Nerdsquote:Op maandag 3 mei 2010 16:28 schreef Inverted_World het volgende:
Onterechte klacht. FifaVoetbalspelletjes.
Voetbal
Ja.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Echt een fucking terechte klacht nu ik er nog eens over nadenk. Sowieso mensen die tijdens potjes FIFA/PES zeggen dat ze 'geen zin hebben'.
Uiteraardquote:Op maandag 3 mei 2010 16:31 schreef reetveter het volgende:
Sowieso. Tevens, is er iemand hier die fifa op de ps3 doet?
Altijd ook die controller opeisen als je een potje hebt moeten wachten.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Echt een fucking terechte klacht nu ik er nog eens over nadenk. Sowieso mensen die tijdens potjes FIFA/PES zeggen dat ze 'geen zin hebben'.
Ja natuurlijk. Zo hoort het man.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Altijd ook die controller opeisen als je een potje hebt moeten wachten.![]()
![]()
FIFA op de pc spelenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef Skylark. het volgende:
Tegen dit kwaad moeten PES en FIFA samen strijden.
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:35 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
FIFA op de pc spelen
Ik speel het tien keer liever op de Xbox
Mensen die dit topic niet snappenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef Alexjaxx het volgende:
Waarschijnlijk zit je al op FIFA sinds 1998 en heeft die gast geen benul van wat hij moet doen.. Kun jij ook eens uitsloven hé..
Dat een bijzonder doelpunt noemenquote:
Iddquote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die niet trashtalken tijdens het spelen van FIFA/PES_!
Wat zeg je dan als je online aan het trashtalken bent?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
En niet op de scheids zeikenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jij ziet er meer uit als een nerd dan ik

Ik doe het met vrienden.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:39 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Wat zeg je dan als je online aan het trashtalken bent?
quote:
He die gast zat bij mij op schoolquote:
Leuk lesbisch koppel. Ik ben daar heel openminded over.quote:
Vroeger was PES meestal de winnaar ja, maar sinds FIFA 10 is dat toch weer de koploper? Lopen o.us en jij dus niet een beetje achter de feiten aan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Mensen die denken dat o.us niet gelijk heeft.
Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Vroeger was PES meestal de winnaar ja, maar sinds FIFA 10 is dat toch weer de koploper? Lopen o.us en jij dus niet een beetje achter de feiten aan?
Ja of gewoon mensen die niet gamen maar fulltime vrouwen versieren.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Ethanolic het volgende:
Al die world of warcrafters die bashen op fifa
FIFA
Die draag ik al een jaar niet meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
Wel
Kak verkeerde foto![]()
![]()
Tevens jongens met oorbellen.![]()
[ afbeelding ]
Jij staat ook wel vrij vrouwelijk op de fotoquote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
Wel
Kak verkeerde foto![]()
![]()
Tevens jongens met oorbellen.![]()
[ afbeelding ]
Borsthaar compenseert.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Jij staat ook wel vrij vrouwelijk op de foto
Whutquote:Op maandag 3 mei 2010 16:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Borsthaar compenseert.
Maar OT. Waarom wordt er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat mensen die géén fifa spelen direct WoW e.d. spelen?![]()
Ik speel vrijwel geen games en als ik het doe dan is het af en toe iets wat in co-op kan of een rts of zo.
'quote:
Een vraag hoeft niet per se te betekenen dat je dom bent. Maar goed dat je het even bevestigt.quote:
FIFA/PES is voor sukkeltjes die altijd als laatste gekozen worden.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel als het over WoW gaat. Maar FIFA/PES is voor de keizers onder ons.
Het is niet erg, kom maar uit die kast.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:28 schreef Inverted_World het volgende:
Onterechte klacht. FifaVoetbalspelletjes.
Voetbal
Geen probleem.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een vraag hoeft niet per se te betekenen dat je dom bent. Maar goed dat je het even bevestigt.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Het is niet erg, kom maar uit die kast.
Terechte klacht overigens.
Volgens mij zijn dat gewoon vrouwen die hun profiel verkeerd hebben ingevuld.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
Only op FoK!; Mannen die FIFA en PES afzeiken.![]()
Wat doe jij dan, ps3?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
Evert en Youri zijn sowieso baas.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, het commentaar van Evert en Youri is heilig
Ja ik hou gewoon niet van voetbalspelletjesquote:Op maandag 3 mei 2010 17:09 schreef Skylark. het volgende:
Gelukkig heb je nog je Barbiecollectie.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja ik hou gewoon niet van voetbalspelletjes
Maar dan mis je wel klassiekers als "Alsof hij de bal aan een touwtje heeft", ik zou niet zonder kunnen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Evert en Youri zijn sowieso baas.
Maar een goeie GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL is ook wel genieten.
Deze wedstrijd is zo slecht, als hij in mijn tuin werd gespeeld trok ik de gordijnen dicht.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar dan mis je wel klassiekers als "Alsof hij de bal aan een touwtje heeft", ik zou niet zonder kunnen.
Co-op is samenwerken. Samen met een maat tegen de computer of tegen andere gamers. RTS = real time strategy, een game genre.quote:
2009quote:Op maandag 3 mei 2010 17:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is zo slecht, als hij in mijn tuin werd gespeeld trok ik de gordijnen dicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |