Lijp spel iddquote:Op zondag 9 mei 2010 15:38 schreef larry_flynt het volgende:
Net Turning Point: Fall Of Liberty uitgespeeld. Wel een grappig spel voor een zondag. Hij heeft alleen niet alle achievements unlocked....
quote:Op zondag 9 mei 2010 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speelduur van tussen de 10 -15 uur is perfect
Say wut?quote:
Ik heb er nu de tijd voorquote:
Mass Effect 2 #6: Aye, aye, Commanderquote:Op zondag 9 mei 2010 16:04 schreef RickoKun het volgende:
Kan het mass effect 2 topique niet vinden
Ik denk dat hij bedoelt dat Fallout GOTY wel iets meer tijd in beslag neemt dan 10-15 uur.quote:Op zondag 9 mei 2010 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er nu de tijd voor![]()
Maar krijg maandag/dinsdag eerst nog Splinter Cell
Weet ikquote:Op zondag 9 mei 2010 20:28 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoeld dat Fallout GOTY wel iets meer tijd in beslag neemt dan 10-15 uur.
Gast ik heb deel 1 en 2 ook zo veel gespeeldquote:Op zondag 9 mei 2010 20:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout is te goed voor jou AQ...
Speel het spel gewoon, doe niet zo moeilijk, al 2 jaar te zagen ervoor. Spelen en bek houden, wil geen woord over Fallout van jou horen totdat je 5 uur hebt gespeeld.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast ik heb deel 1 en 2 ook zo veel gespeeldEn kwa setting vind ik dit ook het vetste. Ik vond zelfs I AM LEGEND vet tof
![]()
Ik ben alleen nog bang dat die misschien te simpel is?
Hoe zit het bijvoorbeeld met ammo en andere dingen heb je die meer dan genoeg of moet je daar wel naar opzoek gaan.
Ga die game dan eens gewoon spelen gast... Hij is voor een euro of twaalf nu in de Zavvi Mega Monday. Game is zo moeilijk als je zelf wilt. Ik speelde op het einde op hard maar begon op easyquote:Op zondag 9 mei 2010 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gast ik heb deel 1 en 2 ook zo veel gespeeldEn kwa setting vind ik dit ook het vetste. Ik vond zelfs I AM LEGEND vet tof
![]()
Ik ben alleen nog bang dat die misschien te simpel is?
Hoe zit het bijvoorbeeld met ammo en andere dingen heb je die meer dan genoeg of moet je daar wel naar opzoek gaan.
Afgesproken Wessiejquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Speel het spel gewoon, doe niet zo moeilijk, al 2 jaar te zagen ervoor. Spelen en bek houden, wil geen woord over Fallout van jou horen totdat je 5 uur hebt gespeeld.
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wou het ook stil houden maja die klote Ed he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)game-data-blog-entry
Alan Wake nog geen 2.5 GB. Who needs Blu Ray? Waarom zou het geen tof idee zijn die DLC? Te grote downloads ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heeft ie n goed punt, het kan allemaal in 2,5GB omdat het maar één omgeving is waarbij je makkelijk textures kunt herbruikenOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Precies wat ik dacht: Street Fighter IV met nieuwe poppetjes. Ze gaan dat echt melken... Eerst met SSFIV, nu met Marvel. En dan komen er vast nog meer vergelijkbare games. Misschien nog wel een nieuwe Final Fight en Darkstalkers.quote:
Nou, als je maar 2.5GB gebruikt kun je dat opvullen met de extra hoofdstukken, en dan niet DLC uitbrengen waarvoor we extra moeten betalen. Dat bedoelde ik meer...quote:Op maandag 10 mei 2010 10:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? Waarom zou het geen tof idee zijn die DLC? Te grote downloads ofzo?
Verder heeft ie n goed punt, het kan allemaal in 2,5GB omdat het maar één omgeving is waarbij je makkelijk textures kunt herbruiken
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Marvel vs Capcom 3 scans:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is niet de SFIV engine.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die SFIV engine is zo lelijk
What ever happened to pretty 2D
quote:Op maandag 10 mei 2010 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, als je maar 2.5GB gebruikt kun je dat opvullen met de extra hoofdstukken, en dan niet DLC uitbrengen waarvoor we extra moeten betalen. Dat bedoelde ik meer...
Dat jij zo wijs bent en het hele artikel leest doet een beetje afbreuk aan mijn opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |