Heb hem al een beetje lopen uitdagen, maar zo werkt het blijkbaar nietquote:Op maandag 3 mei 2010 22:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar dan gaat Alberto undercover naar maraca zoeken
Auquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:33 schreef Maraca het volgende:
oh ja, en hij wil geen koffie met me drinken![]()
Wel humor alstie nu meeleestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KOMOP MARACA, het is een lul! komop! wat heeft hij ooit goed gedaan!
De reeks is doodgebloed op het moment dat iemand met die internetstream+chatbox kwam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Je hebt toch wel gezegd dat de sbsreeks doodbloedt als hij niet op tv is?
Hmm nee dat was maar een keer toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
De reeks is doodgebloed op het moment dat iemand met die internetstream+chatbox kwam.
huhquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
De reeks is doodgebloed op het moment dat iemand met die internetstream+chatbox kwam.
Ja, maar 't was wel de avond dat we geloof ik maar aan 5 delen (fucking 1500 posts, alsnogquote:
Week ervoor hadden we nog 13 delen, een keldering van 62%!!1quote:Op zondag 4 april 2010 18:36 schreef henrydg het volgende:
[ IMPORTANT MEDEDELING ]
Ik bied vanavond een gratis livestream aan van SBS6 voor deze reeks. Voor degene die geen TV hebben of gewoon via hun PC willen kijken ( en daardoor misschien wel sneller kunnen reageren en screencaps maken ).
Klik hier voor de livestream
Helaas komt er af en toe een reclametje in beeld ( text mededeling, kun je gewoon wegklikken )
Mag het, mods?
Ja dat heeft geen consequenties gehad voor al die keren erna hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:11 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja, maar 't was wel de avond dat we geloof ik maar aan 2 delen kwamen
Mensen waren het ouderwetsche zondagavond-KLB-gevoel kwijt, door die vervloekte kutstreampluschatboxwebsite! Zo geraakten ze aan de drank en besloten ze nooit meer terug te komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja dat heeft geen consequenties gehad voor al die keren erna hoor
Alberto Stegeman pimpt Fok!sters! Dat dit kan in Nederland!!1!11!!Einz!!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Een klein stukje van het gesprekHij wilde mijn naam weten en ik gaf hem alleen mijn voornaam.
Alberto krijg ook nog wel een knuffel. Of hij het nu wilt of nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:42 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Geen dank
Alberto wilt ook wel een knuffel
Waarom zegt Alberto niks?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:15 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto Andre Koos Stegeman, neemt u aan tot uw wettige echtgenote: Maraca Fokker!
en bent u bereid alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat heeft verbonden?
Wat is daarop uw antwoord?.
...........
Maraca Fokker!, neemt u aan tot uw wettige echtgenoot:
Alberto Andre Koos Stegeman, en bent u bereid alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat heeft verbonden.
Wat is daarop uw antwoord?
JA
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Omdat Alberto undercover is op de bruiloft
* Maraca gaat in een hoekje zitten huilenquote:
Alleen jammer dat het niet mijn echt naam isquote:
Hebben we al een TT/OP en vanaf hoe laat mag het?quote:
Geil.quote:
't is mijn vriendje hoor.. zoek je eigenquote:
Nee, smeerlap.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:53 schreef Maraca het volgende:
[..]