Ik heb 2x de 3e gedaan, als je de uren dat ik aanwezig was bij elkaar optelt heb je nog geen schooljaar volquote:Op zondag 2 mei 2010 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook pas twee keer. En allebei in dit (examenjaar) jaar.
Deadmau5quote:
Wat is dat?quote:
NICE! daar wilde ik ook wel heen, maar ja... uitverkocht he?quote:
Muziekquote:
Doe es een youtubje?quote:
Jaloers.quote:
quote:
Ja! Ik zat dan ook op 3 oktober om stipt 10.00u voor de pc, gelijk kaartjes bestellenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NICE! daar wilde ik ook wel heen, maar ja... uitverkocht he?![]()
Hihihi, dat doe ik ook bij de dingen waar ik per se heen wilquote:Op zondag 2 mei 2010 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja! Ik zat dan ook op 3 oktober om stipt 10.00u voor de pc, gelijk kaartjes bestellen
Klinkt wel tofquote:
Ja 30 mei naar Pinkpop, want daar komt Mika ook.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dat doe ik ook bij de dingen waar ik per se heen wilZo heb ik al eersterangskaarten voor Metallica en Rammstein bemachtigd en had ik ooit via een speciale pre sale kaarten op mijn eigen naam besteld voor een band, mochten we eerder naar binnen enzo
Dat was echt relaxed, geen gedrang om vooraan te staan
![]()
Ga je naar nog meer leuke concerten?
Jep. En hoe hij eruit ziet is echtquote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt wel tofDoet me een heel klein beetje ergens aan Daft Punk denken, maar dat ligt waarschijnlijk aan de soort beat enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |