quote:
He die gast zat bij mij op schoolquote:
Leuk lesbisch koppel. Ik ben daar heel openminded over.quote:
Vroeger was PES meestal de winnaar ja, maar sinds FIFA 10 is dat toch weer de koploper? Lopen o.us en jij dus niet een beetje achter de feiten aan?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Mensen die denken dat o.us niet gelijk heeft.
Inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Vroeger was PES meestal de winnaar ja, maar sinds FIFA 10 is dat toch weer de koploper? Lopen o.us en jij dus niet een beetje achter de feiten aan?
Ja of gewoon mensen die niet gamen maar fulltime vrouwen versieren.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:46 schreef Ethanolic het volgende:
Al die world of warcrafters die bashen op fifa
FIFA
Die draag ik al een jaar niet meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
Wel
Kak verkeerde foto![]()
![]()
Tevens jongens met oorbellen.![]()
[ afbeelding ]
Jij staat ook wel vrij vrouwelijk op de fotoquote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Inverted_World het volgende:
[..]![]()
Wel
Kak verkeerde foto![]()
![]()
Tevens jongens met oorbellen.![]()
[ afbeelding ]
Borsthaar compenseert.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Jij staat ook wel vrij vrouwelijk op de foto
Whutquote:Op maandag 3 mei 2010 16:51 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Borsthaar compenseert.
Maar OT. Waarom wordt er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat mensen die géén fifa spelen direct WoW e.d. spelen?![]()
Ik speel vrijwel geen games en als ik het doe dan is het af en toe iets wat in co-op kan of een rts of zo.
'quote:
Een vraag hoeft niet per se te betekenen dat je dom bent. Maar goed dat je het even bevestigt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |