Ik verwacht Mass Effect 1 binnen een week te hebben, dan zal ik eens zien of die kerel zo tof is/wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:32 schreef Silv het volgende:
Jammer dat je Wrex niet in je team kan proppen. Die kerel was echt ziek tof.
Ik loop te heerschen met Garrus en Thane/Gruntquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Silv het volgende:
Deed m altijd samen met Garrus in mn team. Dikke bazenparty.
Epic dat je het vorige topic afsloot met een tvpquote:
Vond t wel leuk om als infiltrator met Garrus en Legion (quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik loop te heerschen met Garrus en Thane/Grunt
Ik had altijd Garrus en Liara. Wrex plus één van die twee doe ik waarschijnlijk bij een volgende playthrough.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:35 schreef Silv het volgende:
Deed m altijd samen met Garrus in mn team. Dikke bazenparty.
Neequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Is dit spel moelijk te begrijpen als RPG noob
Liara was ook wel tof ja. Had ook singularity volgens mij wat best wel een harde aanval is. Om de één of andere reden vond k Kaiden ook wel tof. Had alleen geen femshep. Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik had altijd Garrus en Liara. Wrex plus één van die twee doe ik waarschijnlijk bij een volgende playthrough.Kaiden en Ashley vind ik allebei maar matig. Kaiden liep gewoon net iets te hard op mijn femshep te geilen en de gevoelige jongen uit te hangen, en Ashley vind ik gewoon geen sympathiek personage, ondanks dat ze het goed bedoelt.
Helemaal niet, het voelt ook amper als RPG, meer een shooter met rpg-elementen (zoals lvls, klein beetje exp, beetje xploren)quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Elke RPG is moeilijk te begrijpen als n00b, maar leren ook snel gaat weer, young padawanquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef Jmsls het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de stem van Kaiden wel heel goed gedaan vind. Hij is prettig om naar te luisteren, voor wat het waard is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Liara was ook wel tof ja. Had ook singularity volgens mij wat best wel een harde aanval is. Om de één of andere reden vond k Kaiden ook wel tof. Had alleen geen femshep. Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.
Niet dat ik weet...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over die men's en women's restrooms trouwens... zit er wel eens een crewmember te kakken als je binnen komt lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
De female renegade is wat mij betreft het beste in beide games. Vooral qua humorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef Silv het volgende:
[..]
Één keer geprobeerd maar vond t een beetje tam overkomen als k renegade speelde.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niet dat ik weet...Ook mooi commentaar als je Uranus 'probed'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Srsly, commanderquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ook mooi commentaar als je Uranus 'probed'
Volgens mij zegt ze "really, commander?"quote:
Shit, oh shit!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:05 schreef numero_uno het volgende:
Ideetje voor de volgende TT: SHIT SHIT SHIT!!!
Zat net de Joker missie te spelen
Ik speel nu ook als renegade femshep en ik vind haar erg overtuigend.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De female renegade is wat mij betreft het beste in beide games. Vooral qua humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. In het begin van ME1 had ik er ook wel een beetje moeite mee. Ik bedoel, de mannelijke Shepard wordt als canoniek beschouwt en dan krijg je bij de vrouwelijke toch al snel het ondergeschoven kindje-gevoel. Jennifer Hale speelt de rol echter heel goed, ik vind haar ook prettiger klinken dan Mark Meer, die de lines van de mannelijke Shepard inspreekt. Die vind ik soms erg... tja, eigenaardig klinken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Mijnes is betahquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij zegt ze "really, commander?"
*left mouse click for renegade action*quote:
De conversaties tussen die twee zijn sowieso hilarisch somsquote:
Afhankelijk van de moeilijkheidsgraad is het handig om een goed team met powers samen te stellen. Powers zijn namelijk extreem relaxt. Beste is om te zorgen dat je dan Zaeed of ik geloof Garrus bij je hebt, die zorgen dat iedereen respectievelijk armorpiercing of shieldpenetrating bullets heeft en dat is gruwelijk relaxt. Alles wat op insanity rondloopt heeft namelijk minstens armor en vaak armor en shields. Zelfs die fucking Husks die je op hardcore nog makkelijk neerhaalt met een Shockwave.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zooo, 2e playthrough voltooidOp het einde had ik Miranda en Samara bij me, dat ging een stuk beter dan Miranda en Jack
Ik heb zelfs geen medigel hoeven te gebruiken!
In renegade stijl heb ik de Illusive Man het volgende gezegd: "I'm sorry, I can't hear you. There's a lot of bullshit on this line.", daarna beval ik Joker om de verbinding af te kappen
Op naar de 3e playthrough, dit keer als paragon femshep sentinel of vanguard, even kijken welke het wordt
op insanity ga je dan zo gruwelijk dood, omdat je dan kapot geschoten wordt door alles er omheenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Valt wel mee hoor. Als biotic ram je verrassend hard door de vijandelijke linies heen. Zoals ik aangaf, het is zelfs fijner tegen de husks omdat je ze met 5 tot 10 tegelijk kapot maakt. Daarbij kun je mits nodig een hoop damage doen vanuit dekking.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net even het eerste stukje als Vanguard gedaan, die charge is vet! Lijkt me alleen wel logisch om die alleen te doen als er nog maar 1 enemy staat, dusja, of je hem vaak gebruikt??
edit: Soldier vind ik tot nu toe het prettigst spelen, vooral door de assault rifle/sniper combi. Infiltrator is ook erg relaxed door de cloaking optie, maar ik mis de harde actie van een Soldier...
Bij de rest heb ik het idee dat je meer een ondersteunende rol speelt (ja ok, bij infiltrator ook, maar ik geil nou eenmaal op snipen), ik sta liever vooraan in de combatHmm, denk dat m'n femshep tóch Soldier wordt.
Ik probeer iig om m'n hele paragonbalkje vol te krijgen, dat lukte me niet met de renegadebalk op m'n infiltrator
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
op insanity ga je dan zo gruwelijk dood, omdat je dan kapot geschoten wordt door alles er omheen
Oh en die grote lompe vliegende beesten, Centurions of zo?. Jezus wat zijn die naar op insanity.Jij bedoelt PraetoriansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik wist dat ze een Romeinse naam haddenquote:
Je moet Charge helemaal maxen en dan Heavy Charge kiezen en later die krogan shotgun nemen. Dat is echt wtfbbq ziek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net even het eerste stukje als Vanguard gedaan, die charge is vet! Lijkt me alleen wel logisch om die alleen te doen als er nog maar 1 enemy staat, dusja, of je hem vaak gebruikt??
edit: Soldier vind ik tot nu toe het prettigst spelen, vooral door de assault rifle/sniper combi. Infiltrator is ook erg relaxed door de cloaking optie, maar ik mis de harde actie van een Soldier...
Bij de rest heb ik het idee dat je meer een ondersteunende rol speelt (ja ok, bij infiltrator ook, maar ik geil nou eenmaal op snipen), ik sta liever vooraan in de combatHmm, denk dat m'n femshep tóch Soldier wordt.
Ik probeer iig om m'n hele paragonbalkje vol te krijgen, dat lukte me niet met de renegadebalk op m'n infiltrator
Maar dan speel je veilig en dat moet je als Vanguard juist niet doen. Neem risico!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ...de rest ondertussen ontregelen met de powers van je squadmates en als Charge weer beschikbaar is meteen op de volgende enemy in beuken.Het gaat soms gruwelijk mis, maar als je eenmaal het ritme van het gevecht aanvoelt en weet wanneer je wat moet doen als Vanguard... Dat levert heerlijke battles op, kan ik je vertellen.
Sentinels vind ik ook tof trouwens. Een betere bescherming dan Tech Armor vind je niet. Daarnaast skills als Throw, Warp, Overload... Daarmee heb je in je eentje dus al alle soorten shieldings (of gebrek daaraan) mee gecovered. Op zich hadden ze er nog wel een ander wapen bij mogen gooien, maar dan was de balans pleite denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:31 schreef Rikketik het volgende:
Damn, wat een tegenvaller gisteravond.Is nogal logisch, dat promoot nog vaker doorspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:The Firewalker Mission pack (nicknamed the Hammerhead) will be available on Tuesday March 23 for free on your activated Cerberus Network.
w00tquote:
Ik heb nu een adept badass femshep, bevalt goed moet ik zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:58 schreef Silv het volgende:
Als die Firewalker uit is ga k wel weer een nieuw gastje maken. Weet iemand nog een leuke class op Vanguard en Infiltrator na.?
Ik krijg ook bloedend tandvlees van de term, maar het schijnt ingeburgerd te zijnquote:
Garrus met een nieuw pak, eindelijk.quote:We are releasing a new Alternative Appearance Pack on Match 26 (same day as Firewalker). In this pack you will get a new outfit for Thane, Jack and Garrus. Check out the image for your first look at their new outfits.
Het kan nog zo über zijn, het ziet er niet uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:04 schreef Silv het volgende:
Sssh das een übervisor.
quote:
Ach het is natuurlijk een beetje over the top zoals ik 't zei maar ik heb bij de bedrijven die EA over heeft genomen veel meer negatieve dan positieve verhalen gelezen. En zelf gezien ook van de games die EA heeft 'overgenomen'. Had liever Bioware als Bioware gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:02 schreef Morthill het volgende:
[..]ja EA zorgt dat alles kut is
Mass Effect 2alleen de EA-stempel is genoeg om het te verneuken
seriously
De eeuwige EA-haatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach het is natuurlijk een beetje over the top zoals ik 't zei maar ik heb bij de bedrijven die EA over heeft genomen veel meer negatieve dan positieve verhalen gelezen. En zelf gezien ook. Had liever Bioware als Bioware gezien.
Oh ja: Sorry hoor.
Ik durf te wedden dat Bioware geen 160 had durven vragen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
De eeuwige EA-haaten dat terwijl ze zulke prachtige games afleveren. EA was vroeger kut, maar is tegenwoordig gewoon gaaf.
Ik noem een Westwood Studiosquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
De eeuwige EA-haaten dat terwijl ze zulke prachtige games afleveren. EA was vroeger kut, maar is tegenwoordig gewoon gaaf.
Het is makkelijker dan de hele tijd female shepard te typen. En het bekt lekker... de term dan, hè?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik krijg ook bloedend tandvlees van de term, maar het schijnt ingeburgerd te zijn
Dat zegt ik toch, EA was vroeger kut. Tegenwoordig is het bedrijf gewoon prima.quote:
Verschil, dat eten geniet ik van, die kostuums haal ik geen enkele vorm van plezier of nut uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:15 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan de hele tijd female shepard te typen. En het bekt lekker... de term dan, hè?
Die nieuwe alternative costums zijn wel hip trouwens. Jack.Kan ik d'r eindelijk eens meenemen op missies zonder dat ik met een halfnaakte, met tattoo's bedekte, kale chick in m'n team rondhuppel.
Vanuit principieel oogpunt vind ik 160 points ook aan de dure kant, maar als je het vertaalt naar euro's ben je er ¤1,85 voor kwijt. Ter vergelijking: voor dezelfde prijs koop ik dingen in de supermarkt die ik binnen tien minuten opgevreten heb. Lekker boeiend dus.
Dat verschilt per persoon dan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verschil, dat eten geniet ik van, die kostuums haal ik geen enkele vorm van plezier of nut uit.
Ik geef het liever uit aan een kop koffie op een station, dan aan een bundel pixels die mijn karakters mooier maaktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon dan.Ik wilde het alleen een beetje relativeren allemaal. 160 punten lijkt veel, maar als je het omrekent naar euro's en als je nagaat waaraan je dezelfde hoeveelheid euro's uitgeeft zonder erbij na te denken... het plaatst de zaken iets in perspectief wellicht.
EA brengt goede games uit en is deze generatie erg positief bezig. Het is inderdaad niet meer de EA melkkoe van vroeger (Activision heeft de koeien overgenomen en uitgemolken deze generatie) maar qua DLC blijven het gierige mensen. Je hoeft het natuurlijk niet te kopen maar EA kan er wat van, dingen aanbieden op Marketplace waarmee je dingen unlocked die je zelf al unlocked als je de game gewoon uitspeelt. Maar goed, het is deze generatie normaal geworden om geld te vragen voor shit dat je vroeger gewoon gratis kreeg door het unlocken van dingen in de game.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zegt ik toch, EA was vroeger kut. Tegenwoordig is het bedrijf gewoon prima.
Prima, vooral blijven doen. Maar snap je hoe ik het bedoel, hoe je die twee met elkaar kunt vergelijken? Een kop koffie op het station heeft net zo'n grote impact op de rest van jouw dag als die bundel pixels op de rest van jouw game-ervaring. Een kop koffie vind ik niet duur, dan zou ik het hypocriet vinden van mezelf als ik vervolgens deze 'Alternative Appearance Pack' wel teveel geld vind kosten. Of ze allebei het geld wáárd zijn is dan weer een heel ander verhaal. Maar duur? Nee, absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geef het liever uit aan een kop koffie op een station, dan aan een bundel pixels die mijn karakters mooier maakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er liggen nog een boel nieuwe games op me te wachten, maar ik denk dat ik morgen gewoon weer overnieuw begin met ME2, ditmaal een mannelijke Shepard.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 03:37 schreef Rikketik het volgende:
Oh ja, ik wilde ook nog even melden dat ik de game nu voor de tweede keer uitgespeeld heb. Op Veteran ditmaal en ik vond het eindgevecht eigenlijk makkelijker dan toen ik het op normal speelde.Fijne taktiek idd, maar die werkt dus niet op insanity.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er liggen nog een boel nieuwe games op me te wachten, maar ik denk dat ik morgen gewoon weer overnieuw begin met ME2, ditmaal een mannelijke Shepard.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nee, dat klopt. Al had verwacht dat die op Veteran ook al niet meer zou werken, maar dat viel dus nog wel mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Fijne taktiek idd, maar die werkt dus niet op insanity.
Veteran speelde ik gelijk op, maar dat is echt nog vrij makkelijk, vijanden hebben zelden armor of shields. Zodra ze dat hebben wordt het echt pittig. Insanity hebben ze vaak dus beide en dan Husks gruwelijk naarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Al had verwacht dat die op Veteran ook al niet meer zou werken, maar dat viel dus nog wel mee.Ik ga nu in elk geval op Hardcore spelen, dus ik zal ongetwijfeld weer nieuwe tactieken moeten bedenken.
Dat kan ik me voorstellen. En dan te bedenken dat ze op Veteran soms al een pain in the ass zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Veteran speelde ik gelijk op, maar dat is echt nog vrij makkelijk, vijanden hebben zelden armor of shields. Zodra ze dat hebben wordt het echt pittig. Insanity hebben ze vaak dus beide en dan Husks gruwelijk naar
Ik nam het liefst Miranda mee omdat die zowel armor als shields kon slopen. Met als die husks tegelijk heb je weinig aan 1 persoon die shields sloopt.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:37 schreef numero_uno het volgende:
Of je neemt Mordin mee met zijn Incinerate tech blaas je bijna alle armor in 1x weg
Ik heb me erg vermaakt als Sentinel. Soldier vond ik te makkelijk, dan kan je als Rambo alles afknallen en die tijdsvertraging is zo overpowered als je een beetje goed in FPS bent.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:58 schreef Silv het volgende:
Als die Firewalker uit is ga k wel weer een nieuw gastje maken. Weet iemand nog een leuke class op Vanguard en Infiltrator na.?
Nice.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net onderstaande poster gekocht
[ afbeelding ]
70cm bij 99 cm, kostte me maar 15 dollar
Dat laatste was idd een van de meest briljate momenten in de game, ik lag echt dubbelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:07 schreef numero_uno het volgende:
Ik moet trouwens echt lachen om Mordin, sommige zinnen die hij uitkraamt zijn echt geweldig:
'killed with guns, rifles and one time with farm equipment'
en het moment dat hij begint te zingen is helemaal briljant
Die stilte erna en Shepards gezichtsuitdrukking ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat laatste was idd een van de meest briljate momenten in de game, ik lag echt dubbel
Die uitdrukking op zijn gezicht is echt de volgende:quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die stilte erna en Shepards gezichtsuitdrukking ook.![]()
Ook leuk. Garrus die zijn mening geeft over vechten in ziekenhuizen:
Helemaal aan het begin, dus je hoeft niet door te spoelen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nice.Had zelf ook al een paar posters gekocht. Eentje van Mordin, eentje van Miranda en ook die ene speciale gemaakt door Craig Mullens (linkje want wallpaperformaat).
http://www.yabsearch.nl/s(...)n%20Deel%201%2C2%2C3quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:32 schreef ROFLOL het volgende:
Iemand een link waar ik die Mass Effect Redemption comics kan downloaden? De eerste die ik kreeg bij mijn CE was wel tof en qua verhaal is het ook wel interessant namelijk.
Ik wilde ze gaan importeren uit de States, al kan je ze ook via iTunes halenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:32 schreef ROFLOL het volgende:
Iemand een link waar ik die Mass Effect Redemption comics kan downloaden? De eerste die ik kreeg bij mijn CE was wel tof en qua verhaal is het ook wel interessant namelijk.
Dat had ik net met mijn nieuwe mannelijke Shepard. Als je drie playthroughs (ME1 meegeteld) alleen maar als female hebt gespeeld, dan is dat op z'n zachtst gezegd even wennen. Maar ik geef hem een kans.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef Silv het volgende:
Probeerde net een female Sheppard te zijn. Kapte toen ik de controle over dr kreeg.
Ik probeerde een mannelijke Shepard, maar de stemacteur is zeer matig en zoals gewoonlijk is het weer de cliché spierbundel zonder inhoud. Zuchtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:11 schreef Silv het volgende:
Probeerde net een female Sheppard te zijn. Kapte toen ik de controle over dr kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik verheug me er nu al op.
Vraagje trouwens, kwamen die alternative skins nu ook morgen uit? Ik speel nu namelijk als mannelijke Shepard en ga dan waarschijnlijk Jack romancen. Ze is best tof eigenlijk, ook op missions. En met dat nieuwe pakje ziet ze er tenminste ook nog een beetje toonbaar uit.
Lekekr op X rammen (Xbox) dan ga je er zo doorheen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:18 schreef Jivis het volgende:
Sta te popelen om dit te spelen. Heb deel 1 twee jaar lang op de kast laten liggen en ben er onlangs eens aan begonnen. Als je er eenmaal in zit is dat ook een topper. Waar ik me wel ongelooflijk aan stoor is dat als je af gaat je soms de hele fucking cutscene plus conversatie weer opnieuw moet doen. Daar heb ik al wat bij afgevloekt zeg.
Gelukkig lees ik dat dat soort missers in 2 nagenoeg zijn weggepoetst. Gelukkig maar.
Geldt dat voor deel 1?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef DaFan het volgende:
[..]
Lekekr op X rammen (Xbox) dan ga je er zo doorheen.
Waar je wel op moet letten is dat als er een keuze komt wat je terugzegt, die verschijnt pas halverwege de zin. Als je daarvoor al op X ramt kiest Shepard meteen de keuze die default is.... dus dat is wel kut.
Ik heb alleen 2 gespeeld, dus weet niet of het werkt in 1quote:Op maandag 22 maart 2010 16:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Geldt dat voor deel 1?.
Zo ja, thanks voor de tip!
Heretic!!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb alleen 2 gespeeld, dus weet niet of het werkt in 1
Bleh ik had toen nog geen Xbox360 en mn laptop kan het al helemaal niet aanquote:
te duur wmbquote:Op maandag 22 maart 2010 17:29 schreef ROFLOL het volgende:
Kasumi DLC gaat 560 MS Points kosten volgens Eurogamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |