Dat ziet niemand, niks van aantrekken en gewoon "paardehaar" uitlachen.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:11 schreef Creeg het volgende:
wat is er nou met die nica, en naaktfoto's en paardehaar en gerda en familienaaktfoto's?
Ik zie het verband niet![]()
Dit is niet grappig. Zo'n vrouw dient serieus genomen te worden. Kanker.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat ziet niemand, niks van aantrekken en gewoon "paardehaar" uitlachen.
Ey maar natas wat zei je moeder nu ze die naaktfoto van Marcel gezien heeft? Vind ze hem nu ook zo 'onschuldig' als eerst?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:15 schreef paardehaar het volgende:
ja dat is mijn dochtertje der hyves die gehackt is en nu een kneus die doet zich voor als mijn dochter is toch wel heel zielig he, ja of je moet bij paswerk werken en een vriendin hebben die jessica hebt en der moeder heet ria ja
Ik snap sowieso niks van dit alles.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:16 schreef Trollface. het volgende:
Zeg paardehaar, wie is Gerda eigenlijk. Niemand hier heeft daar een idee over, volgens mij.
He Pris heb jij nog meer foto's gekregen van Marcel? Hij probeerde jou nog een leuk dagje te bezorgen toch?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:16 schreef sexygirl14 het volgende:
[..]
Ey maar natas wat zei je moeder nu ze die naaktfoto van Marcel gezien heeft? Vind ze hem nu ook zo 'onschuldig' als eerst?
Hij heeft me gebloktquote:Op maandag 3 mei 2010 01:18 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
He Pris heb jij nog meer foto's gekregen van Marcel? Hij probeerde jou nog een leuk dagje te bezorgen toch?
Iedereen weet van Betsy en Pim hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 01:21 schreef paardehaar het volgende:
maar nep nica je weet nog steeds niet hoe je huisdieren heten dat is toch een giller voor al haar vrienden
ooooooooooooooooooo jij laat je eigen wel in de kijker zetten ,heb je nog nooit van gehoord he hihihihihihihi
En van Peter en Rebecca dan?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:23 schreef sexygirl14 het volgende:
[..]
Iedereen weet van Betsy en Pim hoor.
kunnen we dat ook gewn hier afhandelen?:Dquote:Op maandag 3 mei 2010 01:27 schreef paardehaar het volgende:
nou kommaar opo met de namen van har huisdieren kom op nee je wet het niet anders vraag je het aan
nelli-armanda_93@hotmail.com
kommaar op met jullie reacties
Dat Finse meisje wat Marcel wilde versieren?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:27 schreef paardehaar het volgende:
nou kommaar opo met de namen van har huisdieren kom op nee je wet het niet anders vraag je het aan
Jullie hond heet Sendy, de pony Aranka.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:27 schreef paardehaar het volgende:
Dat was toch een hongaar?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:28 schreef sexygirl14 het volgende:
[..]
Dat Finse meisje wat Marcel wilde versieren?
Bronnen willen we.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:29 schreef Aneurysma het volgende:
Marcel word toch binnenkort opgepakt.
Gezellig, pics?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:29 schreef paardehaar het volgende:
ikheb haar gewoon gesproken vanavond niks fins meisje ze woont gewoon in nederland en komt vrijdag bij mij langs komop
zeg
quote:Op maandag 3 mei 2010 01:31 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
We kunnen hem ook naar Alberto sturen, inclusief de chatlogs, foto's en zooi.
Insidertje. Hou het maar in de gaten, de IP's zijn al doorgestuurd. Dat er sprake is van pedofilie is nu wel duidelijk. Niks nepprofielen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |