Welkom ! En succes !quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef OPAQUE het volgende:
Ik begin vandaag aan les 1 van Evy. Ik ben benieuwd.
Hier is nog een kamer hoor....quote:Op maandag 3 mei 2010 15:10 schreef DeLuna het volgende:
Hier zijn jullie
Nouja, vanavond les 6.Vandaag al gezwommen en landtraining gehad, nu ben ik mijn kamer aan het opruimen. Goed voor de lijn dit
Volgens mij zie ik over het hoofd dat ze 'beter' zouden zijn?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Gamer_V het volgende:
Zojuist 9,66 kilometer in 55:04
Waarom zijn de methodes die jullie gebruiken fijner en/of beter? Daar zegt de OP weinig over
Nouja, ik heb iemand anders horen zeggen dat dat intervallopen goed voor je zou zijn, maar hij kon me niet vertellen waaromquote:Op maandag 3 mei 2010 16:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik over het hoofd dat ze 'beter' zouden zijn?
Beginnen met rustig wandelen. Als je dat een uur pijnvrij kan doen, dan pas weer beginnen met les 1 van Evy.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:24 schreef gelly het volgende:
Ik heb na les 7 van Evy een slijmbeursontsteking in m'n knie opgelopen... injectie gehad en nu na 3 weken kan ik weer lopen. Wat is verstandig qua het weer oppakken van het lopen ?
Dat valt wel mee hoor. Maar ik heb geen geschikte kleding voor dit weertype, en morgen wordt het prima weer. Dan ga ik mezelf even niet plagenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:39 schreef Krullehoofd het volgende:
En de volgende keer is het weer vies warm. Allemaal smoesjes...
Ach sommige mensen zijn nou eenmaal mooi weer lopers. Dat is helemaal niet erg hoor.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. Maar ik heb geen geschikte kleding voor dit weertype, en morgen wordt het prima weer. Dan ga ik mezelf even niet plagen
Ik ben ook overgeschakeld op voorvoetlanding, terwijl ik daarvoor altijd een haklander geweest ben. Maar hardlopen als sport doe ik pas vanaf vorig jaar serieus. Ik heb het idee dat als je voldoende rust inbouwt in je schema's je redelijk blessurevrij de voorvoetlanding kan trainen.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Die tweede kan ook een middenvoetlanding zijn of een heelstrike. In dit geval weet je niet wat zijn voet doet op het moment dat het de grond raakt. Je kunt er niet klakkeloos vanuit gaan dat hij op zijn voorvoet terecht komt.
Heb de voorvoetlanding een aantal maanden geprobeerd. Mijn conclusie is dat je helemaal opnieuw kunt beginnen als je niet zo loopt van nature.
daarop voel ik nooit dat ik iets gedaan hebquote:Op maandag 3 mei 2010 18:02 schreef LieLie het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n crosstrainer ding trouwens. Misschien ga ik daar wel even op vandaag, doe ik toch nog wat
Haha, tja, zal het straks eens proberen. Maar alles is beter dan niets tochquote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
daarop voel ik nooit dat ik iets gedaan heb
Ik loop hier langs de rand van het dorp, kom je nooit iemand tegenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:07 schreef DeLuna het volgende:
Les 6 voltooid. Nu 2 dagen rust![]()
Hebben jullie nooit last van mensen die in de weg lopen/fietsen? Vandaag 3 meisjes die niet doorfietsten, toen ik er langs wou duwden ze elkaar van de fiets af zodat ze mij alsnog in de weg liepen.Ik heb er niet op gereageerd en ben gewoon doorgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |