Haha, als dat echt zou zijn. Geniaal.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:38 schreef paardehaar het volgende:
zie je wel dat je niet gewoon kan praten oke politie is er mee bezig en undercuver nederland is ook ingelicht , je denkt toch niet dat ik dit voor mij lol doet en als ik met jullie een normaal gesprek wil gaat dat niet omdat er maar drie zijn en de rest nep nep kijk zelf naaar jullie ip adres
quote:Op maandag 3 mei 2010 01:40 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Haha, als dat echt zou zijn. Geniaal.
PENISBAARD!!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef paardehaar het volgende:
je ziet ze van zelf wel, maar is er nou niet 1 iemand aanwezig die normaal is
Ik ben normaalquote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef paardehaar het volgende:
hey, anders doe je ff normaal. ik heb gvd 5 keer gevraagd wat er nou is. alleen met jou spelling kom ik er niet echt uit. dus leg het nu in het nederlands en normaal uit dan!quote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef paardehaar het volgende:
Ik ben altijd normaal.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:43 schreef paardehaar het volgende:
Het was focking ingewikkeld inderdaad.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:48 schreef Creeg het volgende:
ik kreeg net mail en het is me nog niet duidelijk LOL
Als je de quote even opzoekt.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:49 schreef Creeg het volgende:
mag het verhaal gepubliceerd worden?
Penisbaard ontmaskerd.quote:
ben jij een volwassen vrouw?quote:Op maandag 3 mei 2010 01:52 schreef paardehaar het volgende:
ik natascha ben normaalen wil gewoon dit oplossen mijn broer is marcelroubos een schatbvan een jongen heeft een keer een msn gesprek gehad met een meisje ja andedr profiel???????
en zij vroeg aan mijn broer voor te sexen bij het sprookjes bos dus zij vroeg het aan mijn broer en met die nepprofielen er gaat zo veel voorbij , geloof mij en anders heb je pech gehad die ji=ongen mijn broer heeft nog nooit sex gehad dus waar zijn jullie mee bezig en gerda jij moet helAMAAL GOED NADENKENKEN
Niet liegen. Het ging niet om 1 meisje Natascha. En let een beetje op je spelling, anders kom je niet serieus overquote:Op maandag 3 mei 2010 01:52 schreef paardehaar het volgende:
ik natascha ben normaalen wil gewoon dit oplossen mijn broer is marcelroubos een schatbvan een jongen heeft een keer een msn gesprek gehad met een meisje ja andedr profiel???????
en zij vroeg aan mijn broer voor te sexen bij het sprookjes bos dus zij vroeg het aan mijn broer en met die nepprofielen er gaat zo veel voorbij , geloof mij en anders heb je pech gehad die ji=ongen mijn broer heeft nog nooit sex gehad dus waar zijn jullie mee bezig en gerda jij moet helAMAAL GOED NADENKENKEN
Meer ongewassenquote:
voor te sexen in de sprookjens bos en eftenlingquote:Op maandag 3 mei 2010 01:52 schreef paardehaar het volgende:
Dit kreeg ik in mijn mail. Dus tekst is niet van mij.quote:Voor de mensen die iets gemist hebben:
Natascha Paardehaar is de zus van Marcel Roubos (een man die niet normaal Nederlands kan typen en in de sosjaalwerkplaats werkt). Marcel heeft een hyves en een (fake?!?!?1212)Fok-account. Wij op Fok nemen Marcel Roubos niet serieus als persoon, wat Natascha niet leuk vindt.
Penisbaard probeerde Natascha op msn duidelijk te maken dat Marcel een kinderlokker is, en heeft deze gesprekken vervolgens op Fok gezet. In een topic die ik kwijt ben.
Natascha heeft ook een dochter van 10. De hyve van deze dochter is volgens Natascha gehackt, en is ervan overtuigd dat het een fokker was die dit op z'n geweten heeft.
Dit is wat ik ervan meegekregen heb. Natascha heeft mij zelfs op hyves benaderd om mij te vragen haar te helpen om jullie te stoppen met deze onmenselijke praktijken
Dan kan je alsnog gewoon normaal je verhaal teruglezen en de gemiste letters alsnog typen?quote:
Volgens mij zijn wij de enige 2 nu. Ehm, ik wil je vragen gewoon rustig je probleem te posten. Want ik raak erg in de war nu.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:58 schreef paardehaar het volgende:
WAAROM KAN IK NIET GEWOON DE WAARHEID PLAATSEN EN DAT MARCELGEEN PEDO IS HIJ IS EEN SCCHAT VAN EEN JONGEN JA HIJ HEEFT 20 MDICIJNEN OP EEN DAG MAAE BIJ MIJN BROER ZIT GEEN VLIEG KWAAD ALS HIJ EEN PEDO IS, OF IK, OF MIJN VADER SLAAT HEM DOOD MAAR DAT IS HIJ NIET
KOM OP GEEF FF NORMALE REACTIES
HOGE HEREN IN DEN HAAG!!!!1quote:Op maandag 3 mei 2010 01:58 schreef paardehaar het volgende:
WAAROM KAN IK NIET GEWOON DE WAARHEID PLAATSEN EN DAT MARCELGEEN PEDO IS HIJ IS EEN SCCHAT VAN EEN JONGEN JA HIJ HEEFT 20 MDICIJNEN OP EEN DAG MAAE BIJ MIJN BROER ZIT GEEN VLIEG KWAAD ALS HIJ EEN PEDO IS, OF IK, OF MIJN VADER SLAAT HEM DOOD MAAR DAT IS HIJ NIET
Natasha je moet geen bullshit lopen uitkramen. Jij weet ook heel goed dat die jongen meer op zijn kerfstok heeft, het was niet alleen die ene keer maar hij heeft vaker van dat soort grappen uitgehaald.quote:Op maandag 3 mei 2010 01:58 schreef paardehaar het volgende:
vertel me het probleemquote:Op maandag 3 mei 2010 02:00 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Natasha je moet geen bullshit lopen uitkramen. Jij weet ook heel goed dat die jongen meer op zijn kerfstok heeft, het was niet alleen die ene keer maar hij heeft vaker van dat soort grappen uitgehaald.
Natas probeert Marcel's naam te zuiveren nadat iedereen hem (terecht) heeft beschuldigd van pedofilie.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 02:06 schreef paardehaar het volgende:
EN DAT ZEG JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PENISBAARD KIJK NAAR JE EIGEN ACHTERGROND JE MOET JE SCHAQMEN DAT JE EIGEN KINDEREN NOG GEN ZELFMOORD HEBBEN GEDAAN MET ZO.N MOEDER
Penisbaard is een baas. En wat jij nu bent ben ik nog niet zeker overquote:Op maandag 3 mei 2010 02:06 schreef paardehaar het volgende:
EN DAT ZEG JIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PENISBAARD KIJK NAAR JE EIGEN ACHTERGROND JE MOET JE SCHAQMEN DAT JE EIGEN KINDEREN NOG GEN ZELFMOORD HEBBEN GEDAAN MET ZO.N MOEDER
Hij is het.quote:
Heej doei. Wind je niet teveel op hèh meid, we komen er wel uit.quote:Op maandag 3 mei 2010 02:10 schreef paardehaar het volgende:
DIT IS HET LAATSTE WATVIK ZEG PENSBAARD GERDA JE ZIET ZE VAN ZELF OP JE WERK SANMEN BEN JE DAN MET JESSICA EN KAN JE ALTIJD TANTE RIA OPBELLEN DAG IKGA MIJN HONDEN UITLATEN DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |