Bikkel!! wat een kutweer is het , ik ga echt niet lopen nu. Ik ben vrij vandaag whoehoe!! Gelukkig maar want ook ik lag om half drie nog naar mijn wekker te staren, zat er iets in de lucht (behalve regen) ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:00 schreef GotC het volgende:
Volgens mij zag ik net tijdens t hardlopen a_a in zn tram
Was ook wel aardig pittig..bagger wind, bagger regen, stomme stoplichten waar je voor moet wachten, een trambestuurder die me bijna overrijdtquote:Op maandag 3 mei 2010 12:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Bikkel!! wat een kutweer is het , ik ga echt niet lopen nu. Ik ben vrij vandaag whoehoe!! Gelukkig maar want ook ik lag om half drie nog naar mijn wekker te staren, zat er iets in de lucht (behalve regen) ofzo?
Die wind is het ergste, regen kan wel lekker zijn.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ook wel aardig pittig..bagger wind, bagger regen, stomme stoplichten waar je voor moet wachten, een trambestuurder die me bijna overrijdt. (niet A_A)
Regen is lekkerquote:Op maandag 3 mei 2010 12:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die wind is het ergste, regen kan wel lekker zijn.
Ik ga zo maar eens erop uit voor een moederdag kado'tje.
pics or it didn't happenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef nectarientje het volgende:
ha! Rolstoelraces in een kantoorpand met vloerbedekking zijn echt hilarisch! *hijghijg*
heb je nog een rennende gotc gezien?quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je nog een rennende gotc gezien?
wat voor dienst had je dan??hopelijk geen rijdendequote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]neuh, niet opgelet eigenlijk
was bezig met proberen te slapen
Achter het stuur?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lijn 4quote:Op maandag 3 mei 2010 14:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat voor dienst had je dan??hopelijk geen rijdende
Checkquote:Op maandag 3 mei 2010 14:26 schreef Lovechild het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan het huishouden
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Lang leve de werksterquote:
is dat ook fijn in je hol dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:52 schreef Lovechild het volgende:
If I lay here, if I just lay here, would you lay with me and just forget the world?
Alle jongelingen werken of zijn naar de winkel gegaan. Stofzuiger maar bij zijn kladden grijpen dan.
ohh ik schrok al, in mijn stad stel je voorquote:Op maandag 3 mei 2010 15:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Wat, stofzuigen? Dat hoeft daar niet te gebeuren.
Again:quote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
ohh ik schrok al, in mijn stad stel je voor
zie straks wel wat het hotel serveertquote:Op maandag 3 mei 2010 16:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht eet sperzieboontjes met een kipburger
Dat ik niet begreep wat je zei? Ja, zo ongeveer je laatste 3 reacties op mij.quote:
Goh, ben ik toch nog onnavolgbaar of ik sla gewoon wartaal uit natuurlijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat ik niet begreep wat je zei? Ja, zo ongeveer je laatste 3 reacties op mij.
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Mannen communiceren niet! Mannen luisteren niet! Mannen zijn vervelend! Mannen zijn kinderachtig! Mannen moeten dood!
Zo....mijn maandagfrustratie is er ook uit. Ik had vanochtend echt bijna een van mn mannelijke collega's om zeep geholpen...gelukkig was ie niet aanwezig en na een uurtje *adem in, adem uit* was ik iets minder kokend. En eind van de middag doet een andere collega er ook even een schepje bovenop, door iets waar woensdag iets van 1,5 uur over gediscusseerd is gewoon even te negeren.
Mannen communiceren niet! Mannen luisteren niet! Mannen zijn vervelend! Mannen zijn kinderachtig! Mannen moeten dood!
Zo....mijn maandagfrustratie is er ook uit. Ik had vanochtend echt bijna een van mn mannelijke collega's om zeep geholpen...gelukkig was ie niet aanwezig en na een uurtje *adem in, adem uit* was ik iets minder kokend. En eind van de middag doet een andere collega er ook even een schepje bovenop, door iets waar woensdag iets van 1,5 uur over gediscusseerd is gewoon even te negeren.
Een probaat maar ook wel erg drastisch middel tegen de overbevolking. Wees gerust we gaan ook dood, misschien niet snel genoeg om je frustratie te temperen maar uiteindelijk krijg je wel je zinquote:
Das waar...en ze zijn alle twee dik 20 jaar ouder dan mij, dus gaat het ws ook wat snellerquote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Een probaat maar ook wel erg drastisch middel tegen de overbevolking. Wees gerust we gaan ook dood, misschien niet snel genoeg om je frustratie te temperen maar uiteindelijk krijg je wel je zin
Ratten heb je overal en de oude zijn iets meer geoefend en daardoor lastigerquote:Op maandag 3 mei 2010 17:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das waar...en ze zijn alle twee dik 20 jaar ouder dan mij, dus gaat het ws ook wat sneller
Zo ik was echt not amused vandaag. Kan er echt heel slecht tegen als ik gewoon netjes mn werk doe, anderen dat dus niet doen en ik daar de schuld van krijg.
quote:Anouk komt naar het Beatstad Festival!
Zaterdag 28 augustus vindt Beatstad Festival 2010 plaats. De grote
afsluiter van de avond is Anouk. De Haagse rockzangeres is niet de enige
grote naam die vandaag bekend is gemaakt tijdens de persconferentie:
Waylon, Caro Emerald en ook DI-RECT treden op tijdens het festival. De
opening komt voor rekening van het Haagse jonge talent ReBelle. De
kaartverkoop gaat zaterdag 8 mei om 10.00 uur van start.
"Al jaren wordt er geroepen dat Anouk naar Den Haag moet komen. Dit
jaar gaat het dan eindelijk gebeuren! We zijn er erg trots op haar te
verwelkomen op het Beatstad Festival," aldus Arwin Touw, organisator van
het Beatstad Festival.
Voor de leden van DI-RECT is het niet de eerste keer dat zij op
Beatstad staan. Al twee keer eerder betraden ze het imposante podium van
het festival; echter nog nooit in deze nieuwe bezetting en met hun
nieuwe geluid.
Waylon en Caro Emerald komen dan wel niet uit Den Haag, zij zijn echter
zeker niet minder welkom. Beide artiesten zitten in een
stroomversnelling en zijn niet meer weg te slaan uit de Nederlandse
muzieksc?ne. Caro Emerald verkocht van haar debuutalbum al meer dan
50.000 exemplaren en behaalde hiermee een platina status. Waylon stond
onlangs nog in het voorprogramma van Whitney Houston.
Ook dit jaar zet Beatstad Festival zich in voor War Child. Vorig jaar
werd de aftrap gegeven voor Den Haag War Child City, dit jaar verzorgt
Beatstad de afsluiting van dit inspirerende jaar. Van elk verkocht
ticket wordt ¤1,- gedoneerd aan War Child.
Informatie:
Beatstad Festival 2010
Programma: Anouk, Waylon, Caro Emerald, DI-RECT, ReBelle
Datum: zaterdag 18 augustus 2010, 15.30 - 23.00 uur
Kaartverkoop: www.beatstad.nl, 0900 300 1250 (45cpm) en verkoopkanalen
Ticketservice Nederland
Kaartprijs: ¤25,00 (excl. servicekosten)
Start kaartverkoop: zaterdag 8 mei om 10.00 uur
Niet te volgen is volgens mij niet hetzelfde als onnavolgbaarquote:Op maandag 3 mei 2010 17:29 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
Goh, ben ik toch nog onnavolgbaar of ik sla gewoon wartaal uit natuurlijk.
ff boodschap en dan zal ik mijn best doen, moet dan even teruglezen tot 3 posts waar ik op gereageerd heb.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Niet te volgen is volgens mij niet hetzelfde als onnavolgbaar![]()
Misschien kun je nog eens proberen te vertellen wat je van me weten wilde?
Ik probeer geduldig af te wachten.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:08 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
ff boodschap en dan zal ik mijn best doen, moet dan even teruglezen tot 3 posts waar ik op gereageerd heb.
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met vier vingers naar zichzelf. Ik gok dat het gewoon aan Jill ligt.quote:
Hooguit 2 vingers of je moet met de wijsvingers van je beide handen wijzenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met vier vingers naar zichzelf. Ik gok dat het gewoon aan Jill ligt.
Dat soort wijsneuzige reacties komen altijd van mensen die zich blijkbaar aangesproken voelen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:12 schreef tuintegel het volgende:
Hooguit 2 vingers of je moet met de wijsvingers van je beide handen wijzen
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort wijsneuzige reacties komen altijd van mensen die zich blijkbaar aangesproken voelen.
Ik mag toch vooral hopen dat je voldoende verstand hebt om zelf te bepalen wat goed is en wat niet in plaats van braaf op te volgen wat je ooit is geleerd. Mocht dat niet in je aard zitten, dan wil ik je ook nog wel wat dingen leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voices tell me I'm the shit.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:36 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een verbeterde poll:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Poll: Wat vonden jullie van melanie_the_miss??Kei lief!!! Bloedmooi!! neutraal Stom.
Tussenstand:Ik mis iets over een betoverende lach.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Verklaar u nader.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:46 schreef kiekjesdief het volgende:
je kan kei lief, bloedmooi en stom tegelijk zijn
Daarom wil ik never nooit niet zo'n combidingquote:
wassen werkt nog wel gelukkig!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom wil ik never nooit niet zo'n combiding
En nu een losse droger kopen?quote:
denk het wel... zit te denken van goh ook maar gelijk nieuwe wasmachine want als de een gaat gaat de ander waarschijnlijk ook snel (verdomme net 5,5 jaar oud grr) of alleen droger en wachten met nog meer geld spenderenquote:
das een beschrijving van jezelf?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:00 schreef kiekjesdief het volgende:
ik heb wel mensen gekend die heel lief waren, bloedmooi en een lekker ding zeg maar maar zo stupide dat als ze haar mond opendeed dat je deed denken aan die reclame voor een of ander nootje.
Echt pech heb je als je niet mooi, niet lief, lui en stupide bent. Ik kan het weten
Knuffelzacht, ik heb nog geen vriendinnetje.quote:
Ja, op sommige dagen pas ik er meer in dan op andere dagenquote:
pleziert je vriendje je niet genoeg?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Knuffelzacht, ik heb nog geen vriendinnetje.
Wil jij mijn vriendinnetje worden?![]()
Hij kan er ook niets aan doen dat hij geen vagina heeft!quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pleziert je vriendje je niet genoeg?
Voor 1 keer ben ik met je eens. Maar verwacht nou niet dat ik je vaker gelijk ga geven...quote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daarom wil ik never nooit niet zo'n combiding
das waarquote:Op maandag 3 mei 2010 20:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij kan er ook niets aan doen dat hij geen vagina heeft!
Dansen?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hi.
* melanie_the_miss doet een dansje met civ
Hey Kz!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |