quote:Op maandag 3 mei 2010 15:37 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die altijd maar een beetje lopen te trollenWalgelijk
Ik roep al tijden dat de administratoren gewoon harder moeten straffen voor dat soort onzin. Gooi er maar een paar maanden bij, anders leren ze het nooit. Het is gewoon weer dat slappe (s)linkse beleid hier, op buitenlandse fora straffen ze ook harder.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat de administratoren gewoon harder moeten straffen voor dat soort onzin. Gooi er maar een paar maanden bij, anders leren ze het nooit. Het is gewoon weer dat slappe (s)linkse beleid hier, op buitenlandse fora straffen ze ook harder.
Ik moest lachen.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik roep al tijden dat de administratoren gewoon harder moeten straffen voor dat soort onzin. Gooi er maar een paar maanden bij, anders leren ze het nooit. Het is gewoon weer dat slappe (s)linkse beleid hier, op buitenlandse fora straffen ze ook harder.
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid. Er moet een topic komen in FB.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:47 schreef Penisbaard het volgende:
En criminelen komen hier gewoon eerder vrij, kijk maar naar AdvancedPower. Het is alsof de dader meer rechten heeft dan de slachtoffers hier. De mensen met een verbanning aan hun pantalon zitten lekker in een hotel met gratis eten en televisie terwijl de oude van dagen weg liggen te creperen.
Ik ben een kwaliteitsuser.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zegt TS die zo'n beetje 80% van alle kanker op FOK heeft geproduceerd.
Waar blijven je goede posts/topics dan?quote:
Pff, van elke kwaliteitsusers zijn mindere topics te vindenquote:Op maandag 3 mei 2010 15:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waar blijven je goede posts/topics dan?
Moeten wachten
De nieuwe YouTube player
NACcers die fluiten
Neequote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Pff, van elke kwaliteitsusers zijn mindere topics te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |