Weet je wel hoe laat het is?quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef Snaavel het volgende:
Ik weet het al, hun hadden een hoer besteld.
hadden geen geld, die baas van die hoer moet geld hebben, schiet ze met een geweer...
EINDE!!
Of ze waren samen al bezigquote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je een hoertje bestelt, dan ga je toch niet in je blote reet zitten wachten?
wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar als je een hoertje bestelt, dan ga je toch niet in je blote reet zitten wachten?
Ik heb ook een (pratend) wildkleurtjequote:Op zondag 2 mei 2010 22:03 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
De mijne is weggevlogen 2 weken geledenMijn wildkleur valkje :"(
Geen idee, ik snap er niets meer van.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
huh wat, wie heeft een detective ingezet??
Daarom ga ik hem morgen even stalkenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt hij nu op de bank Peter uit te lachen
natuurlijk wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef Karina het volgende:
Normaal cap ik...maar was het vergeten..quote:Op zondag 2 mei 2010 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer dat niemand capt vanavond
Osman heeft inderdaad een verdachte naam.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Osman natuurlijk, of Sandra!
Ik ook niet, nu weer iemand die door de buurman van Geert is vermoord?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:17 schreef ThePianoMan het volgende:
kan iemand even zeggen waar we zijn? Ik snap het totaal niet meer..
Moet je eens oplettenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:17 schreef ThePianoMan het volgende:
kan iemand even zeggen waar we zijn? Ik snap het totaal niet meer..
dat is het enige wat ik meegekregen heb denk ikquote:Op zondag 2 mei 2010 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou ook nog wel sandra's tieten willen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |