Ik verwacht Mass Effect 1 binnen een week te hebben, dan zal ik eens zien of die kerel zo tof is/wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Silv het volgende:
Jammer dat je Wrex niet in je team kan proppen. Die kerel was echt ziek tof.
Ik loop te heerschen met Garrus en Thane/Gruntquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Silv het volgende:
Deed m altijd samen met Garrus in mn team. Dikke bazenparty.
Epic dat je het vorige topic afsloot met een tvpquote:
Vond t wel leuk om als infiltrator met Garrus en Legion (quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik loop te heerschen met Garrus en Thane/Grunt
Ik had altijd Garrus en Liara. Wrex plus één van die twee doe ik waarschijnlijk bij een volgende playthrough.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Silv het volgende:
Deed m altijd samen met Garrus in mn team. Dikke bazenparty.
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Is dit spel moelijk te begrijpen als RPG noob
Liara was ook wel tof ja. Had ook singularity volgens mij wat best wel een harde aanval is. Om de één of andere reden vond k Kaiden ook wel tof. Had alleen geen femshep. Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik had altijd Garrus en Liara. Wrex plus één van die twee doe ik waarschijnlijk bij een volgende playthrough.Kaiden en Ashley vind ik allebei maar matig. Kaiden liep gewoon net iets te hard op mijn femshep te geilen en de gevoelige jongen uit te hangen, en Ashley vind ik gewoon geen sympathiek personage, ondanks dat ze het goed bedoelt.
Helemaal niet, het voelt ook amper als RPG, meer een shooter met rpg-elementen (zoals lvls, klein beetje exp, beetje xploren)quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Elke RPG is moeilijk te begrijpen als n00b, maar leren ook snel gaat weer, young padawanquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de stem van Kaiden wel heel goed gedaan vind. Hij is prettig om naar te luisteren, voor wat het waard is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Liara was ook wel tof ja. Had ook singularity volgens mij wat best wel een harde aanval is. Om de één of andere reden vond k Kaiden ook wel tof. Had alleen geen femshep. Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over die men's en women's restrooms trouwens... zit er wel eens een crewmember te kakken als je binnen komt lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
De female renegade is wat mij betreft het beste in beide games. Vooral qua humorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet dat ik weet...Ook mooi commentaar als je Uranus 'probed'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Srsly, commanderquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ook mooi commentaar als je Uranus 'probed'
Volgens mij zegt ze "really, commander?"quote:
Shit, oh shit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef numero_uno het volgende:
Ideetje voor de volgende TT: SHIT SHIT SHIT!!!
Zat net de Joker missie te spelen
Ik speel nu ook als renegade femshep en ik vind haar erg overtuigend.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De female renegade is wat mij betreft het beste in beide games. Vooral qua humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In het begin van ME1 had ik er ook wel een beetje moeite mee. Ik bedoel, de mannelijke Shepard wordt als canoniek beschouwt en dan krijg je bij de vrouwelijke toch al snel het ondergeschoven kindje-gevoel. Jennifer Hale speelt de rol echter heel goed, ik vind haar ook prettiger klinken dan Mark Meer, die de lines van de mannelijke Shepard inspreekt. Die vind ik soms erg... tja, eigenaardig klinken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Mijnes is betahquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze "really, commander?"
*left mouse click for renegade action*quote:
De conversaties tussen die twee zijn sowieso hilarisch somsquote:
Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad is het handig om een goed team met powers samen te stellen. Powers zijn namelijk extreem relaxt. Beste is om te zorgen dat je dan Zaeed of ik geloof Garrus bij je hebt, die zorgen dat iedereen respectievelijk armorpiercing of shieldpenetrating bullets heeft en dat is gruwelijk relaxt. Alles wat op insanity rondloopt heeft namelijk minstens armor en vaak armor en shields. Zelfs die fucking Husks die je op hardcore nog makkelijk neerhaalt met een Shockwave.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zooo, 2e playthrough voltooidOp het einde had ik Miranda en Samara bij me, dat ging een stuk beter dan Miranda en Jack
Ik heb zelfs geen medigel hoeven te gebruiken!
In renegade stijl heb ik de Illusive Man het volgende gezegd: "I'm sorry, I can't hear you. There's a lot of bullshit on this line.", daarna beval ik Joker om de verbinding af te kappen
Op naar de 3e playthrough, dit keer als paragon femshep sentinel of vanguard, even kijken welke het wordt
op insanity ga je dan zo gruwelijk dood, omdat je dan kapot geschoten wordt door alles er omheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Valt wel mee hoor. Als biotic ram je verrassend hard door de vijandelijke linies heen. Zoals ik aangaf, het is zelfs fijner tegen de husks omdat je ze met 5 tot 10 tegelijk kapot maakt. Daarbij kun je mits nodig een hoop damage doen vanuit dekking.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net even het eerste stukje als Vanguard gedaan, die charge is vet! Lijkt me alleen wel logisch om die alleen te doen als er nog maar 1 enemy staat, dusja, of je hem vaak gebruikt??
edit: Soldier vind ik tot nu toe het prettigst spelen, vooral door de assault rifle/sniper combi. Infiltrator is ook erg relaxed door de cloaking optie, maar ik mis de harde actie van een Soldier...
Bij de rest heb ik het idee dat je meer een ondersteunende rol speelt (ja ok, bij infiltrator ook, maar ik geil nou eenmaal op snipen), ik sta liever vooraan in de combatHmm, denk dat m'n femshep tóch Soldier wordt.
Ik probeer iig om m'n hele paragonbalkje vol te krijgen, dat lukte me niet met de renegadebalk op m'n infiltrator
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
op insanity ga je dan zo gruwelijk dood, omdat je dan kapot geschoten wordt door alles er omheen
Oh en die grote lompe vliegende beesten, Centurions of zo?. Jezus wat zijn die naar op insanity.Jij bedoelt PraetoriansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik wist dat ze een Romeinse naam haddenquote:
Je moet Charge helemaal maxen en dan Heavy Charge kiezen en later die krogan shotgun nemen. Dat is echt wtfbbq ziek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net even het eerste stukje als Vanguard gedaan, die charge is vet! Lijkt me alleen wel logisch om die alleen te doen als er nog maar 1 enemy staat, dusja, of je hem vaak gebruikt??
edit: Soldier vind ik tot nu toe het prettigst spelen, vooral door de assault rifle/sniper combi. Infiltrator is ook erg relaxed door de cloaking optie, maar ik mis de harde actie van een Soldier...
Bij de rest heb ik het idee dat je meer een ondersteunende rol speelt (ja ok, bij infiltrator ook, maar ik geil nou eenmaal op snipen), ik sta liever vooraan in de combatHmm, denk dat m'n femshep tóch Soldier wordt.
Ik probeer iig om m'n hele paragonbalkje vol te krijgen, dat lukte me niet met de renegadebalk op m'n infiltrator
Maar dan speel je veilig en dat moet je als Vanguard juist niet doen. Neem risico!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ...de rest ondertussen ontregelen met de powers van je squadmates en als Charge weer beschikbaar is meteen op de volgende enemy in beuken.Het gaat soms gruwelijk mis, maar als je eenmaal het ritme van het gevecht aanvoelt en weet wanneer je wat moet doen als Vanguard... Dat levert heerlijke battles op, kan ik je vertellen.
Sentinels vind ik ook tof trouwens. Een betere bescherming dan Tech Armor vind je niet. Daarnaast skills als Throw, Warp, Overload... Daarmee heb je in je eentje dus al alle soorten shieldings (of gebrek daaraan) mee gecovered. Op zich hadden ze er nog wel een ander wapen bij mogen gooien, maar dan was de balans pleite denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef Rikketik het volgende:
Damn, wat een tegenvaller gisteravond.Is nogal logisch, dat promoot nog vaker doorspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:The Firewalker Mission pack (nicknamed the Hammerhead) will be available on Tuesday March 23 for free on your activated Cerberus Network.
w00tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |