Moet je 's ochtends vroeg gaan rennen, totaal geen last vanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:05 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
dan hebben we ip dezelfde training gelopen. Ik kom net thuis van les 12 (einde week 4).
[quote]
Ik zei week 3
[quote]
Had bovendien een te groot rondje gemaakt, dus moest best ver naar huis lopen....maar was een spontaan uitprobeersel! Vond het uiteindelijk ook nog best warm en had me dus ook te warm aangekleed....vind het best lastig met dit weer!
Ah, bij mij nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:05 schreef Danseresje84 het volgende:
week 3 en 4 zijn hetzelfde!
ah, ik dacht dat jij ook met evy liep. iig was mijn les 1/1 - 2/2 - 4/3 - 4/3 - 5/1 (voor de / is hardlopen, achter de / is lopen).quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ah, bij mij nietIk doe CouchTo5k, week 3 is 1.5 / 3 / 1.5 en week 4 is 3 / 5 / 3. Wat moest jij lopen dan?
Altijd handig, nieuwe huizen
Toch heel anders dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:12 schreef Danseresje84 het volgende:
[..]
ah, ik dacht dat jij ook met evy liep. iig was mijn les 1/1 - 2/2 - 4/3 - 4/3 - 5/1 (voor de / is hardlopen, achter de / is lopen).
M'n rug is gewoon fucked upquote:Op maandag 10 mei 2010 16:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is balen zeg! Wat heb je met je rug?
Watjequote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef GotC het volgende:
Bleh, lopen ging drnet niet. Normaal gesproken zet ik dan wel even door, maar had gewoon te weinig gegeten+gedronken, dus maar gestopt..
2,5 km dus gelopen. Zucht..
Jammer genoeg kan het niet altijd goed gaan, maar te weinig eten en drinken breekt je wel op ja. Ik ga morgen 30 minuten (nouja ik MOET 30 min). We gaan voor de uni een stress-test doen. Kijken hoeveel cortisol er vrijkomt bij hardlopen. Ben benieuwd hoe gestresst ik ben tijdens het lopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef GotC het volgende:
Bleh, lopen ging drnet niet. Normaal gesproken zet ik dan wel even door, maar had gewoon te weinig gegeten+gedronken, dus maar gestopt..
Wel leuke test denk ik!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:35 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan het niet altijd goed gaan, maar te weinig eten en drinken breekt je wel op ja. Ik ga morgen 30 minuten (nouja ik MOET 30 min). We gaan voor de uni een stress-test doen. Kijken hoeveel cortisol er vrijkomt bij hardlopen. Ben benieuwd hoe gestresst ik ben tijdens het lopen.
Jammer, misschien de volgende x een sultana oid meenemen, dat is klein, licht en makkelijk in een jas/broekzak te stoppen. Kan je misschien net even over de drempel helpen om verder te kunnen lopen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:52 schreef GotC het volgende:
Goeie tip, misschien probeer ik dat volgende keer welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:17 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer, misschien de volgende x een sultana oid meenemen, dat is klein, licht en makkelijk in een jas/broekzak te stoppen. Kan je misschien net even over de drempel helpen om verder te kunnen lopen?
Dextrose tabletten ? Wordt wat sneller opgenomen in je bloedquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Goeie tip, misschien probeer ik dat volgende keer wel
Laat je vooral adviseren in een hardloopwinkel (dus niet Intersport of Perry oid). Ze filmen dan bv hoe je loopt, waardoor ze een echt advies kunnen gevenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:06 schreef Cudles het volgende:
Oké bedankt voor de tips. Dan ga ik echte goede schoenen kopen. Al heb ik niet echte platvoeten, maar een beetje of een "neiging tot"![]()
Iddquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Laat je vooral adviseren in een hardloopwinkel (dus niet Intersport of Perry oid). Ze filmen dan bv hoe je loopt, waardoor ze een echt advies kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |