abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82878922
pff, dat is flink k.t dan.. En kan me voorstellen dat op kraambezoek gaan dan niet echt helpt!

@ Raantje: dan moet je niet in een bouwmarkt werken (zoals ik).. Daar zie ik nu zoveel zwangere vrouwen lopen, allemaal op zoek naar leuke behangetjes en mooie kleuren verf. En we hebben leuk behang voor kinderkamers! speciaal gericht op (kleine) kinderen, genaamd lief (en dat is 't ook echt!) dan denk ik, ik wil oohook!

over eerst de studie afmaken.. 't is wel verstandiger, maar gewoon de gedachte dat ik dan pas rond mn 30ste zou kunnen beginnen aan kinderen.. Nee, dank u. Wat dat betreft hoop ik dat mn vriend van gedachte veranderd over eerst willen trouwen en dan aan kinderen beginnen. En dat hij snel een baan vind natuurlijk, want dan kunnen we ook tenminste samenwonen en hebben we financiėle zekerheid.. tot die tijd rammel ik lekker door!
pi_82879010
Dad

Ik leefde al met je mee maar nu nog meer. Sterkte
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_82890845
He bah DevilsAndDust wat naar

Bubbles, Lief!behang is erg leuk ja! Haha ondanks dat je een totaal andere baan hebt dan ik heb je daar dus ook een gigantisch rammelgehalte.

Het helpt ook niet bepaald mee dat mn vriend ook heel graag wilt he Ik zou dolgraag willen en ik ben er ook 'klaar' voor (voor zover dat mogelijk is natuurlijk) Ik heb een goede baan, een leuk huis. Alleen jammer dat mijn vriend meer dan 6000 km verderop woont. Dubbel...
pi_82900951
Oei, dat is wel een flinke afstand.. nog geen samenwoon-plannen? Of is dat niet mogelijk vanwege werk oid?
pi_82973484
Dad, wat een naar bericht

Ik zit zelf helemaal niet lekker in mijn vel en na het vanmorgen is het er niet beter op geworden!
Niet alleen mijn schoonzusje is zwanger, maar ook mijn eigen zus van nummer 6!!
Natuurlijk vind ik het erg leuk, maar ben niet echt in jubelstemming eerlijk gezegt .....

Bah .....
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_82973625
Och Beak.... kan me voorstellen dat je dan even niet zo lekke rin je vel zit..

dikke knuffel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82975334
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Bubbles90. het volgende:
Oei, dat is wel een flinke afstand.. nog geen samenwoon-plannen? Of is dat niet mogelijk vanwege werk oid?
Helaas is samenwonen nog even 'Mission impossible'
Ooit....

He Beaker dat is toch even blugh.
pi_82975448
Ooooh, Beaker! :/ Confronterend is dat dan he :/

zaterdag 19 juni 2010 @ 10:48:22 #249
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83013974
Och Beaker, vervelend is dat he? Blij kunnen willen zijn voor die ander (en het ze ook echt heel erg gunnen), maar ondertussen toch zoiets hebben van, ik wil ook (weer)!!!!!

Een vriendin van heel vroeger heeft net bekend gemaakt zwanger te zijn, dus bij mij kriebelt het ook weer.....

Ben wel al heel lang geleden weer gestopt met de pil, eigenlijk meer omdat ik me er niet prettig meer bij voelde. Toen met hubbie afgesproken dat we mijn lichaam even 2 maanden de tijd zouden geven weer 'normaal' te worden en dan voor een spiraal gaan.... Maar ja, toen gingen we op vakantie en ik wilde niet een maand voor dat we weg gingen een spiraal laten zetten dus zouden we wachten tot na de vakantie. En ik heb wijselijk mijn mond gehouden daarna, maar helaas is mijn man zo slim om op de een of andere manier mijn cyclus bij te houden. Op de spannende dagen krijg ik hem dus echt niet zo ver om het zonder condoom te doen.....Mannen!!!! (en wat wil de pech, ik heb tot nu toe een superregelmatige cyclus, zal vast anders zijn als we de beslissing hebben gemaakt er echt voor te gaan)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_83014463
JeetjeJom wat jammer dat je man nog niet wil! Zou dit jullie eerste zwangerschap zijn?

Ik heb na Jet geen pil meer geslikt, want ik kan er helemaal niet tegen hoofdpijn enzo .... zou wel het spiraal nemen, maar dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik ( en Crook toch wel twijfeld ) graag en 2de wil
Ben onlangs de pil gaan slikken en dat is echt geen succes, want ben nu 15 dagen opweg en ben ongesteld en heb knetter hoofdpijn!
Crook is dan wel zo reeel om te zeggen dat ik echt moet stoppen met de pil .....

Natuurlijk ben ik heel blij voor alle bekende zwangere om me heen, maar het was even zo confronterend gisteren, want de laatste keer waren we alle 3 zwanger! ( zus, schoonzus en ik ) Ik had ook nu graag weer in dat lijstje gestaan!

Praten met Crook heeft geen zin overigens, want dan ketst hij het gesprek snel af met de tekst, blijf je daar over zeuren? Hoe lang gaat dat nog duren ..... nou zeg!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_83014567
@ Beaker: Wie weet gaat 't bij hem ook weer kriebelen met zoveel zwangerschappen om jullie heen

@Jeetjejom: hebben jullie 't uberhaupt over een kindje gehad? Want jij kan heel veel willen, maar als hij het niet ziet zitten dan gaat 't niet gebeuren denk ik.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:14:13 #252
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_83014716
@_aurum_ oh jawel, in september gaan we er definitief voor, dat is al allemaal geregeld.... Maar ik rammel NU! (we hebben al een dochter, het is nooit een issue geweest of er een tweede komt eigenlijk. Het issue is nu, komt er ooit een derde hahaha)

@Beaker, ik heb na de bevalling een hele strip de pil geslikt, maar werd er zo doodongelukkig van dat ik daarom er ook mee ben gestopt..... Dus ik denk dat wij ongeveer in hetzelfde schuitje zitten wat betreft pil enzow... Ik begin er alleen echt niet meer aan. Als we klaar zijn met kinderen, gaat manlief maar zich laten helpen, want ik heb die zooi lang genoeg geslikt!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_83076493
Ik wil, Ik wil, Ik wil!
Sorry moest ik even kwijt. Werkelijk iedereen om mij heen is zwanger. En ik gun het iedereen werkelijk van harte, maar het maakt wel dat ik nog meer wil.
Samen zwangeren
pi_83076681
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Beaker het volgende:

Misschien ben ik egoistisch om perse een tweede te willen, maar eigenlijk is hij dat ook in zekere zin
Kun je me volgen?
Ja, ik kan je volgen..... en ik ben nu zo ver bij mijn man dat 'no way', is veranderd in '50/50'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_83095957
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, ik kan je volgen..... en ik ben nu zo ver bij mijn man dat 'no way', is veranderd in '50/50'.
Vind het fijn dat jullie me begrijpen!

Ik hou het nu maar even rustig en zie wel wat de toekomst ons brengt! Het valt andere in onze omgeving wel op dat Crook direct het onderwerp kinderen afkapt wanneer mensen er naar vragen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_83126023
[ego-post]:
ik ben zoooo blij! Mn vriend en ik hadden 't over kinderen krijgen (over de sms, lekker persoonlijk ), en toen vertelde hij dat hij 't wel een goed idee vond als we over 1 ą 2 jaar (al) aan kinderen zouden beginnen! bedenkend dat ik eerst van 8 ą 10 jaar uitging, is dit echt supernieuws!

[/ego-post]
pi_83127302
Dat scheelt heel wat jaartjes Bubbles! Leuk nieuws!
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 09:14:33 #258
5428 crew  miss_sly
pi_83132326
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Beaker het volgende:

[..]

Vind het fijn dat jullie me begrijpen!

Ik hou het nu maar even rustig en zie wel wat de toekomst ons brengt! Het valt andere in onze omgeving wel op dat Crook direct het onderwerp kinderen afkapt wanneer mensen er naar vragen
Ik vind jullie beide wensen even zwaar wegen, maar ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor jou om het erover te hebben.

Bij ons is schaap ook heel duidelijk, en ik ben dat doorgaans ook. Behalve op de dagen dat ik rammel
En gelukkig is er intussen wel de mogelijkheid voor mij om het te zeggen. Schaap weet dat ik er niet over zeur met de bedoeling hem over te halen (nou ja...misschien een heel klein beetje), maar vooral om mijn gevoel daarover kwijt te kunnen. Want een kinderwens gaat diep, en rammelen ook, ook al heb je al een kind. En ook al gaat die niet (meteen/nooit) in vervulling, dan nog moet je je wel kunnen uiten, toch?

Sterkte Ik hoop voor je dat Crook nog van gedachten verandert.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:59:36 #259
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83137213
quote:
Op maandag 21 juni 2010 23:32 schreef Bubbles90. het volgende:
[ego-post]:
ik ben zoooo blij! Mn vriend en ik hadden 't over kinderen krijgen (over de sms, lekker persoonlijk ), en toen vertelde hij dat hij 't wel een goed idee vond als we over 1 ą 2 jaar (al) aan kinderen zouden beginnen! bedenkend dat ik eerst van 8 ą 10 jaar uitging, is dit echt supernieuws!

[/ego-post]
Goed nieuws!

Ik heb ook nieuws, al is het niet zo spannend. De huisarts had met de internist gebeld en die zei wat ik al wist: niet nu zwanger worden met de huidige medicijnen. En: ook zeker nu niet stoppen met de medicijnen...Zucht.
Op 19 augustus (!) hebben we een afspraak bij de internist over hoe nu verder.

Hier dus wel allebei graag willen, maar nog niet 'mogen'. En dan ook nog eens afhankelijk zijn wanneer de internist tijd voor ons heeft. Wie weet zegt-ie over 2 maanden alleen wel: 'hier is een recept voor medicijn x', nu mogen jullie beginnen.' Ik moet de drang tegenhouden om nu alle pillen die ik nu neem, inc. de pil, weg te smijten en dan kijken wat er gebeurt. Maar ik weet ook wel dat dat onverstandig is.
pi_83140785
Kan je niet naar een andere internist? Of de secretaresse van de internist sweettalken voor een snellere afspraak?

Wel vervelend ljikt me
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_83140894
Ach Aventura, wat naar.
Is het idd niet mogelijk om bij een andere internist om advies te vragen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 13:54:54 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83141313
Dat is balen!
Moeilijk ook idd om verstandig te blijven.
Voor mij zou ook elke dag dan ineens te lang zijn als je dan toch besloten hebt er voor te willen gaan.
pi_83144023
Hier begint het weer een heeeeeel klein beetje te rammelen. Gisterenmorgen kreeg ik te horen dat ik vanaf volgende week een vast contract krijg. En dat was toch een van de knelpunten hier. Nu kunnen we hopelijk dit jaar nog een huis kopen en dan mag er nog 1 keer een kleintje komen hier. R wil liever gister dan vandaag maar zover ben ik nog niet
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_83144562
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier begint het weer een heeeeeel klein beetje te rammelen. Gisterenmorgen kreeg ik te horen dat ik vanaf volgende week een vast contract krijg. En dat was toch een van de knelpunten hier. Nu kunnen we hopelijk dit jaar nog een huis kopen en dan mag er nog 1 keer een kleintje komen hier. R wil liever gister dan vandaag maar zover ben ik nog niet
Is het weer spontaan mogelijk deze keer? Het was nogal een verrassing toch dat R. toch vruchtbaar bleek?
The way you rock'n'roll
pi_83145138
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Is het weer spontaan mogelijk deze keer? Het was nogal een verrassing toch dat R. toch vruchtbaar bleek?
Nee dat denk ik niet. Aangezien ik de vorige keer er nog net niet van beschuldigt werd vreemd te zijn gegaan. Maar eind van het jaar gaan we denk ik weer eens een potje inleveren en dan zien we wel wat daar uit komt!!
pi_83145391
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:17 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet. Aangezien ik de vorige keer er nog net niet van beschuldigt werd vreemd te zijn gegaan. Maar eind van het jaar gaan we denk ik weer eens een potje inleveren en dan zien we wel wat daar uit komt!!
Oke, dat is jammer. En mensen zijn echt brutaal zeg
Maar succes
The way you rock'n'roll
pi_83145480
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oke, dat is jammer. En mensen zijn echt brutaal zeg
Maar succes
Was zelfs de gyn van het ziekenhuis die dat zei

Maar dank je!!
pi_83182348
@ Aventura: 19 augustus duurt nog best lang! is 't idd niet mogelijk om ff te bellen, ook al zou het maar 2 weken eerder kunnen. dat klinkt meteen een stuk minder ver!

@ MeNicole: Fijn dat je een vast contract krijgt maar wat achterlijk dat mensen zo kunnen reageren..
pi_83183308
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Was zelfs de gyn van het ziekenhuis die dat zei

Maar dank je!!

Denk dat je richting je partner ook wel even hebt moeten lullen als brugman om dat glad te trekken.

Vooral als je weet dat je niks gedaan hebt.

En ik neem aan dat die gyn niet erg lang jullie gyn is geweest.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:49:46 #270
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83183875
*RAMMEL*

Ik ben een weekje naar Barcelona geweest, en ik heb toch zoveel kindjes en zwangere buiken gezien
Deze week ga ik een afspraak maken om mn spiraal te laten verwijderen!

Ik heb met mn twee vriendinnen nog maar even lekker cocktails enzo gedronken, nu het nog kon
pi_83185680
Oh, LadyBlack, spannend!! Laat je weten hoe het gegaan is (dat spiraaltje laten verwijderen)?

Hier gaat na de verbouwing mijn spiraaltje eruit. De eerste offertes zijn binnen, mij kan het niet vlug genoeg gaan..!

woensdag 23 juni 2010 @ 12:03:12 #272
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83187047
pi_83187134
Spiraaltje verwijderen voel je als het goed is niks van en is met een paar seconden gepiept. En dan zat de mijne nog vast in m'n baarmoeder ook. .

LB, wat spannend en tof. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:14:16 #274
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83187509
Brrrr DaD, ik hoop het maar. Het zetten vond ik niet leuk namelijk
Hoezo zat ie vast?? Was dat de reden ook dat ie zo slecht beviel?

En ja spannend wel!! Vooral of het allemaal zomaar lukt enzo!
pi_83187666
Een Gynefix zit altijd vast. . Bij het eruit halen zat ik te wachten tot de gyn eindelijk zou beginnen, maar toen bleek 'ie er al uit te zijn. .

Ik duim voor je/jullie!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:26:06 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83187964
Oh, wacht.... what's in a name enzo

Maar goed om te horen!
pi_83189466
Spannend LB!

Oh jee, ik postte
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:34:40 #278
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83206690
!
pi_83208711
Spannend Ladyblack! wanneer gaat 'ie eruit? (of heb ik daar overheen gelezen )
veel succes iig
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:55:03 #280
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83221439
Ik wil morgen de afspraak maken, dus hopelijk de komende week ergens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')