Ik verwacht Mass Effect 1 binnen een week te hebben, dan zal ik eens zien of die kerel zo tof is/wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Silv het volgende:
Jammer dat je Wrex niet in je team kan proppen. Die kerel was echt ziek tof.
Ik loop te heerschen met Garrus en Thane/Gruntquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Silv het volgende:
Deed m altijd samen met Garrus in mn team. Dikke bazenparty.
Epic dat je het vorige topic afsloot met een tvpquote:
Vond t wel leuk om als infiltrator met Garrus en Legion (quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik loop te heerschen met Garrus en Thane/Grunt
Ik had altijd Garrus en Liara. Wrex plus één van die twee doe ik waarschijnlijk bij een volgende playthrough.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Silv het volgende:
Deed m altijd samen met Garrus in mn team. Dikke bazenparty.
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Is dit spel moelijk te begrijpen als RPG noob
Liara was ook wel tof ja. Had ook singularity volgens mij wat best wel een harde aanval is. Om de één of andere reden vond k Kaiden ook wel tof. Had alleen geen femshep. Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik had altijd Garrus en Liara. Wrex plus één van die twee doe ik waarschijnlijk bij een volgende playthrough.Kaiden en Ashley vind ik allebei maar matig. Kaiden liep gewoon net iets te hard op mijn femshep te geilen en de gevoelige jongen uit te hangen, en Ashley vind ik gewoon geen sympathiek personage, ondanks dat ze het goed bedoelt.
Helemaal niet, het voelt ook amper als RPG, meer een shooter met rpg-elementen (zoals lvls, klein beetje exp, beetje xploren)quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Elke RPG is moeilijk te begrijpen als n00b, maar leren ook snel gaat weer, young padawanquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de stem van Kaiden wel heel goed gedaan vind. Hij is prettig om naar te luisteren, voor wat het waard is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Liara was ook wel tof ja. Had ook singularity volgens mij wat best wel een harde aanval is. Om de één of andere reden vond k Kaiden ook wel tof. Had alleen geen femshep. Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over die men's en women's restrooms trouwens... zit er wel eens een crewmember te kakken als je binnen komt lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
De female renegade is wat mij betreft het beste in beide games. Vooral qua humorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet dat ik weet...Ook mooi commentaar als je Uranus 'probed'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Srsly, commanderquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ook mooi commentaar als je Uranus 'probed'
Volgens mij zegt ze "really, commander?"quote:
Shit, oh shit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef numero_uno het volgende:
Ideetje voor de volgende TT: SHIT SHIT SHIT!!!
Zat net de Joker missie te spelen
Ik speel nu ook als renegade femshep en ik vind haar erg overtuigend.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De female renegade is wat mij betreft het beste in beide games. Vooral qua humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In het begin van ME1 had ik er ook wel een beetje moeite mee. Ik bedoel, de mannelijke Shepard wordt als canoniek beschouwt en dan krijg je bij de vrouwelijke toch al snel het ondergeschoven kindje-gevoel. Jennifer Hale speelt de rol echter heel goed, ik vind haar ook prettiger klinken dan Mark Meer, die de lines van de mannelijke Shepard inspreekt. Die vind ik soms erg... tja, eigenaardig klinken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |