gecondoleert lieverd...heel veel sterkte.....quote:
quote:
Gecondoleerd en een dikke knufquote:
Uitloggen op de computer?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:58 schreef Thrackan het volgende:
Heb trek. En ik zit nog op m'n werk, wachtende op een laaaaaaaaaang durend ding.
Nee, een enorm langzaam draaiend rapport dat niet helemaal klopte, dus nog een keer moestquote:
gecondoleerd KiwiTjuHh....en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies....quote:
Gecondoleerd en veel sterktequote:
quote:
Zeg dat wel. Jij ook sterkte kiwi.quote:
gecondoleerd en sterkte....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 05:54 schreef theKiD het volgende:
Sinds vanmorgen half 4 heeft me opa rustRustig ingeslapen
Geconoleerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 05:54 schreef theKiD het volgende:
'T is er?quote:
ik weetsquote:
Kop op Erwinquote:
Doen we het samen/allebei?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:35 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Kop op Erwin![]()
OT: kan wel een beetje mee janken....mixed feelings, dillemma's en vooral vlinders
lieverd toch...dikke knuf van mij...quote:
is toch juist geen reden om drietig te zijn....?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:35 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
OT: kan wel een beetje mee janken....mixed feelings, dillemma's en vooral vlinders
mag ik dan ook mee doen....quote:
Dankjewel schatquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:43 schreef heavenstar het volgende:
[..]
lieverd toch...dikke knuf van mij...![]()
![]()
Uiteraard!quote:[..]
mag ik dan ook mee doen....![]()
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:43 schreef heavenstar het volgende:
[..]
is toch juist geen reden om drietig te zijn....?![]()
[..]
Pff zou willen weten wat ik moet doen, maar denk dat je t gevoel wel kent![]()
mag ik dan ook mee doen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
same here, dromen over de dood van je kind isquote:
Jij ook Houniet!quote:
Ben jij verliefd?quote:
Iemand die ook op Fok! zitquote:
Goedemorgen dan, eerst maar rustig wakker wordenquote:
Koffie is een goed idee idd, dank je wel!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:52 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Goedemorgen dan, eerst maar rustig wakker worden![]()
?
Dat dacht ik al.quote:
GMTA all overquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:02 schreef heavenstar het volgende:
het lukt me vandaag niet om aan werken toe te komen....![]()
Gecondoleerd man.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 05:54 schreef theKiD het volgende:
Join the Club, er lopen meerdere Fok! ers rond met dit dilemmaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:59 schreef Heidi- het volgende:
Volgens mij ben ik verliefd...terwijl het niet kan/mag en dat is echt kut.
Ja, heb je ook weer een beetje gelijk inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:20 schreef heavenstar het volgende:
het mag en kan in principe wel altijd...tis alleen de vraag wat je ermee wilt of niet...waarom wel of waarom niet...![]()
Ach, zo heb ik zin om weer eens lekker verliefd te worden, maar dat kan ook nog even nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:59 schreef Heidi- het volgende:
Volgens mij ben ik verliefd...terwijl het niet kan/mag en dat is echt kut.
OT: moe en verward...wil heel erg graag naar huis...ff bijkomen en alles op een rijtje zetten...helaas zit dat er voorlopig niet in...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:59 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik zin om weer eens lekker verliefd te worden.....![]()
![]()
-edit-: nu lekker thuis,morgen maar extra vroeg beginnen dan....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:28 schreef heavenstar het volgende:
[..]
OT: moe en verward...wil heel erg graag naar huis...ff bijkomen en alles op een rijtje zetten...helaas zit dat er voorlopig niet in...![]()
wijfie...!!!!!quote:
Hier nog iemand....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:59 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik zin om weer eens lekker verliefd te worden...
Hier eerder winter met 2,5 graad op de teller gezien, max 9 graad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:46 schreef heavenstar het volgende:
[..]
wijfie...!!!!!![]()
![]()
tis hier ook koud hoor...lijkt weer herfst...
Daar krijg je wel harde tepels van... dat dan weer wel.quote:
whehe!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar krijg je wel harde tepels van... dat dan weer wel.
Dood is nooit beter, dood is definitiefquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:04 schreef DeBassist het volgende:
dood was beter geweest denk ik ...
ik denk niet dat het slechter kan
Doe dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef heavenstar het volgende:
nummer aan het draaien wat weer veel te veel los maakt........had me zo voorgenomen die nooit meer te draaien.....
![]()
wat een hoop emoties in 1 keerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef heavenstar het volgende:
onzeker/verward/verdrietig/boos/teleurgesteld (in mezelf...)/bang/onrustig.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nou sorry hoor....ging en gaat van zelf....quote:
ja erg verwarrend en vermoeiend dus....quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ja nou sorry hoor....ging en gaat van zelf....![]()
![]()
[..]
ja erg verwarrend en vermoeiend dus....![]()
slaap lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef Sistyria het volgende:
Nog steeds hoofd en nek pijn, ben het helemaal zat dat ik niet meer kan doen wat ik wil zonder er pijnklachten aan over te houden![]()
*naar bedje toe gaat*
*knuf geeft*...quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:13 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Schuldig, omdat ik me ziek gemeld heb![]()
Bij nader inzien. Oh ja, de winkels zijn dicht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:45 schreef Carmw het volgende:
Buikpijn![]()
Maar verder goed, want ik ga vanmiddag nieuwe schoenen kopen in Utrecht!
Zo met die borsten bloot?quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:14 schreef Sistyria het volgende:
Goed! Net in het zonnetje een beetje staan tuinieren
Hee man, chill, zeg nu gewoon tegen je vrienden dat je weer mee kan en ga feesten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:53 schreef Bennieboj het volgende:
f*cking kut, srry voor de scheldwoorden mensen,
ik had iemand uitgevraagd en dan twee dagen later zegt ze: jah srry ik kan/wil ni mee want ik had al afgesproken da ik met m'n vriendinnen daar naartoe zou gaan..
- verhaaal-
thx voor de steun manquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:12 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Hee man, chill, zeg nu gewoon tegen je vrienden dat je weer mee kan en ga feesten.
UIt je verhaal maak ik niet op dat jullie al eerder gedate hebben, dus ik ga er even vanuit dat dat niet zo is. En in dat geval: het is maar een date man, dates zal je nog wel meer krijgen. En als dit meisje nu al afhaakt is ze het niet waard.
On Topic: Goed, beetje vol van ijs en pizza net. En ook moe, 5 uur geslapen vannacht.
dat ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
wel okee.
Denk alleen maar aan zoenen met iemand![]()
Samen iets doen dan tegen de verveling?quote:
Als jij je ook verveelt, zou dat wellicht een optie zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:33 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Samen iets doen dan tegen de verveling?
Dus jij en de Bassist ook al he, ikke ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef Beach het volgende:
wel okee.
Denk alleen maar aan zoenen met iemand![]()
Mja verveel me te pletterquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:38 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Als jij je ook verveelt, zou dat wellicht een optie zijn
Als t van de vermoeidheid is omdat je t leuk heb gehad geeft dat toch nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
als ik thuis ben heb ik wallen tot op de grond
Het is soms moeilijk om dingen te doen waarvan je weet dat je een ander teleursteld, maar dat maakt je beslissing nog niet verkeerdquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:53 schreef DeBassist het volgende:
heb mn vriendin echt teleurgesteld
maar ik kan nu gewoon even niet anders ...
Dat deed ik afgelopen maandag...toen was het een half jaar geleden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:04 schreef laforest het volgende:
Aan het nadenken over mijn vaders dood.
Leuke dag om te sterven, 5 mei.
yep, al voelt dat nogal heel erg andersquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:57 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Het is soms moeilijk om dingen te doen waarvan je weet dat je een ander teleursteld, maar dat maakt je beslissing nog niet verkeerd
Natuurlijk voelt dat anders.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:09 schreef DeBassist het volgende:
[..]
yep, al voelt dat nogal heel erg anders
heb een pesthekel aan mensen ongelukkig maken .. ben ik niet gewend van mezelf
het ligt er ook aan wie je ongelukkig maakt natuurlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:22 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Natuurlijk voelt dat anders.
iemand ongelukkig maken is NOOIT leuk, maar soms (uit eigenbehoud) onvermijdbaar
Op dit moment zal dat zo voelen, neem van mij aan dat dat gevoel echt gaat slijten, welliswaar langzaam maar het slijtquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:25 schreef DeBassist het volgende:
[..]
het ligt er ook aan wie je ongelukkig maakt natuurlijk![]()
in dit geval kan ik er echt niet mee leven volgensmij ..
ik hoop het ..quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:32 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
[..]
Op dit moment zal dat zo voelen, neem van mij aan dat dat gevoel echt gaat slijten, welliswaar langzaam maar het slijt
Ik snap t, echt waar.......Been there done thatquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:49 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik hoop het ..
ik ben echt helemaal kapot nu.. echt kapot
Buikpijn van te veel bbqquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dit, maar bbq straks dusen hoofdpijn.. maar verder wel goed
Maakt niet uit hoe je er aan komt, als er maar duidelijkheid is toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:05 schreef heavenstar het volgende:
wat een avond met een vriendin allemaal aan duidelijk kan brengen...![]()
Dikke troost knuf van Gillquote:
thnx wijfie...quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:27 schreef LovelyLady het volgende:
en ook voor heaven, laforest, debassist en iedereen die een knuffel kan gebruiken....
Het is duidelijk dat behoorlijk brak ben, nog 1 nachtje en dan eindelijk weer in mijn eigen bed. Verder is alles
zelfde hierquote:
Thxquote:Op donderdag 6 mei 2010 07:27 schreef LovelyLady het volgende:
en ook voor heaven, laforest, debassist en iedereen die een knuffel kan gebruiken....
Het is duidelijk dat behoorlijk brak ben, nog 1 nachtje en dan eindelijk weer in mijn eigen bed. Verder is alles
thxquote:Op donderdag 6 mei 2010 07:27 schreef LovelyLady het volgende:
Dat dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef Houniet het volgende:
Wat een ruk nacht.
Er staat duidelijk Wow en geen WoWquote:
oh, gefeliciteerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Er staat duidelijk Wow en geen WoW...
Wow als in dat ik twee optredens op festivals mag doen met mn bandje![]()
Join the clubquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:39 schreef Poepoog het volgende:
Ogen die zo dik zijn dat het wel lijkt dat ik klappen heb gehad![]()
Kut dus.
Same here..quote:
Jij onzeker?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:47 schreef Gill-T-Azhell het volgende:
Besluiteloos, onrustig, onbegrepen, onzeker, overwerkt kortom klote
quote:
Wat geef je op lieverd?quote:
alles...quote:
Een hele schrale troost, maar hele dikke en lange knuf van mijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:47 schreef heavenstar het volgende:
[..]
alles......kutbaan...kreeg net te horen dat mijn beste kracht besloten heeft ermee te stoppen...
ik word hier niet goed van...alles zit tegen..ALLES...!!!!![]()
![]()
![]()
zou ik ook geen nee tegen zeggen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |