Misschien wer eens een ander limited edition kleurtje, maar voor de rest zou ik niet weten waarom. Qua prijs zitten ze nu goed, tenminste, een stuk concurrerender met Microsoft (tja, je krijgt er toch Blu-ray bij, dus dat is een pluspunt, vind ik.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:19 schreef Koko_Banana het volgende:
Maar over de Slim: Denk je dat er nog een nieuwe versie zal komen dan?
Er is toch al een nieuwe Slim variant. 45mm chips ofzo? Ik volg dat niet helemaal, maar Sony blijft hardware verbeteren, ook al is het geen complete remakequote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wer eens een ander limited edition kleurtje, maar voor de rest zou ik niet weten waarom. Qua prijs zitten ze nu goed, tenminste, een stuk concurrerender met Microsoft (tja, je krijgt er toch Blu-ray bij, dus dat is een pluspunt, vind ik.
DS2:quote:Over DS2: officieel is nog niets geroepen, maar er zijn genoeg tweets en andere meuk om er deftig op te vertrouwen dat er iets soortgelijks uit de koker gaat komen.
quote:
Waar haal jij een ps3 voor 220?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:09 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Ja, "potentially". Niemand zegt dat het jou ABSOLUUT gaat overkomen.
Ik heb het al gezegd. De problemen zijn totaal niet grootschalig. Volgens mij zijn ze zelfs redelijk klein.
Trouwens, waarom zou ik 150 euro betalen als ik 220 kan betalen voor 1 jaar garantie (meer zekerheid) en grotere harde schijf? Daar ging dit onderwerp oorspronkelijk over maar men vond het nodig om hier over te blijven doordrammen. Beetje jammer.
Was eigenlijk positief bedoeld.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
FinalD bespeurde ik nu een sneer jegens mij in je lapo?
ik vind cod5 bagger...quote:Op maandag 3 mei 2010 18:24 schreef Fallen het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Treyarch?
Alsof MW2 nou zo'n geweldige game was....![]()
Volgens mij kan Treyarch een prima CoD afleveren dat gewoon mee kan met de huidige games.
Overigens mis ik in de poll nog: Allebei, Geen, en zelfs SpecOps: The Line (hoewel, die is 3rd person).
Dat is zo'n über-vette gif. Elke keer weerquote:
Ik mis de optie "shooters zijn sowieso kut".quote:Op maandag 3 mei 2010 18:09 schreef Beach het volgende:
Dus; welke game wordt beter denken jullie?
Medal of Honour of COD Black Ops.
Poll: Welke game wordt beter?CoD Black Ops Medal of Honour
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
lol wat zitten die benen raar aan zijn lijf vast? Alsof ie geen kont heeft oidquote:
Komt denk door die bobbel op z'n onderrug.. Vind z'n benen wel in een goede houding staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
lol wat zitten die benen raar aan zijn lijf vast? Alsof ie geen kont heeft oid
http://www.gamespot.com/xbox360/action/idtech5/news.html?sid=6260965&om_act=convert&om_clk=gsupdates&tag=updates;title;1&mode=previewsquote:It's clear that, thanks to the idtech5 technology, one of Rage's specialties is the rich and vast environment that you'll be exploring--whether it is on foot or behind the wheel. Given id Software's influential history in the first-person shooter genre, we're eager to play the game for ourselves. More details are expected to be released as we head into the annual Electronic Entertainment Expo. We'll be sure to keep a close eye on Rage, as it is coming out for the PC, Xbox 360, and PlayStation 3 sometime next year.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef MasGhibli het volgende:
Ps3'ers: is het mogelijk om je PSN Nick te wijzigen, waarbij je friends/trophies en aangekochte artikelen behouden blijven?
Als je een nieuwe account aanmaakt, dan kan je ze gelijk gebruiken op je PS3 zolang je de oude account maar behoud. Aangeschafte PSN-titels zijn eigenlijk meer gekoppeld aan de PS3 (serienummer) dan aan de account. Je zou dus (in theorie) 30 accounts kunnen maken die allemaal op dezelfde PS3 dezelfde game kunnen spelen, maar je kan de game maar maximaal op 5 (of recentelijk 3??) PS3's installeren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef MasGhibli het volgende:
Heb zojuist een nieuw psn id aangemaakt!
Nu uitvinden hoe ik gekochte games, zoals wipeout hd kan koppelen!
Je kon toch uitwisselen met friends?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |