Nee dat kan natuurlijk helemaal nietquote:Op zondag 2 mei 2010 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die schuine penetratie van de kogel door het been is goed te verklaren toch? Als je loopt of rent heb je je been toch nooit recht? Als je je been al in een hoek hebt, gaat de kogel er toch ook zo doorheen?
Kennelijk niet met Osmanquote:Op zondag 2 mei 2010 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Trio's toch ook, ze hadden toch een open huwelijk?
Hehequote:Op zondag 2 mei 2010 22:43 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee dat kan natuurlijk helemaal niet
Wat denk jij nou
BMW counterquote:Op zondag 2 mei 2010 22:42 schreef WcPot het volgende:
Waar staat inmiddels de BMW counter op. 109342 ?![]()
ws komen deze niet overeen. (en dus niet relevant voor deze reportage want dat maakt osman minder verdacht)quote:Op zondag 2 mei 2010 22:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Konden ze gewoon niet even checken of het pistool dat Osman achteraf had gepakt overeenkomt met de kogels in Geerts/Osman lichaam?
Opgelost toch?
gewoon zo in z'n aars?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
[..]
De butler heeft het gedaan in de slaapkamer met een kandelaar.
Eens, een ingewikkeld verhaal, maar niets opgelost.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:45 schreef ThePianoMan het volgende:
Nutteloze televisie zonder einde... tsss ik ben weer belazerd.
Hij komt er over 3 jaar wel weer op terugquote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Eens, een ingewikkeld verhaal, maar niets opgelost.
Ja, deze moord wat al 7 jaar geleden, dus over 3 jaar jubileum.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij komt er over 3 jaar wel weer op terug
Dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef Quyxz_ het volgende:
Nou die hondzit moervast aan die boom, die komt nooit weg.
IK!!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef ThePianoMan het volgende:
11 CIJFERS ipv 10![]()
Welke Fok!ker had dit opgemerkt?! Eerlijk!
Ik weet niet eens over welke cijfers je het hebtquote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef ThePianoMan het volgende:
11 CIJFERS ipv 10![]()
Welke Fok!ker had dit opgemerkt?! Eerlijk!
prive nummer van PRdV heeft 11 cijfersquote:Op zondag 2 mei 2010 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welke cijfers je het hebt
Tijd voor weer een kaartjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |