alweer een stapje verder dan toekomst vbg?
optivo = toekomst vbg
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')