Wat? Het huis van Job Cohen?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:11 schreef fespo het volgende:
geenstijl heeft het ook gezien:
[ afbeelding ]
Omgquote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Maraca het volgende:
Heb vanmorgen een tijdje met Alberto zitten sms-en en wat een toffe ventDe inhoud is niet echt interessant om te posten, omdat ik dan stukken moet verwijderen waardoor het niet meer leesbaar gaat worden, maar hij is net zo sympathiek in het echt als op tv
en dat zeg ik niet omdat hij aan de hand van mijn naam mijn Fok! gebruikersnaam wist te noemen
![]()
Weer een ervaring rijker![]()
haha, zat ook echt naar mijn telefoon te kijken van fffuu wat moet ik nu doen?quote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
OmgDat zou ik dus echt niet gedurfd hebben he
Omg.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:01 schreef Maraca het volgende:
Heb vanmorgen een tijdje met Alberto zitten sms-en en wat een toffe ventDe inhoud is niet echt interessant om te posten, omdat ik dan stukken moet verwijderen waardoor het niet meer leesbaar gaat worden, maar hij is net zo sympathiek in het echt als op tv
en dat zeg ik niet omdat hij aan de hand van mijn naam mijn Fok! gebruikersnaam wist te noemen
![]()
Weer een ervaring rijker![]()
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
haha, zat ook echt naar mijn telefoon te kijken van fffuu wat moet ik nu doen?maar het was een leuk gesprek
Iphone-alertquote:Op maandag 3 mei 2010 17:48 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Een klein stukje van het gesprekHij wilde mijn naam weten en ik gaf hem alleen mijn voornaam.
QFTquote:Op maandag 3 mei 2010 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
MACARA WEES EEN MEID EN PLAATS ALLES
Heb hem al een beetje lopen uitdagen, maar zo werkt het blijkbaar nietquote:Op maandag 3 mei 2010 22:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar dan gaat Alberto undercover naar maraca zoeken
Auquote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:33 schreef Maraca het volgende:
oh ja, en hij wil geen koffie met me drinken![]()
Wel humor alstie nu meeleestquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KOMOP MARACA, het is een lul! komop! wat heeft hij ooit goed gedaan!
De reeks is doodgebloed op het moment dat iemand met die internetstream+chatbox kwam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:04 schreef xxiessiexx het volgende:
Je hebt toch wel gezegd dat de sbsreeks doodbloedt als hij niet op tv is?
Hmm nee dat was maar een keer toch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
De reeks is doodgebloed op het moment dat iemand met die internetstream+chatbox kwam.
huhquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:04 schreef dubidub het volgende:
[..]
De reeks is doodgebloed op het moment dat iemand met die internetstream+chatbox kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |