Sorrie!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Poppejans het volgende:
Poep, te laat v het leuke libellen shirtje van Bodpa
Als je nog leuks hebt in 68 of 74 langemouw (liefst) hou ik me aanbevolen
Heb je deze nog??quote:Op maandag 3 mei 2010 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Te Koop
Babysleep zijligkussen:
[ afbeelding ]
10,-
Is 'ie er al uit? Ik op zich wel, als de mouwen een beetje lang zijn..Hema is al net iets te kort voor mijn Thijs..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef McLaura het volgende:
Zijn er nog mensen geinteresseerd in shirts/truien/vesten voor een jongetje in maat 80?
Ik zal voor je kijken, maar ben bang dat ik t meeste al online heb gezet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef Poppejans het volgende:
Poep, te laat v het leuke libellen shirtje van Bodpa
Als je nog leuks hebt in 68 of 74 langemouw (liefst) hou ik me aanbevolen
De klein vallende dingen wel (Pointer).quote:Op zondag 9 mei 2010 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is 'ie er al uit? Ik op zich wel, als de mouwen een beetje lang zijn..Hema is al net iets te kort voor mijn Thijs..
Karin/Oeke, lief dat jullie willen kijken!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:43 schreef oeke het volgende:
[..]
Sorrie!![]()
Ik zal hier de 68 maten eens uitzoeken. Na woensdag dan.
Dat is heel verschillend. Thijs zit al relatief lang in 80 van boven en 74 van onderen, en kruipt langzaam de (kleinvallende) b86/080 in.quote:
Maar Thijs is wel langer dan gemiddeld toch?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:41 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat is heel verschillend. Thijs zit al relatief lang in 80 van boven en 74 van onderen, en kruipt langzaam de (kleinvallende) b86/080 in.
Lotte is nu 7.5 maand en zit ook nog in 68, alhoewel dat nu wel iets krapper begint te wordenquote:Op zondag 9 mei 2010 09:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar Thijs is wel langer dan gemiddeld toch?
Nogalquote:Op zondag 9 mei 2010 09:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar Thijs is wel langer dan gemiddeld toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |