Bikkel!! wat een kutweer is het , ik ga echt niet lopen nu. Ik ben vrij vandaag whoehoe!! Gelukkig maar want ook ik lag om half drie nog naar mijn wekker te staren, zat er iets in de lucht (behalve regen) ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef GotC het volgende:
Volgens mij zag ik net tijdens t hardlopen a_a in zn tram
Was ook wel aardig pittig..bagger wind, bagger regen, stomme stoplichten waar je voor moet wachten, een trambestuurder die me bijna overrijdtquote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bikkel!! wat een kutweer is het , ik ga echt niet lopen nu. Ik ben vrij vandaag whoehoe!! Gelukkig maar want ook ik lag om half drie nog naar mijn wekker te staren, zat er iets in de lucht (behalve regen) ofzo?
Die wind is het ergste, regen kan wel lekker zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ook wel aardig pittig..bagger wind, bagger regen, stomme stoplichten waar je voor moet wachten, een trambestuurder die me bijna overrijdt. (niet A_A)
Regen is lekkerquote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die wind is het ergste, regen kan wel lekker zijn.
Ik ga zo maar eens erop uit voor een moederdag kado'tje.
pics or it didn't happenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef nectarientje het volgende:
ha! Rolstoelraces in een kantoorpand met vloerbedekking zijn echt hilarisch! *hijghijg*
heb je nog een rennende gotc gezien?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je nog een rennende gotc gezien?
wat voor dienst had je dan??hopelijk geen rijdendequote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]neuh, niet opgelet eigenlijk
was bezig met proberen te slapen
Achter het stuur?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lijn 4quote:Op maandag 3 mei 2010 14:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor dienst had je dan??hopelijk geen rijdende
Checkquote:Op maandag 3 mei 2010 14:26 schreef Lovechild het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan het huishouden
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lang leve de werksterquote:
is dat ook fijn in je hol dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:52 schreef Lovechild het volgende:
If I lay here, if I just lay here, would you lay with me and just forget the world?
Alle jongelingen werken of zijn naar de winkel gegaan. Stofzuiger maar bij zijn kladden grijpen dan.
ohh ik schrok al, in mijn stad stel je voorquote:Op maandag 3 mei 2010 15:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Wat, stofzuigen? Dat hoeft daar niet te gebeuren.
Again:quote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
ohh ik schrok al, in mijn stad stel je voor
zie straks wel wat het hotel serveertquote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht eet sperzieboontjes met een kipburger
Dat ik niet begreep wat je zei? Ja, zo ongeveer je laatste 3 reacties op mij.quote:
Goh, ben ik toch nog onnavolgbaar of ik sla gewoon wartaal uit natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat ik niet begreep wat je zei? Ja, zo ongeveer je laatste 3 reacties op mij.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Mannen communiceren niet! Mannen luisteren niet! Mannen zijn vervelend! Mannen zijn kinderachtig! Mannen moeten dood!
Zo....mijn maandagfrustratie is er ook uit. Ik had vanochtend echt bijna een van mn mannelijke collega's om zeep geholpen...gelukkig was ie niet aanwezig en na een uurtje *adem in, adem uit* was ik iets minder kokend. En eind van de middag doet een andere collega er ook even een schepje bovenop, door iets waar woensdag iets van 1,5 uur over gediscusseerd is gewoon even te negeren.
Mannen communiceren niet! Mannen luisteren niet! Mannen zijn vervelend! Mannen zijn kinderachtig! Mannen moeten dood!
Zo....mijn maandagfrustratie is er ook uit. Ik had vanochtend echt bijna een van mn mannelijke collega's om zeep geholpen...gelukkig was ie niet aanwezig en na een uurtje *adem in, adem uit* was ik iets minder kokend. En eind van de middag doet een andere collega er ook even een schepje bovenop, door iets waar woensdag iets van 1,5 uur over gediscusseerd is gewoon even te negeren.
Een probaat maar ook wel erg drastisch middel tegen de overbevolking. Wees gerust we gaan ook dood, misschien niet snel genoeg om je frustratie te temperen maar uiteindelijk krijg je wel je zinquote:
Das waar...en ze zijn alle twee dik 20 jaar ouder dan mij, dus gaat het ws ook wat snellerquote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Een probaat maar ook wel erg drastisch middel tegen de overbevolking. Wees gerust we gaan ook dood, misschien niet snel genoeg om je frustratie te temperen maar uiteindelijk krijg je wel je zin
Ratten heb je overal en de oude zijn iets meer geoefend en daardoor lastigerquote:Op maandag 3 mei 2010 17:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das waar...en ze zijn alle twee dik 20 jaar ouder dan mij, dus gaat het ws ook wat sneller
Zo ik was echt not amused vandaag. Kan er echt heel slecht tegen als ik gewoon netjes mn werk doe, anderen dat dus niet doen en ik daar de schuld van krijg.
quote:Anouk komt naar het Beatstad Festival!
Zaterdag 28 augustus vindt Beatstad Festival 2010 plaats. De grote
afsluiter van de avond is Anouk. De Haagse rockzangeres is niet de enige
grote naam die vandaag bekend is gemaakt tijdens de persconferentie:
Waylon, Caro Emerald en ook DI-RECT treden op tijdens het festival. De
opening komt voor rekening van het Haagse jonge talent ReBelle. De
kaartverkoop gaat zaterdag 8 mei om 10.00 uur van start.
"Al jaren wordt er geroepen dat Anouk naar Den Haag moet komen. Dit
jaar gaat het dan eindelijk gebeuren! We zijn er erg trots op haar te
verwelkomen op het Beatstad Festival," aldus Arwin Touw, organisator van
het Beatstad Festival.
Voor de leden van DI-RECT is het niet de eerste keer dat zij op
Beatstad staan. Al twee keer eerder betraden ze het imposante podium van
het festival; echter nog nooit in deze nieuwe bezetting en met hun
nieuwe geluid.
Waylon en Caro Emerald komen dan wel niet uit Den Haag, zij zijn echter
zeker niet minder welkom. Beide artiesten zitten in een
stroomversnelling en zijn niet meer weg te slaan uit de Nederlandse
muzieksc?ne. Caro Emerald verkocht van haar debuutalbum al meer dan
50.000 exemplaren en behaalde hiermee een platina status. Waylon stond
onlangs nog in het voorprogramma van Whitney Houston.
Ook dit jaar zet Beatstad Festival zich in voor War Child. Vorig jaar
werd de aftrap gegeven voor Den Haag War Child City, dit jaar verzorgt
Beatstad de afsluiting van dit inspirerende jaar. Van elk verkocht
ticket wordt ¤1,- gedoneerd aan War Child.
Informatie:
Beatstad Festival 2010
Programma: Anouk, Waylon, Caro Emerald, DI-RECT, ReBelle
Datum: zaterdag 18 augustus 2010, 15.30 - 23.00 uur
Kaartverkoop: www.beatstad.nl, 0900 300 1250 (45cpm) en verkoopkanalen
Ticketservice Nederland
Kaartprijs: ¤25,00 (excl. servicekosten)
Start kaartverkoop: zaterdag 8 mei om 10.00 uur
Niet te volgen is volgens mij niet hetzelfde als onnavolgbaarquote:Op maandag 3 mei 2010 17:29 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Goh, ben ik toch nog onnavolgbaar of ik sla gewoon wartaal uit natuurlijk.
ff boodschap en dan zal ik mijn best doen, moet dan even teruglezen tot 3 posts waar ik op gereageerd heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Niet te volgen is volgens mij niet hetzelfde als onnavolgbaar![]()
Misschien kun je nog eens proberen te vertellen wat je van me weten wilde?
Ik probeer geduldig af te wachten.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
ff boodschap en dan zal ik mijn best doen, moet dan even teruglezen tot 3 posts waar ik op gereageerd heb.
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met vier vingers naar zichzelf. Ik gok dat het gewoon aan Jill ligt.quote:
Hooguit 2 vingers of je moet met de wijsvingers van je beide handen wijzenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met vier vingers naar zichzelf. Ik gok dat het gewoon aan Jill ligt.
Dat soort wijsneuzige reacties komen altijd van mensen die zich blijkbaar aangesproken voelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef tuintegel het volgende:
Hooguit 2 vingers of je moet met de wijsvingers van je beide handen wijzen
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort wijsneuzige reacties komen altijd van mensen die zich blijkbaar aangesproken voelen.
Ik mag toch vooral hopen dat je voldoende verstand hebt om zelf te bepalen wat goed is en wat niet in plaats van braaf op te volgen wat je ooit is geleerd. Mocht dat niet in je aard zitten, dan wil ik je ook nog wel wat dingen leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voices tell me I'm the shit.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een verbeterde poll:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poll: Wat vonden jullie van melanie_the_miss??Kei lief!!! Bloedmooi!! neutraal Stom.
Tussenstand:Ik mis iets over een betoverende lach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Verklaar u nader.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:46 schreef kiekjesdief het volgende:
je kan kei lief, bloedmooi en stom tegelijk zijn
Daarom wil ik never nooit niet zo'n combidingquote:
wassen werkt nog wel gelukkig!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom wil ik never nooit niet zo'n combiding
En nu een losse droger kopen?quote:
denk het wel... zit te denken van goh ook maar gelijk nieuwe wasmachine want als de een gaat gaat de ander waarschijnlijk ook snel (verdomme net 5,5 jaar oud grr) of alleen droger en wachten met nog meer geld spenderenquote:
das een beschrijving van jezelf?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:00 schreef kiekjesdief het volgende:
ik heb wel mensen gekend die heel lief waren, bloedmooi en een lekker ding zeg maar maar zo stupide dat als ze haar mond opendeed dat je deed denken aan die reclame voor een of ander nootje.
Echt pech heb je als je niet mooi, niet lief, lui en stupide bent. Ik kan het weten
Knuffelzacht, ik heb nog geen vriendinnetje.quote:
Ja, op sommige dagen pas ik er meer in dan op andere dagenquote:
pleziert je vriendje je niet genoeg?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Knuffelzacht, ik heb nog geen vriendinnetje.
Wil jij mijn vriendinnetje worden?![]()
Hij kan er ook niets aan doen dat hij geen vagina heeft!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pleziert je vriendje je niet genoeg?
Voor 1 keer ben ik met je eens. Maar verwacht nou niet dat ik je vaker gelijk ga geven...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom wil ik never nooit niet zo'n combiding
das waarquote:Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat hij geen vagina heeft!
Dansen?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hi.
* melanie_the_miss doet een dansje met civ
Hey Kz!quote:
Nu zit ik met 'Dansen aan zee' in mijn hoofd en moet ik die luisteren.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Omdat ik heel veel van dansen hou!!!!!!!!!!
ik ben visueel aangelegdquote:Op maandag 3 mei 2010 20:47 schreef summer29 het volgende:
Voor vrouwen die ik op meet gezien heb: Het isweer maar wel idee dat jullie dan alvast gebaren leren vanuit internet ipv fokken..... Ga huiswerk doen!
altijd nog beter dan "dans je even voor mij" in je hoofd hebbenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zit ik met 'Dansen aan zee' in mijn hoofd en moet ik die luisteren.
* AirwiN maakt een tweebloemkolengebaar op borsthoogte...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben visueel aangelegddoe voor doe voor
wil je vechten?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN maakt een tweebloemkolengebaar op borsthoogte...
Volgens mij heet dat nummer 'heb je even voor mij'. Snel aan iets anders denken voor die ook in mijn hoofd zit.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
altijd nog beter dan "dans je even voor mij" in je hoofd hebben
Weer typisch van mannen!! Maarquote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN maakt een tweebloemkolengebaar op borsthoogte...
Nee, dat zou ik niet fair vinden gezien je rugproblematiek enzo.quote:
zie post 106quote:Op maandag 3 mei 2010 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat nummer 'heb je even voor mij'. Snel aan iets anders denken voor die ook in mijn hoofd zit.
* AirwiN doet een kushandjequote:
eigenlijk moet ik het wel leren, best handig op z'n tijd voor op het werk.... ik ben toch meestal wel degene die de dove passagiers interviewt. 9 van de 10x gewoon mondeling en soms moet ik het schrijven.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN doet een kushandje
Best ok dat gebarentaalgedoe.
Ik deze:quote:Op maandag 3 mei 2010 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zit ik met 'Dansen aan zee' in mijn hoofd en moet ik die luisteren.
Mijn verwachtingsmanagement is prima op ordequote:Op maandag 3 mei 2010 20:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor 1 keer ben ik met je eens. Maar verwacht nou niet dat ik je vaker gelijk ga geven...
Voor jou altijd!quote:
In elke land over hele wereld hebben andere gebarentaal. Dus ik heb geen idee hoe ze daar gebruiken. Per jaar organiseren ze wel wereld-dovendag. Hoewel ik nooit er heen ga... Kan beetje engelse vinger alfabet en voor de rest niks...quote:Op maandag 3 mei 2010 20:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik het wel leren, best handig op z'n tijd voor op het werk.... ik ben toch meestal wel degene die de dove passagiers interviewt. 9 van de 10x gewoon mondeling en soms moet ik het schrijven.
Is er eigenlijk ook een wereldwijde standaard voor gebarentaal of willen ze daar niet aan?
wanneer zijn de lessen?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:22 schreef summer29 het volgende:
[..]
In elke land over hele wereld hebben andere gebarentaal. Dus ik heb geen idee hoe ze daar gebruiken. Per jaar organiseren ze wel wereld-dovendag. Hoewel ik nooit er heen ga... Kan beetje engelse vinger alfabet en voor de rest niks...
En gebarentaal is altijd handig ook als je naar disco gaat, je hoort voor geen meter meer dus handig gebarentaal...
Het hangt ook van GotC, Flappekz en Necarientje af. Ik weet het niet wanneer zij en jij kunnen.quote:
groepslessen hahaquote:Op maandag 3 mei 2010 21:37 schreef summer29 het volgende:
[..]
Het hangt ook van GotC, Flappekz en Necarientje af. Ik weet het niet wanneer zij en jij kunnen.
iedere week een les, wisselend wie het eten mee neemtquote:Op maandag 3 mei 2010 21:38 schreef summer29 het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling dacht ik..... Het wordt wel lachen en gezellig!
scroll terugquote:
Ja lijkt mij wel wat maar hangt ook van GotC en haar werk af he..... Anders komt zij achter en dat is ook niet leuk, lijkt mij.... Eten mee nemen, misschien dat Flappekz wel voor over heeft om ons allen te verwennen met zijn kookkunst.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iedere week een les, wisselend wie het eten mee neemt
ik werk ook onregelmatig maar ben wel altijd de avonden vrijquote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel wat maar hangt ook van GotC en haar werk af he..... Anders komt zij achter en dat is ook niet leuk, lijkt mij.... Eten mee nemen, misschien dat Flappekz wel voor over heeft om ons allen te verwennen met zijn kookkunst.
Manquote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met vier vingers naar zichzelf. Ik gok dat het gewoon aan Jill ligt.
Wat gezellig! En met mn werk valt wel iets te regelen, komt wel goed hahaquote:Op maandag 3 mei 2010 21:47 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel wat maar hangt ook van GotC en haar werk af he..... Anders komt zij achter en dat is ook niet leuk, lijkt mij.... Eten mee nemen, misschien dat Flappekz wel voor over heeft om ons allen te verwennen met zijn kookkunst.
wat een verbetering van je dagquote:Op maandag 3 mei 2010 21:55 schreef GotC het volgende:
Yay ik mag morgen gaan behangenelektriciteit komt niet..
die was trouwens voor oranje shirtje van hondquote:
Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet zo'n ontzettend blits shirtje hebtquote:Op maandag 3 mei 2010 21:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die was trouwens voor oranje shirtje van hond
Nouja bij mijn pluis is het niet zo zeer humor, maar ook noodzaak als het koud is. Ze heeft kort haar en bijna geen haar op d'r buikje + laag bij de grond. Dus van de winter vond ze het echt niet tof buiten. Dat jaar daarvoor hadden we echt iedere keer een ijsklontje als we ook maar tien minuten buiten waren geweest, dus vandaar hondentruitjes, blijft ze tenminste een beetje warm. En ze pakt ze tegenwoordig zelf al als het koud wordt.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
sorry, maar ik zie de humor niet in van honden&kleding, vind het persoonlijk sneu.... maar ieder zijn ding eh
jah maar er is verschil tussen een speciaal dekentje voor buiten voor honden of kleding geven.... meeste mensen schieten er zo in doorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nouja bij mijn pluis is het niet zo zeer humor, maar ook noodzaak als het koud is. Ze heeft kort haar en bijna geen haar op d'r buikje + laag bij de grond. Dus van de winter vond ze het echt niet tof buiten. Dat jaar daarvoor hadden we echt iedere keer een ijsklontje als we ook maar tien minuten buiten waren geweest, dus vandaar hondentruitjes, blijft ze tenminste een beetje warm. En ze pakt ze tegenwoordig zelf al als het koud wordt.
Het WK truitje dat is dan wel voor de humor en uitgebreide fotoreportage
Zoals die jurkjes....omg zat net ff te googlen op dog dresses....das echt ernstig. Hele trouwjurken...arme beestjes kunnen zich amper meer bewegen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jah maar er is verschil tussen een speciaal dekentje voor buiten voor honden of kleding geven.... meeste mensen schieten er zo in door
Nou kan jij dan beter koken dan Flappekz?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:01 schreef Marvelous het volgende:
Flappekz en koken? Whoehahahaha, laat mij niet lachen!
van woede zeker?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:37 schreef summer29 het volgende:
[..]
Het hangt ook van GotC, Flappekz en Necarientje af. Ik weet het niet wanneer zij en jij kunnen.
Oja, dat is waar ook dat je dan ook ruilen met collega's kan...quote:Op maandag 3 mei 2010 21:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat gezellig! En met mn werk valt wel iets te regelen, komt wel goed haha
Niemand is verplicht.. Ze hebben interesse dus ik vind dat leuk om te doen.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oooow, je bedoelde helemaal niet dat alle vrouwen van de meet moesten oefenen! Voelde me al schuldig...
Oké, ga proberen te verduidelijken wat niet duidelijk wasquote:Op maandag 3 mei 2010 19:41 schreef kiekjesdief het volgende:
dank voor het getoonde geduld maar ik zie niet waar het onduidelijk is.
ik heb een waterkokerquote:Op maandag 3 mei 2010 22:50 schreef summer29 het volgende:
[..]
Nou kan jij dan beter koken dan Flappekz?
Nou, ik was er toch ook? Voel me helemaal buitengeslotenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef summer29 het volgende:
[..]
Niemand is verplicht.. Ze hebben interesse dus ik vind dat leuk om te doen.En ja het was maar gein dat ik zei dat ze huiswerk moeten maken ipv fokken...
![]()
Wie nog meer interesse heeft kan altijd melden op deze manier....
Ah gut, morgen voel je je vast beter, trusten.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:10 schreef Lovechild het volgende:
Anyhow, ik ga mijn bed in.
Mijn dag was afschuwelijk, heb hard getracht te overschreeuwen maar uiteindelijk is er niet veel over dan mijn vertrouwde basisgevoel dat mijn gezin beter af zou zijn zonder mij.
* Lovechild Hoopt dat ze geen spijt krijgt van deze openhartigheid maar anders verdwijnt ze gewoon van het forum
Een gezin is nooit beter af zonder een moeder die haar best doet om goed voor haar kind(eren) te zorgen .quote:Op maandag 3 mei 2010 23:10 schreef Lovechild het volgende:
Anyhow, ik ga mijn bed in.
Mijn dag was afschuwelijk, heb hard getracht te overschreeuwen maar uiteindelijk is er niet veel over dan mijn vertrouwde basisgevoel dat mijn gezin beter af zou zijn zonder mij.
* Lovechild Hoopt dat ze geen spijt krijgt van deze openhartigheid maar anders verdwijnt ze gewoon van het forum
Alles beter dan gisterenquote:
Ik heb je nog niet gemeet maar een les gebarentaal is nooit weg!quote:Op maandag 3 mei 2010 22:56 schreef summer29 het volgende:
[..]
Niemand is verplicht.. Ze hebben interesse dus ik vind dat leuk om te doen.En ja het was maar gein dat ik zei dat ze huiswerk moeten maken ipv fokken...
![]()
Wie nog meer interesse heeft kan altijd melden op deze manier....
Zaadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:42 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een zaadweer was dat zeg
Ik begin me nu toch af te vragen waar jouw obsessie voor zaad vandaan komtquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch af te vragen waar jouw obsessie voor zaad vandaan komt
De jouwe of de mijne?quote:
Bij Hemelvaartsdag, dus zo'n wederopstanding komt mooi uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:53 schreef Jill-RMC het volgende:
Zon! Zo in iedergeval een stuk beter humeur dan gisteren. Het regent niet en kreeg net een mailtje van mn 'dode' collega waarin ie het ietwat voor me opneemt. Nog niet echt de mea culpa die ik wilde, maar ben blij met wat ik krijg
Laten we het er maar op houden dat ik geen obsessie voor zaad hebquote:
Ligt eraan wat er tijdens die huisbezoeken moet gebeurenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:36 schreef nectarientje het volgende:
mogguh! Iemand zin om mijn huisbezoeken van vanmiddag over te nemen?
dit is mijn laatste vakantiedag.... ik denk dat ik het maar niet van je ga overnemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:36 schreef nectarientje het volgende:
Uit mijn hoofd: rolstoel opmeten, tillift passen en een mannetje van 97 vertellen hoe hij de elektrische rolstoel moet gebruikenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:37 schreef Flappekz het volgende:
Ligt eraan wat er tijdens die huisbezoeken moet gebeuren
In dat geval neem ik ze toch maar niet overquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: rolstoel opmeten, tillift passen en een mannetje van 97 vertellen hoe hij de elektrische rolstoel moet gebruiken
ghave fun!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: rolstoel opmeten, tillift passen en een mannetje van 97 vertellen hoe hij de elektrische rolstoel moet gebruiken
Er zijn dagen dat ik me afvraag of van hen houden wel opweegt tegen de resultaten van mijn 'het niet in de vingers hebben'.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Een gezin is nooit beter af zonder een moeder die haar best doet om goed voor haar kind(eren) te zorgen .
Hoe cliche ook, maar meer als je best en liefhebben zoveel als je kunt , kan je voor je kinderen niet doen.
Mijn richtlijn is altijd : Zorg dat je kinderen weten dat jij van ze houdt ondanks dat je er soms even doorheen zit of ze even op hun plaats moet wijzen.
Oh jawel hoor. Maar dan moet het ruilen worden en zijn er vanmiddag 4 kinders te entertainen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:36 schreef nectarientje het volgende:
* Knuffelzacht rolt gotc terugquote:
Vier kinders is ook niet niksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:54 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik me afvraag of van hen houden wel opweegt tegen de resultaten van mijn 'het niet in de vingers hebben'.
Maar goed, zo zie je maar wat 9 jaar fundamenteel slaapgebrek met je doetDe nacht was nu beter, dus de wanhoop vanmorgen behoorlijk afgenomen.
Wat een ontboezemingen op dit oppervlakkig platform he...
hoe gaat het met behangen?quote:
Da's waar, ik heb nog wel eens de neiging te doen alsof het niets voorstelt.quote:
Hangt van 2 dingen af:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
wil iemand mijn werk even overnemen? nog maar 3 weken vergaderen. oh ja, morgen is ook een werkdag.
Heel nobel, maar slecht voor je hartquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:25 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's waar, ik heb nog wel eens de neiging te doen alsof het niets voorstelt.
dan kom ik maar niet langsquote:
Katten-kinderen, same diffrencequote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb 3 katten, dat vind ik al erg genoeg
je hebt fokquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb helemaal niets en/of niemand...fucking remi is er niets bij
Das dan weer wel zo. Ik moet zeggen ik heb het doordeweeks best druk op mijn werk en veel gezeur aan de oortjes. Om dan in een rustig huisje thuis te komen vind ik niet erg hoor. Dan is er altijd nog FOKquote:
Dus...dan mag je niet klagen als het even niet loopt zoals je graag zou willen?quote:
Da's ook niet helemaal waar: je hebt familie en vrienden. Heb je zelf gezegdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb helemaal niets en/of niemand...fucking remi is er niets bij
Ja idd dat bedoel ik, ik ben weer eens niet duidelijk hahahaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Da's ook niet helemaal waar: je hebt familie en vrienden. Heb je zelf gezegd![]()
Niets en/of niemand bij je wonen bedoel je...
Ach, ik snap je toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja idd dat bedoel ik, ik ben weer eens niet duidelijk hahaha
Dat krijgen we er wel uitquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef GotC het volgende:
Zucht.. trek net mn 'altijd-net-te-kleine' verfspijkerbroek aan, zit nu als gegoten. maar wel onder de verf! zonde.
Nieuwe modetrendquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef GotC het volgende:
Zucht.. trek net mn 'altijd-net-te-kleine' verfspijkerbroek aan, zit nu als gegoten. maar wel onder de verf! zonde.
maar hardlopen werpt zijn vruchten afquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:25 schreef GotC het volgende:
Zichtbaar! Zeker bij GotCquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar hardlopen werpt zijn vruchten af
Hm, op de een of andere manier voel ik me toch beledigdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar jij bent dan ook gewend om met kinderen te communiceren
Zover laat ik t echt niet komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:42 schreef MissMSX het volgende:
Kijk maar uit dat ze straks niet verdwenen is doordat ze zoveel afvalt
Het is in ieder geval humoristisch. Er wordt altijd wat afgelachen als ik een groepje (collegas of zo) gebaren leer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:43 schreef MissMSX het volgende:
Het lijkt mij ook wel leuk om te leren, maar aangezien ik het toch niet ga gebruiken ben ik het binnen no time weer vergeten
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm, op de een of andere manier voel ik me toch beledigd
Zo zijn vrouwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
RB omschrijft zichzelf als kind en JIJ voelt je beledigt?
Owh, voor de lol zou ik ook zo meedoenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is in ieder geval humoristisch. Er wordt altijd wat afgelachen als ik een groepje (collegas of zo) gebaren leer.Meestal willen ze foute gebaren leren.
He Mel, vond jammer je niet te gezien hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen.
Ongekende logica,
Alles in het leven zou om lol moeten draaien. Why so serious?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, voor de lol zou ik ook zo meedoen
Maar als iemand echt serieus zoiets zou doen, zou ik het zonde van de moeite vinden
Ja? Juist nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm, op de een of andere manier voel ik me toch beledigd
Herkansing bij de BBQ-meetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
He Mel, vond jammer je niet te gezien hebben
Dat hangt er vanaf wanneer de meet isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geldt ook voor jou MissDrogeHumor...![]()
Maar ik verwacht dat je niet "kan", klopt dat?
Anders houden we een meeting op waar je dan bent en neem ik mijn camera mee, dont worrie, hij heeft een goede zoomfunctie.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Alles in het leven zou om lol moeten draaien. Why so serious?
Hmmm... heb ik nu een levensmotto?
Beste idee van vandaagquote:
Je gaat te serieus in op grapjes. Zo kan je elk mop of grapje dat ooit gemaakt is wel ergens op bekritiseren. Wees eens wat losser en minder ernstig en lach wat meer. Dan voelt het leven al een stuk minder zwaar aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef Lovechild het volgende:
Mensen, mensen, natúúrlijk weet ik dat R_B zichzelf wegzette als kind. Maar ik bedoelde mijn reactie, dat ik hem toch wel begreep, als heel lief en niet iets dat voortkwam uit mijn moederlijke kwaliteiten.
Ooow, goeie tip, die had ik nog nooit gehoord. En iets wat in je aard zitten, kun je ook heel makkelijk veranderenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je gaat te serieus in op grapjes. Zo kan je elk mop of grapje dat ooit gemaakt is wel ergens op bekritiseren. Wees eens wat losser en minder ernstig en lach wat meer. Dan voelt het leven al een stuk minder zwaar aan.![]()
geld verdienenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
WTF doe je daar? Kom on-mid-de-lijk terug joh!
geen currywurst?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Neem biologische bockworst mee!
Dat laatste natuurlijk. Al is het voor mij makkelijker. Een schermpje meer of minder is niet erg. Als jij ipv de tram te besturen zit te fokken zal het wat meer opvallen denk ik, sterker nog, dan kom je waarschijnlijk in het nieuwsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een tvp heeft ook bijna geen zin meer in deze reeks hetopic is al weer bijna vol en heb 3 reacties kunnen geven. Geeft wel aan dat ik WEL werk
![]()
of dat jullie het slimmer aanpakken
Tijd om te solliciteren op kantoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een tvp heeft ook bijna geen zin meer in deze reeks hetopic is al weer bijna vol en heb 3 reacties kunnen geven. Geeft wel aan dat ik WEL werk
![]()
of dat jullie het slimmer aanpakken
Shoarma, pizza, patat, kaasfondue, stokbrood gezond, hollandse stampot, rookworst, bockworst, biologische bockworst, kaasblokjes, Indonesische maaltijd, surinaamse maaltijd, indische maaltijd, mcdonalds, burgerking, uiteten gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om te solliciteren op kantoor![]()
Ik ben overigens inspiratieloos wat eten betreft
Ik denk dat het vakantiemacaroni gaat wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Shoarma, pizza, patat, kaasfondue, stokbrood gezond, hollandse stampot, rookworst, bockworst, biologische bockworst, kaasblokjes, Indonesische maaltijd, surinaamse maaltijd, indische maaltijd, mcdonalds, burgerking, uiteten gaan.
Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
Ik zat in een 6 waar de bestuurde druk aan het pspen was...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat laatste natuurlijk. Al is het voor mij makkelijker. Een schermpje meer of minder is niet erg. Als jij ipv de tram te besturen zit te fokken zal het wat meer opvallen denk ik, sterker nog, dan kom je waarschijnlijk in het nieuws
mexciaanse roerbakmelange hier met zalmvisticksquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd om te solliciteren op kantoor![]()
Ik ben overigens inspiratieloos wat eten betreft
Weer zo'n combiding?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mexciaanse roerbakmelange hier met zalmvisticks
Kick Ass film is tof
en nieuwe droger&wasmachine gekocht... incl bezorgen 565e... valt mee! maar toch teveel
neen 2 losse.... is goedkoper om te vervangen als er 1 kapot gaatquote:
Waarom niet eerst alleen een droger? Misschien gaat de wasser nog wel jaaaaaaaaaren meequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen 2 losse.... is goedkoper om te vervangen als er 1 kapot gaat
dit keer geen indesit maar zanusi
mijn kennende nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom niet eerst alleen een droger? Misschien gaat de wasser nog wel jaaaaaaaaaren mee
Standaardmaten toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn kennende niet![]()
als 1 onderdeel in een machine kapot gaat, nuttig of niet, volgt meestal de rest vanzelf.
aangezien ze beide van 1 merk zijn stapelt dat ook makkelijker lol
mja nu kunnen ze gelijk gestapelt worden, kan oude gelijk weg en hoef ik niet over paar maanden droger af, nieuwe wasmachine droger erop handeling doen..quote:
Wat een vertrouwen in de techniekquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mja nu kunnen ze gelijk gestapelt worden, kan oude gelijk weg en hoef ik niet over paar maanden droger af, nieuwe wasmachine droger erop handeling doen..
neen, ik ken mijn eigen gelukquote:
Weet je wel heel zeker dat het niet te repareren was?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mijn kennende niet![]()
als 1 onderdeel in een machine kapot gaat, nuttig of niet, volgt meestal de rest vanzelf.
aangezien ze beide van 1 merk zijn stapelt dat ook makkelijker lol
verwarmings element kapot, kost me zeker meer dan dan een nieuwe droger.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Weet je wel heel zeker dat het niet te repareren was?
Flap rent toch welquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb mezelf een stok achter de deur gegeven in de vorm van Flap, alleen heb ik nu ik even op de bank zit echt geen zinMaar ja, ik kan Flap niet in z'n eentje rondjes laten rennen
sssssstquote:
Ik sla vanavond ook overquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ben al genoeg buiten geweest vandaag!
Ja, ik kan je natuurlijk moeilijk dwingen hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
sssssstIk ben in staat om nu eten te gaan koken en dus niet meer te gaan rennen he!
Kom op nectafiertje!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
sssssstIk ben in staat om nu eten te gaan koken en dus niet meer te gaan rennen he!
Dat werkt vaak wel averechts ja, maar iets een beetje dwang is soms nodig hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:29 schreef Flappekz het volgende:
Ja, ik kan je natuurlijk moeilijk dwingen he
gewoon rennen, krijg je lekker kontje van en heb ik iets leuks om naar te kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat werkt vaak wel averechts ja, maar iets een beetje dwang is soms nodig hoor![]()
Ik kan het snoertje van mijn mp3speler niet vinden
Ik ben in principe klaar om te gaan. Zal ik maar vast gaan wandelen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat werkt vaak wel averechts ja, maar iets een beetje dwang is soms nodig hoor![]()
Ik kan het snoertje van mijn mp3speler niet vinden
Je kijkt nu niet graag naar d'r kont?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
gewoon rennen, krijg je lekker kontje van en heb ik iets leuks om naar te kijken![]()
Ik moet nog het kabeltje zoeken om de les op mijn spelert te zetten. Verder ben ik wel startklaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:34 schreef Flappekz het volgende:
Ik ben in principe klaar om te gaan. Zal ik maar vast gaan wandelen?
het kan alleen maar beter worden!quote:
zit haar dan maar achter haar vodden aanquote:
* Knuffelzacht schud je wakkerquote:
doen ik elke dagquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Zit er niet in vandaag. hang laveloos op de bank
Ik kruip er gezellig bijquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Zit er niet in vandaag. hang laveloos op de bank
Als d'r borsten maar niet kleiner worden.quote:
ik ook maar kan niet meerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:05 schreef GotC het volgende:
[..]
ik heb zin om flink veel geld uit te geven op internet![]()
mag jij daar naar kijken danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als d'r borsten maar niet kleiner worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |