...en de knalkleuren zijn nu 9,90 zag ik net op de site!quote:
Ik loop ook alleen in hardloopkledingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
...en de knalkleuren zijn nu 9,90 zag ik net op de site!
Ik loop alleen nog maar in speciale hardloopkleding. Loopt zoveel prettiger....en echt niet duur ik heb ook een tight, die was 2 tientjes. Shirtjes van Decathlon en Leontien van Moorsel van Kruidvat voor 9,95!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:29 schreef kneiterhard het volgende:
Gister mijn eerste les gedaan van Start to Run! Qua conditie helemaal geen problemen gehad maar vandaag flink spierpijn in bovenbenen.
Morgen les 2!
Ten eerste om mijn basisconditie te verbeteren. Na mijn knieblessure waardoor ik niet meer kan voetballen al 4 jaar geleden bijna geen vaste sport gedaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Met wat voor doel ben je begonnen aan Start to Run?
Ik heb wel een goede korte en lange broek, goede sportbh's en goede schoenen. Die had ik nog van een tijd terug. Wilde er nu niet te veel geld aan besteden, omdat ik niet zeker wist of het een bevlieging zou zijn. Maar nu, na een maand is het toch wel weer verslavend en erg lekker om te lopen. Toch maar wat goede bovenkleding aanschaffen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik loop ook alleen in hardloopkledingMoet er niet meer aan denken om in een joggingbroek te lopen
.
Maar vond de shirtjes van Leontien niet lekker aanvoelen? Dus niet gekocht
Ik ben van plan om vanavond iets in de buurt van les20 te lopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:35 schreef kneiterhard het volgende:
[..]
Ten eerste om mijn basisconditie te verbeteren. Na mijn knieblessure waardoor ik niet meer kan voetballen al 4 jaar geleden bijna geen vaste sport gedaan.
Ik ga in september de zorgmarathon rennen in papendal ( estafette 10 man allemaal 4,2 km) en die wil ik makkelijk kunnen lopen zonder al te veel problemen.
waar zat jij Flappekz? ook een doel voor ogen?
oh les 20 alquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben van plan om vanavond iets in de buurt van les20 te lopen.
Doelen:
- 5km loop begin juni
- Uiteindelijk mee kunnen doen met 10km lopen
- Weg met dat vet
Ik heb nog een paar weken met een gewone bh gelopen die 2 maten te krap is. Maar een sportbh bevalt nu toch stukken beterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede korte en lange broek, goede sportbh's en goede schoenen. Die had ik nog van een tijd terug. Wilde er nu niet te veel geld aan besteden, omdat ik niet zeker wist of het een bevlieging zou zijn. Maar nu, na een maand is het toch wel weer verslavend en erg lekker om te lopen. Toch maar wat goede bovenkleding aanschaffen.
Thanksquote:
Ziet er goed uit, Vuurvliegjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:20 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ah, jullie gaan lekker allemaal, zeg!![]()
Flappekz, waarom zou je tot Juni wachten met de 5 km. lopen als je dat nu eigenlijk al gedaan hebt?![]()
Ik heb gister ook een recordje neergezet. Ik heb het schema eens aan de kant gelegd en ik ben ook lekker met muziek op gaan lopen... en heb 30 min. achter elkaar aan een stuk door gelopen!![]()
Ik was eigenlijk van plan om 1 of 2 rustpauzes in te lassen, maar het ging zo lekker in het zonnetje dat ik er geen erg in had dat ik aan een stuk door aan het lopen was.![]()
Weleenswaar nog geen 5 km achter elkaar (wel 4,88 km) maar genoeg om weer vertrouwen in de wedstrijd van volgend weekend te hebben.
waar, waar?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Koop een zogenaamd functioneel shirt. Het materiaal ervan ademt en voert zweet af terwijl katoen een zompige schurende spons wordt. Hoeft niet eens duur te zijn, ik heb een goede longsleeve van Decathlon:
[ afbeelding ]
Kostte 14,95.
De Decathlon dus, maar die zitten alleen in Amsterdam en Kerkrade!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
waar, waar?ik moet ook nog iets langs. met koude wind zijn korte mouwen nog niet zo prettig.
Da's nogal uit de richtingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De Decathlon dus, maar die zitten alleen in Amsterdam en Kerkrade!
*zucht.... vrouwenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:42 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze van Mizuno net gekocht en nog een knalroze met zwart van new balance. En nu wil ik eigenlijk ook nieuwe broeken, want donkerblauw past hier natuurlijk niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |