quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Hangt er van af met wie je gaatquote:Op zondag 2 mei 2010 23:08 schreef Ayca het volgende:
We zijn een vakantie aan het plannen voor een paar dagen, iemand tips?
1 van de eilanden voor jongens, Maastricht voor buitenland gevoelquote:Op zondag 2 mei 2010 23:08 schreef Ayca het volgende:
We zijn een vakantie aan het plannen voor een paar dagen, iemand tips?
Ga vooral in Nederland op Vakantie, We verwachten heel veel zon deze weekquote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
1 van de eilanden voor jongens, Maastricht voor buitenland gevoel
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:12 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ga vooral in Nederland op Vakantie, We verwachten heel veel zon deze week
Mjahquote:Op zondag 2 mei 2010 23:12 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ga vooral in Nederland op Vakantie, We verwachten heel veel zon deze week
Ow dan raad ik aan om Naar München te Gaan of als je van geschiedenis houd naar Kassel.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weten we nog nietHet is voor een paar dagen/weekendje weg
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:15 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Ow dan raad ik aan om Naar München te Gaan of als je van geschiedenis houd naar Kassel.
Jonge ik heb Fok! Genakt jonguh je moest zien!quote:
Leef je nog een beetje?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:23 schreef maartjeh het volgende:
hier zijn we weer.
zesquote:Op zondag 2 mei 2010 23:28 schreef Squirrel.D het volgende:
Een vraagje aan IHVK![]()
1+1=? wat is dan ?+2²x?²x3.134=?+2=
Ga toch runescape bots maken.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:26 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
No lifers have been scared!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:33 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Het is ingewikkelder dan je denkt hoor
.
Maar ik zeg niet dat ik ze maak of gebruik!
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:35 schreef Julis het volgende:
Kubilay, vul dit in.
Als je alles goed hebt krijg jij twee euro van mij.
1) De afgebrande huizen worden gesloopt
2) In 1291 zijn de kruistochten geëindigd
3) Op zo'n buitenkansje had ik niet gerekend
4) Op de A2 gelden een snelheidsbeperking, zolang daar werkzaamheden worden verricht
5) Toen ik in nood verkeerde, redde mijn vriend mij.
Geef jij je broertje vaker geld zonder tegenprestatie?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:35 schreef Julis het volgende:
Kubilay, vul dit in.
Als je alles goed hebt krijg jij twee euro van mij.
1) De afgebran... huizen werden gesloop....
2) In 1291 zijn de kruistochten geëindig...
3) Op zo'n buitenkansje had ik niet gereken...
4) Op de A2 gel... een snelheidsbeperking, zolang daar werkzaamheden worden verrich...
5) Toen ik in nood verkeer..., red... mijn vriend mij.
Ja ik ook zoietsquote:
Ja maak mijn bed op krijg je 2 euroquote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geef jij je broertje vaker geld zonder tegenprestatie?
Wat is daar mis mee, doe ik ook zo vaakquote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geef jij je broertje vaker geld zonder tegenprestatie?
Fout, helaas.quote:1) De afgebrande huizen worden gesloopt
2) In 1291 zijn de kruistochten geëindigd
3) Op zo'n buitenkansje had ik niet gerekend
4) Op de A2 geldent een snelheidsbeperking, zolang daar werkzaamheden worden verricht
5) Toen ik in nood verkeerde, redde mijn vriend mij.
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik ook zoietsik weet alleen mijn naam niet meer
![]()
*gaat opzoek naar een worddocument waar alles in stond![]()
Aaaaaahquote:Op zondag 2 mei 2010 23:44 schreef MrChill007 het volgende:
God damn it! me moeder d8 ff aanbieding van aldi binnen te slepen.
goedkope ALDI cola KOTSSS![]()
heb toch liever de originele merk![]()
maartoghouikvanjemammie.
menner ,menner ,menner ,menner is goedkoop?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:44 schreef MrChill007 het volgende:
God damn it! me moeder d8 ff aanbieding van aldi binnen te slepen.
goedkope ALDI cola KOTSSS![]()
heb toch liever de originele merk![]()
maartoghouikvanjemammie.
in alles Citroenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:46 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
voor nix een citroen erin geperstarme r.i.p ik.
Stap 6 check Xquote:Op zondag 2 mei 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
Nee, ga maar door, we moeten nog die Tukkers inhalen
Photoshop je verdriet wegquote:Op zondag 2 mei 2010 23:46 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
voor nix een citroen erin geperstarme r.i.p ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom huren moslims graag secretaresses in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er één schaap over de dam isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een moslim heeft zijn schaapjes het liefst op het droge.
Aw gosh you got no Nuts.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 23:53:50 ]![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:53 schreef Ayca het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stap 7!
Van mijn maat:
Wie durft kijkt het filmpje helemaal:
1 man and 1 jar.
zoek maar op
Nee dankjequote:Op zondag 2 mei 2010 23:55 schreef Squirrel.D het volgende:
Stap 7!
Van mijn maat:
Wie durft kijkt het filmpje helemaal:
1 man and 1 jar.
zoek maar op
[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2010 23:56:41 ]![]()
Wat is het verschil tussen een neger en een winterband ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Ayca het volgende:
Wat is het verschil tussen een neger en een winterband ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zijn Hollanders blij als ze een puzzel in 2 maanden afkrijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PIM FORTUYN AL EENS DRONKEN GEZIEN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom gaat een Hollander allen met een korte broek naar de hoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom neemt een Nederlander een lucifer en een steen mee naar bed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan je 20 Hollanders in een auto krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.![]()
ik ging iets te ver volgens mijquote:,
maarja ik ga slapen.Ben er morgen tijdens de lappo wel
Neh, dan gaan ze met zijn alle de straten op en maken ze muziek met trommels. Ik heb een landskampioenschap in Marokko meegemaakt en de winst van Jong Marokko op Jong Nederland in Tilburg een tijdje terug dus ik weet er alles vanquote:.
Feyenoord Rotterdam![]()
Volgens mij kijk ik echt al een halfuur naar reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2010 00:27:30 ]![]()
Ik wil meer foboviews.quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door o.us op 03-05-2010 00:29:32 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Arme jijquote:Op maandag 3 mei 2010 06:36 schreef IHVK het volgende:
Kijk ze laats slapen omdat ze vakantie hebben.
.
![]()
Geen nood broeder. jouw toekomstige jaren dat je werk heb waar je hele dag achterover zit met een pc voor je neus, zal fast aandringenquote:Op maandag 3 mei 2010 06:36 schreef IHVK het volgende:
Kijk ze laats slapen omdat ze vakantie hebben.![]()
![]()
g'morguh!quote:
ik ga even wat aantrekken nu ik wakker ben is een boxer toch echt wat te koud![]()
En ik moet koffie hebben, Anders sterf ik uit!![]()
Ik denk trouwens dat er een nieuwe tijdperk is aangebroken.
De winter komt weer terug. of de Maya heeft zin.![]()
Hehe ja 't is frisssss.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:20 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
g'morguh!
ik ga even wat aantrekken nu ik wakker ben is een boxer toch echt wat te koud![]()
En ik moet koffie hebben, Anders sterf ik uit!
![]()
Ik mag al 2 weken geen koffie.![]()
![]()
Hoe blijf jij overeind danquote:Op maandag 3 mei 2010 10:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Hehe ja 't is frisssss.![]()
Ik mag al 2 weken geen koffie.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:37 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Niet. Ik lig morgen al 2 weken op bed / op de bank.
![]()
![]()
En word je brood ook in kleine stukjes gesneden en gevoerd?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel, want dat drink ik nu heel veel.
Ah koesjie koesjie
![]()
![]()
Ik snijd het zelf in kleine stukjes ja. Korstjes eraf en smeerkaas erop. Ook wel andere dingen nu hoor op m'n brood.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
En word je brood ook in kleine stukjes gesneden en gevoerd?Ah koesjie koesjie
Ik ben het beu. Ik wil stokbrood eten en allemaal lekkere dingen. Maarja.
![]()
![]()
Wat een feestmaalquote:Op maandag 3 mei 2010 11:54 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik snijd het zelf in kleine stukjes ja. Korstjes eraf en smeerkaas erop. Ook wel andere dingen nu hoor op m'n brood.Ik ben het beu. Ik wil stokbrood eten en allemaal lekkere dingen. Maarja.
![]()
Je gaat bunkeren over een tijdje![]()
![]()
Aber naturlich!quote:Op maandag 3 mei 2010 11:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een feestmaal![]()
Je gaat bunkeren over een tijdje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, ik werd vandaag juist vroeg wakker. Iets om acht uur. Maar hoe gaat de vakantie tot nu toequote:? Bij mij bagger. Ik verveel me dood
. Ik heb stiekem toch liever school
.
![]()
Nouja ik sliep om 3uur dusquote:Op maandag 3 mei 2010 12:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, ik werd vandaag juist vroeg wakker. Iets om acht uur. Maar hoe gaat de vakantie tot nu toe? Bij mij bagger. Ik verveel me dood
. Ik heb stiekem toch liever school
.
Vakantie op zich gaat wel lekker, ik heb maar wat mensen gemailed die ik lang niet heb gesproken kijken of we wat leuks zullen doen
aangezien we allemaal thuis zitten
Ik nietmaar misschien komt dat nog
de vakantie is pas net begonnen
![]()
![]()
Je vakantie aan het volplannenquote:Op maandag 3 mei 2010 12:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nouja ik sliep om 3uur dusVakantie op zich gaat wel lekker, ik heb maar wat mensen gemailed die ik lang niet heb gesproken kijken of we wat leuks zullen doen
aangezien we allemaal thuis zitten
Ik nietmaar misschien komt dat nog
de vakantie is pas net begonnen
.
Ik heb behoefte aan een hobby, denk ik. Alleen voetbal is niet genoeg. Whaha.
![]()
Instrument ?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Je vakantie aan het volplannen.
Ik heb behoefte aan een hobby, denk ik. Alleen voetbal is niet genoeg. Whaha.
![]()
![]()
Ga gitaarspelen![]()
Ik had weer een vreemde droom trouwensik weet niet alles maar het was tijdens een excursie volgens mij en we zaten in supermarkt, en daar kwam ik beatrix en juliana tegen hurkend in een hoekje waarna wij een gesprek hadden over hoe lekker cherrytomaatjes wel niet waren
en nog een hoop van dat soort dingen, o.us was en een 3de klasser van mijn school zaten achter de kassa
![]()
![]()
![]()
Dat is eigenlijk wel een goed ideequote:. Hoe gaat het met gitaarspelen? Hoeveel lessen per week heb jij
?
![]()
Helloquote:Dan moet ik wel eerst een gitaar kopen. En wat ik wil. Elektrisch of akoestisch. Oeh, maar ik ben wel gemotiveerdquote:Op maandag 3 mei 2010 12:44 schreef Ayca het volgende:
Ga gitaarspelen![]()
Ik had weer een vreemde droom trouwensik weet niet alles maar het was tijdens een excursie volgens mij en we zaten in supermarkt, en daar kwam ik beatrix en juliana tegen hurkend in een hoekje waarna wij een gesprek hadden over hoe lekker cherrytomaatjes wel niet waren
en nog een hoop van dat soort dingen, o.us was en een 3de klasser van mijn school zaten achter de kassa
![]()
!
!
![]()
Of piano, dat wil ik eigenlijk nog steedsquote:Op maandag 3 mei 2010 12:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Hello
[..]
Dan moet ik wel eerst een gitaar kopen. En wat ik wil. Elektrisch of akoestisch. Oeh, maar ik ben wel gemotiveerd!
!
maargoed waar moet ik dat ding kwijt
keyboard misschien hmm
![]()
Doen wat je het leukst vindt![]()
![]()
![]()
Elektrische gitaarquote:Op maandag 3 mei 2010 12:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Of piano, dat wil ik eigenlijk nog steedsmaargoed waar moet ik dat ding kwijt
keyboard misschien hmm
![]()
Doen wat je het leukst vindt![]()
. Als ik in de muziekwinkel vraag naar een beginnersgitaar... Hmm, vanwaar heb jij eigenlijk jouw eerste gitaar gekocht
?
![]()
Ik ging naar de muziekwinkel, gekeken welke binnen het budget lag, welke ik mooi vondnaar huis gegaan, reviews bekeken
naar de winkel gegaan, gekocht
Maar eigenlijk wilde ik er zo snel mogelijk 1 dus heb ik verder niet echt goed gezocht
Ik ben wel tevreden maar misschien had ik beter kunnen krijgen voor het geld
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2010 13:02:03 ]![]()
Hoeveel kosten ze? Rond de 100 euro? Maar was er iemand met ervaring met je mee? Of had jij enig ervaring met gitaren? Ben je daarna meteen op gitaarlessen gegaan? Haha, ik vraag te veelquote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Ayca het volgende:
Ik ging naar de muziekwinkel, gekeken welke binnen het budget lag, welke ik mooi vondnaar huis gegaan, reviews bekeken
naar de winkel gegaan, gekocht
Maar eigenlijk wilde ik er zo snel mogelijk 1 dus heb ik verder niet echt goed gezocht
.
![]()
Je hebt ze wel rond de 100 euro, maar die zijn niet zo geweldigquote:Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoeveel kosten ze? Rond de 100 euro? Maar was er iemand met ervaring met je mee? Of had jij enig ervaring met gitaren? Ben je daarna meteen op gitaarlessen gegaan? Haha, ik vraag te veel.
ik zou toch wel rond de 300 kijken
en dan nog je versterker, het is een dure hobby idd
![]()
Nee er was niemand meeen ik had 0 ervaring met gitaren
na een maandje ofzo ben ik op lessen gegaan
haha is niet erg
![]()
![]()
100 euro gitaar is voldoende on er op te leren lijkt me. Veel mensen laat het verstoffen ergens in een schuurtje. Je kan later altijd nog een duurdere kopen![]()
Gaat wel ok en 1 les per week. Het is vooral zelf oefenen. En een leraar corrigeert dan de dingen die je fout doet.quote:Op maandag 3 mei 2010 12:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Hoe gaat het met gitaarspelen? Hoeveel lessen per week heb jij
?
![]()
Oké, bedanktquote:Op maandag 3 mei 2010 13:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je hebt ze wel rond de 100 euro, maar die zijn niet zo geweldigik zou toch wel rond de 300 kijken
en dan nog je versterker, het is een dure hobby idd
![]()
Nee er was niemand meeen ik had 0 ervaring met gitaren
na een maandje ofzo ben ik op lessen gegaan
haha is niet erg
. Hmm, ik ben nog een beginner hé. Ik weet niet of ik meteen een gitaar van 300 euro ga kopen.
Hoewel, ik was drie dagen geleden jarig. Mijn ouders boden mij een laptop aan, maar ik wilde het niet. Dus dan mag ik dit wel kopen in plaats van een laptop
. Dan betaal ik ze later wel terug, als ik werk heb
.
![]()
Ah, okquote:Op maandag 3 mei 2010 13:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gaat wel ok en 1 les per week. Het is vooral zelf oefenen. En een leraar corrigeert dan de dingen die je fout doet.
.
![]()
5quote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef Ayca het volgende:
Straks hebben we 5 mensen in dit topic die gitaarspelen
? Wie nog meer dan? Ik, Ayça, Sinan, Wik en?
![]()
msnk was het ook nog van planquote:Op maandag 3 mei 2010 13:18 schreef Julis het volgende:
[..]
5? Wie nog meer dan? Ik, Ayça, Sinan, Wik en?
![]()
![]()
HAHAHA Dit is de 1ste x in al mijn kansloze internet jaren dat ik gewoon hard op moest lachen.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel, want dat drink ik nu heel veel.![]()
Damn.. bestaat dat spul nog? het was helemaal uit mijn brain gewist. shiiiiiit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich waarschijnlijk wel prima als je toch niet zeker weet of je er mee doorgaat. Ik begon met bijna dezelfde gitaar en een wat betere versterker, alhoewel die van mij na een paar maanden al van ellende uit elkaar viel.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Julis het volgende:
Ayça, ik heb er een paar op Marktplaats gevonden.
Zijn deze goed, denk je? Ik heb gelezen dat een Squier wel goed genoeg is voor een beginner.
Klik
Klik 2Cool story, Hansel.![]()
Ik denk dat één van deze het gaat worden. En als ik weet dat ik er mee doorga dan kan ik later nog een betere gitaar kopen. Oei, waarom viel die van jou al na een paar maanden uit elkaar? Dat is toch niet normaal? Haha, maar bedanktquote:Op maandag 3 mei 2010 14:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op zich waarschijnlijk wel prima als je toch niet zeker weet of je er mee doorgaat. Ik begon met bijna dezelfde gitaar en een wat betere versterker, alhoewel die van mij na een paar maanden al van ellende uit elkaar viel.
! Ik ben op dit moment filmpjes voor beginners aan het kijken
.
![]()
Het kwam vooral omdat er in Oman geen enkele goeie muziekwinkel was + ik was nog een gitaarnoob + er hadden al honderdduizend mensen in de winkel op gespeeld. Maar ik was er verder wel gewoon tevreden over.Cool story, Hansel.![]()
Oh, op dit manierquote:Op maandag 3 mei 2010 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Het kwam vooral omdat er in Oman geen enkele goeie muziekwinkel was + ik was nog een gitaarnoob + er hadden al honderdduizend mensen in de winkel op gespeeld. Maar ik was er verder wel gewoon tevreden over.
. Thank you.
![]()
Ik zat zelf naar deze te kijken voor de verjaardag voor mijn broertje maar dat is toch nog over een tijdje:
http://tinyurl.com/2wmdwxr
Ziet er ook wel prima uit, eventueel nog met een andere amp.![]()
![]()
Ayca ik heb een blonde koerd van chatroulette in mn lijst
hij zegt zo kaslarini aldir, dagdan inmis gibizelfwenkbrauwloos
Ik ben een pure Turk.![]()
En het was van het weekend nog wel zo heetquote:Op maandag 3 mei 2010 15:44 schreef IHVK het volgende:
Het regent volgens mij al 2 dagen bijna onafgebroken nu..
Cool story, Hansel.![]()
Dat is een mooiequote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef Ayca het volgende:
Ik zat zelf naar deze te kijken voor de verjaardag voor mijn broertje maar dat is toch nog over een tijdje:
Ziet er ook wel prima uit, eventueel nog met een andere amp.. Yamaha maakt over het algemeen wel beter spul dan Squier.
Cool story, Hansel.![]()
Hollanda he.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En het was van het weekend nog wel zo heet![]()
Het is écht rotweer he. Hier regent het ook al de hele dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, die Yamaha los is nieuw rond de 250 euro, dus 95 is wel een mooie prijsquote:Op maandag 3 mei 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is een mooie. Yamaha maakt over het algemeen wel beter spul dan Squier.
![]()
![]()
Whahaquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca ik heb een blonde koerd van chatroulette in mn lijst
hij zegt zo kaslarini aldir, dagdan inmis gibizelfwenkbrauwloos
![]()
![]()
![]()
Stil jijquote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Het vreselijke weer dat mij komende week te wachten staat:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een kanker hoerige crack zooi. ik heb mijn iphone in de wc laten vallen. kanker hoeren tyfus zooi.
(sorry voor mijn gescheld, wou mijn agressie met jullie delen)![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef MrChill007 het volgende:
Wat een kanker hoerige crack zooi. ik heb mijn iphone in de wc laten vallen. kanker hoeren tyfus zooi.
(sorry voor mijn gescheld, wou mijn agressie met jullie delen)
![]()
lullig
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:40 schreef Ayca het volgende:
Ziet er ook wel prima uit, eventueel nog met een andere amp.
Die ziet er inderdaad ook leuk uit. Maar die wilde jij al misschien kopen en het is in Noord-Holland
.
![]()
![]()
Waarom neem je je iphone dan ook mee![]()
![]()
Oh noesquote:Op maandag 3 mei 2010 16:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Het vreselijke weer dat mij komende week te wachten staat:
[ afbeelding ]
. Hopelijk overleef jij dat.
![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:18 schreef MrChill007 het volgende:
[..]
check vorige pagina
is trenT hoor pinguh op de weecee
![]()
![]()
Oh ik wil zoveel misschien kopenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Die ziet er inderdaad ook leuk uit. Maar die wilde jij al misschien kopen en het is in Noord-Holland
.
![]()
Eerst maar eens werk vinden
ik mag niet meer aan mijn pas komen van mijn ouders tot ik werk vind
![]()
![]()
Dat is wel een iets betere set, ja. Versterker zul je wat meer geluiden mee kunnen krijgen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Julis het volgende:
Oké, nog een vraagje.
Is deze het meer waard? Of kun je voor 150 euro betere kopen?
KlikCool story, Hansel.![]()
Dan moet ik mijn ouders heel lief aankijkenquote:Op maandag 3 mei 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel een iets betere set, ja. Versterker zul je wat meer geluiden mee kunnen krijgen.
![]()
!
![]()
Gitaristentopic #394: Op naar de volgende meet.
Anders kan je ook even vragen in het gitaristentopic, ik speel ook nog maar +/- 1,5 jaar![]()
![]()
Als ze je een laptop aanboden, willen ze vast wel een gitaarset van 150 euro voor je kopen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn ouders heel lief aankijken![]()
!
Cool story, Hansel.![]()
Ik ben wel bang dat ik mijn iPhone een keer in de wc ga laten vallen. De grond heeft hij al 5 keer mogen bereiken inmiddels.![]()
Dat zei ik dus net ook tegen zequote:Op maandag 3 mei 2010 17:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze je een laptop aanboden, willen ze vast wel een gitaarset van 150 euro voor je kopen.
. Maar ze zeiden tegen mij:"Ja, maar op een laptop kun je meer. En dan hoef je niet telkens op de computer van je broertje."
En eerst raadden ze mij aan om te leren breien. En daarna raadden ze mij aan om te leren koken
. Nee, nee nee!! En nu zeggen ze: "We zullen erover nadenken."
![]()
![]()
Ben je trouwens al aangenomen ergens?![]()
[ Bericht 81% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2010 17:33:12 ]![]()
Dat is je onderbewustzijn dat van je Apple-prullaria af wil komen.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:20 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wel bang dat ik mijn iPhone een keer in de wc ga laten vallen. De grond heeft hij al 5 keer mogen bereiken inmiddels.Cool story, Hansel.![]()
Ok. ik ontken ook dat ik 1 x mijn Nokia 6680 op WERK in de wc heb laten vallen. Ik veegde af bukte dus.. en dat ding viel uit me overal (oud werk)quote:Op maandag 3 mei 2010 17:20 schreef IHVK het volgende:
Ik ben wel bang dat ik mijn iPhone een keer in de wc ga laten vallen. De grond heeft hij al 5 keer mogen bereiken inmiddels.
Jeej, m'n 1ste geheim onthuld met Fok!![]()
![]()
Haha, ik was dwdd aan het kijken met mn moeder, waylon was er
zegt mn moeder: hollandali bu.. hmm ik vind hem knap
![]()
![]()
![]()
![]()
Gesnaptquote:Op maandag 3 mei 2010 20:34 schreef IHVK het volgende:
Altijd als ik wik een cool story vertel op msn gaat hij ineens slapen en offline.
Cool story, Hansel.![]()
Hoevaak wil je je filmpje nou spammenquote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef MrChill007 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)urkish-flag_creation
![]()
![]()
Volgens mij wel een Turk. Of half ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:40 schreef MrChill007 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)urkish-flag_creation![]()
Haha iddquote:Op maandag 3 mei 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
Damn deze vraag is wel vaak gesteld en beantwoord, maar toch vergeet ik het antwoord steeds weer.
![]()
![]()
![]()
Ah okequote:Op maandag 3 mei 2010 20:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het ging over jongeren die de trein aan het vernielen waren op Koninginnedag
![]()
Cool story![]()
![]()
ehm mijn ©?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:48 schreef IHVK het volgende:
Waarom zo groot MrChill007 in het midden?
Verder wel mooie plaatjes.wil je screen van PSD?
![]()
hierquote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje ijdel he jij. #noffoence
Wat is PSD![]()
Grutjesquote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen!![]()
Hoi kan je weer eten/praten.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef maartjeh het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.![]()
Manuel, ben je er weer.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Wat?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef MrChill007 het volgende:
Ik ga even slapen.. want ik moet nachtdienst draaien op me pc vannacht
![]()
![]()
Dag meisjequote:Op maandag 3 mei 2010 21:00 schreef maartjeh het volgende:
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.![]()
Negeer me maar. Ik wilde zeggen: no hard feelings? Voel je je nog steeds gekwetst?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:09 schreef MrChill007 het volgende:
Ik ga even slapen.. want ik moet nachtdienst draaien op me pc vannacht
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Evet ama.. NACHTDIENST OP JE PC?!quote:Op maandag 3 mei 2010 21:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hij gaat even slapen want hij moet nachtdienst draaien op zijn pc
![]()
![]()
Het klonk even heel nerd-licious.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien doet hij iets met pc's weet ik veel
![]()
Hij is ook een nerd.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Dat simuleer ik alleen maar. Het is allemaal fake.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Nog erger.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat simuleer ik alleen maar. Het is allemaal fake.Cool story, Hansel.![]()
Ik moest (niet) roffelen.quote:Cool story, Hansel.![]()
Ik voel me een stuk beter nu ik weet hoe jij hierover denkt.quote:The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
![]()
Omani's zijn wel grappig, itt tot de Turken.Mooi om te horen dat mijn mening gewaardeert wordt.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik voel me een stuk beter nu ik weet hoe jij hierover denkt.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Omani's zijn wel grappig, itt tot de Turken.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: