Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:24 schreef Snaavel het volgende:
[..]
kan iedereen trouwens dat msn adres lezen?
over dat wapen heeft peter het nog niet gehad.....verdacht...bewaart die zeker voor het laats...quote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Pakspul het volgende:
Hoeveel handwapens bestaan er eigenlijk met 16 kogels? of kwamen de kogels uit twee geweren? Anders moest de dader herladen en doorschieten wat me niet echt passend lijkt bij een overval.
Jonge doe is normaalquote:Op zondag 2 mei 2010 22:25 schreef Maraca het volgende:
Oh trouwens Apebeer. Als het achteraf jouw telefoonnummer blijkt te zijn, dan vermoord ik je. Dat snap je toch wel hé?
Woensdag pas helaasquote:Op zondag 2 mei 2010 22:25 schreef ThePianoMan het volgende:
HOLY SHIT![]()
[ afbeelding ]
Wordt weer een goede reportage vanavond!
Nog even en ik snap er geen zak meer van.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Oh nog een andere moord, om het nog ingewikkelder te maken.
Idd.quote:
sorry , ik wilde alles in 1 post pleuren. Ik bedoel dé Reportage met PEPIJN VAN BIERENBROODSPOT.quote:
Het is echt zijn nummer hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 22:25 schreef Maraca het volgende:
Oh trouwens Apebeer. Als het achteraf jouw telefoonnummer blijkt te zijn, dan vermoord ik je. Dat snap je toch wel hé?
Broer van Osman.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:29 schreef ThePianoMan het volgende:
Wie de fok is Martin dan? Een Turk die Martin heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |