Helaas is samenwonen nog even 'Mission impossible'quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Bubbles90. het volgende:
Oei, dat is wel een flinke afstand.. nog geen samenwoon-plannen? Of is dat niet mogelijk vanwege werk oid?
Ja, ik kan je volgen..... en ik ben nu zo ver bij mijn man dat 'no way', is veranderd in '50/50'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Beaker het volgende:
Misschien ben ik egoistisch om perse een tweede te willen, maar eigenlijk is hij dat ook in zekere zin![]()
Kun je me volgen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, ik kan je volgen..... en ik ben nu zo ver bij mijn man dat 'no way', is veranderd in '50/50'.
Ik vind jullie beide wensen even zwaar wegen, maar ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor jou om het erover te hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Beaker het volgende:
[..]
Vind het fijn dat jullie me begrijpen!
Ik hou het nu maar even rustig en zie wel wat de toekomst ons brengt! Het valt andere in onze omgeving wel op dat Crook direct het onderwerp kinderen afkapt wanneer mensen er naar vragen
Goed nieuws!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:32 schreef Bubbles90. het volgende:
[ego-post]:
ik ben zoooo blij! Mn vriend en ik hadden 't over kinderen krijgen (over de sms, lekker persoonlijk), en toen vertelde hij dat hij 't wel een goed idee vond als we over 1 ą 2 jaar (al) aan kinderen zouden beginnen!
bedenkend dat ik eerst van 8 ą 10 jaar uitging, is dit echt supernieuws!
[/ego-post]
Is het weer spontaan mogelijk deze keer? Het was nogal een verrassing toch dat R. toch vruchtbaar bleek?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier begint het weer een heeeeeel klein beetje te rammelen. Gisterenmorgen kreeg ik te horen dat ik vanaf volgende week een vast contract krijg. En dat was toch een van de knelpunten hier. Nu kunnen we hopelijk dit jaar nog een huis kopen en dan mag er nog 1 keer een kleintje komen hier. R wil liever gister dan vandaag maar zover ben ik nog niet
Nee dat denk ik niet. Aangezien ik de vorige keer er nog net niet van beschuldigt werd vreemd te zijn gegaan. Maar eind van het jaar gaan we denk ik weer eens een potje inleveren en dan zien we wel wat daar uit komt!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is het weer spontaan mogelijk deze keer? Het was nogal een verrassing toch dat R. toch vruchtbaar bleek?
Oke, dat is jammer. En mensen zijn echt brutaal zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:17 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Aangezien ik de vorige keer er nog net niet van beschuldigt werd vreemd te zijn gegaan. Maar eind van het jaar gaan we denk ik weer eens een potje inleveren en dan zien we wel wat daar uit komt!!
Was zelfs de gyn van het ziekenhuis die dat zeiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oke, dat is jammer. En mensen zijn echt brutaal zeg![]()
Maar succes
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Was zelfs de gyn van het ziekenhuis die dat zei![]()
Maar dank je!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |