Volgens mij wou PB dat serieus eens gaan doen, maar heeft toen het toch niet gedaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:31 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
We kunnen hem ook naar Alberto sturen, inclusief de chatlogs, foto's en zooi.
Loop niet te liegen smerig wijf.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:29 schreef paardehaar het volgende:
ikheb haar gewoon gesproken vanavond niks fins meisje ze woont gewoon in nederland en komt vrijdag bij mij langs komop
zeg
Ik heb mij net heerlijk afgetrokken op je dochter.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:33 schreef paardehaar het volgende:
ja staat gewoon bij nica haar hyves arankade pony
en sendy
maar we hebben veelmeer dus kom op met die namen , neenep nep nepprofiel van mijn dochter 10jaar wie is hier nou een pedo komop
jullie weten niet hoe de rest heet van haar dieren
Natascha, nica, gerda of peter. hoe je ook mag heten.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:33 schreef paardehaar het volgende:
en sendy
maar we hebben veelmeer dus kom op met die namen , neenep nep nepprofiel van mijn dochter 10jaar wie is hier nou een pedo komop
Nienke, Nala, Tassie.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:33 schreef paardehaar het volgende:
en sendy
Pm me ke'el.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Natascha, nica, gerda of peter. hoe je ook mag heten.
Leg het mij en velen 1000den uit wat hier gebeurd!?
Je kunt niet eens naar onze IP-adressen kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:38 schreef paardehaar het volgende:
zie je wel dat je niet gewoon kan praten oke politie is er mee bezig en undercuver nederland is ook ingelicht , je denkt toch niet dat ik dit voor mij lol doet en als ik met jullie een normaal gesprek wil gaat dat niet omdat er maar drie zijn en de rest nep nep kijk zelf naaar jullie ip adres
Haha, als dat echt zou zijn. Geniaal.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:38 schreef paardehaar het volgende:
zie je wel dat je niet gewoon kan praten oke politie is er mee bezig en undercuver nederland is ook ingelicht , je denkt toch niet dat ik dit voor mij lol doet en als ik met jullie een normaal gesprek wil gaat dat niet omdat er maar drie zijn en de rest nep nep kijk zelf naaar jullie ip adres
quote:Op maandag 3 mei 2010 01:40 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Haha, als dat echt zou zijn. Geniaal.
PENISBAARD!!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef paardehaar het volgende:
je ziet ze van zelf wel, maar is er nou niet 1 iemand aanwezig die normaal is
Ik ben normaalquote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef paardehaar het volgende:
hey, anders doe je ff normaal. ik heb gvd 5 keer gevraagd wat er nou is. alleen met jou spelling kom ik er niet echt uit. dus leg het nu in het nederlands en normaal uit dan!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef paardehaar het volgende:
Ik ben altijd normaal.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef paardehaar het volgende:
Het was focking ingewikkeld inderdaad.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:48 schreef Creeg het volgende:
ik kreeg net mail en het is me nog niet duidelijk LOL
Als je de quote even opzoekt.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:49 schreef Creeg het volgende:
mag het verhaal gepubliceerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |