ik hou zelf van ruimvallende kleding (nie sjorren aan te korte shirtjes enzo dusquote:Op zondag 9 mei 2010 09:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Karin/Oeke, lief dat jullie willen kijken!
Maar liefst 74 en dan niet v de zomer (heeft ie al meer dan genoeg), maar daar zitten jullie jongetjes zeker zelf nu in? bedenk ik me![]()
Wolf zit nu in 68 en heeft daar eigenlijk wel zat in, of zitten ze heel lang in mt68? Ik had zelf bedacht dat hij met 7/8 mnd wel in 74 kan
quote:Op zondag 9 mei 2010 11:27 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand toevallig nog spelletjes voor een Nintento DS XL in de aanbieding? Ik heb er een voor moederdag gekregen!![]()
![]()
Ik hou zelf ook van ruime kleding, vooral shirts inderdaad (dat opgekrul steeds vind ik zo irritant). Bedankg! Heb ik wel aardig goed gegokt met grotere maten kopen denk ikquote:Op zondag 9 mei 2010 10:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik hou zelf van ruimvallende kleding (nie sjorren aan te korte shirtjes enzo dus) en Amélie zat dus idd vanaf 7 maanden in mt 74. Hangt natuurlijk wel van je kindje af enzo maar gemiddeld genomen zullen ze met 7 a 8 maanden wel richting de 74 gaan denk ik.
psst je kunt toch beter een R4i kaart kopen? Kun je zelf de spelletjes uitzoeken en erop zetten...quote:Op zondag 9 mei 2010 11:27 schreef bodpa09 het volgende:
Iemand toevallig nog spelletjes voor een Nintento DS XL in de aanbieding? Ik heb er een voor moederdag gekregen!![]()
![]()
done!!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:21 schreef bodpa09 het volgende:
Enlighten me! Ik weet er niks van...(per PM???)
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
psst je kunt toch beter een R4i kaart kopen? Kun je zelf de spelletjes uitzoeken en erop zetten...
Deze niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hou zelf ook van ruime kleding, vooral shirts inderdaad (dat opgekrul steeds vind ik zo irritant). Bedankg! Heb ik wel aardig goed gegokt met grotere maten kopen denk ik
Als je wilt kijken, graag Incantrix! Stef ziet er ook altijd erg leuk uit dus ben benieuwd
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef McLaura het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in shirts/truien/vesten voor een jongetje in maat 80?
Acekard 2.1i nemen, stuk beter dan de vele naamaak R4 clonen. Vervolgens 4 gig micro sd kaartje erin, alle Nederlandse spellen erheen kopieeren en klaar.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:12 schreef Diaan73 het volgende:
psst je kunt toch beter een R4i kaart kopen? Kun je zelf de spelletjes uitzoeken en erop zetten...
En dat zeg je nu??quote:Op maandag 10 mei 2010 16:08 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Acekard 2.1i nemen, stuk beter dan de vele naamaak R4 clonen. Vervolgens 4 gig micro sd kaartje erin, alle Nederlandse spellen erheen kopieeren en klaar.
Ja, het is een sweatvestje, ik gebruik dit soort vestjes in de zomer zelf altijd als jasjequote:Op zondag 9 mei 2010 16:30 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oooh die is leuk Suikertaartje! Het is een soort jasje/vestje toch? Wat wil je er voor hebben?
Finn is vandaag trouwens 10 maanden en zit wat betreft shirtjes in 68, begint nu 74 te worden en broeken past hij pas net 68.
Dus als iemand nog zomer shirtjes 74 heeft, dan houd ik me aanbevolen!
Hihi, ja, dat ken ik! Thijs heeft deze maar 2 keer aangehad i.v.m. vestjes-overschotquote:Op zondag 9 mei 2010 18:06 schreef Poppejans het volgende:
Oh die is wel erg leuk Suikertaartjemaar hij heeft al veel vestjes 68
Okee, dan wordt dat met mijn Thijs ook niet wat, die heeft deze week besloten toch maar uit 80 te gaan barstenquote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:30 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Oooh die is leuk Suikertaartje! Het is een soort jasje/vestje toch? Wat wil je er voor hebben?
Finn is vandaag trouwens 10 maanden en zit wat betreft shirtjes in 68, begint nu 74 te worden en broeken past hij pas net 68.
Dus als iemand nog zomer shirtjes 74 heeft, dan houd ik me aanbevolen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |