quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Beaker het volgende:
Box is leeg![]()
hmmm...BE ik confronteer hem er echt wel mee, maar we moeten er helaas toch samen uit zien te komenIk vind het nu wel een probleem worden als ik heel eerlijk ben.
Misschien ben ik egoistisch om perse een tweede te willen, maar eigenlijk is hij dat ook in zekere zin![]()
Kun je me volgen?
daar heb je best een punt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
waarom zou zijn wens (om geen kind te willen) zwaarder moeten wegen dan de jouwe...
Weet ik, heb je me al eens eerder getipt. I'll keep it in mind, thanks!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura, dat is toch wel een hele duidelijke stap.Ben benieuwd wat de ha zegt.
Ik heb het wel eens al gezegd dacht ik, of niet, maar user 'Mariposa' zat ook aan bd medicijnen en is overgestapt om zwanger te kunnen raken. Ze post niet veel meer, maar je zou mss kunnen PM-en als je specifieke vragen hebt ofzo.
En wanneer begon het weer?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:21 schreef Groofsken het volgende:
Ik rammel op dit moment eigenlijk helemaal niet zo. Gek, had ik bij S ook in dezelfde tijd ongeveer.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:36 schreef Beaker het volgende:Crook is al wat milder, want vanmiddag zei hij ik ga er eens goed over nadenken!!!!!!!
wtf!![]()
hihihi
Daar kan ik me toch zo over opwinden he. Weet niet hoe lang je er al werkte, maar toch. Een samenleving zou moeten investeren in de toekomst, door mensen aan het werk te houden, ipv kostenbesparend te willen zijn op dit moment. En je hebt nu een jong kind, en daar staan werkgevers nou ook niet om te springen, want 'ouders van jonge kinderen hebben altijd wel iets om niet te werken'. En straks ben je er 5 jaar uit, en dan ben je te lang werkloos geweest en is dat weer niet goed.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:34 schreef kruimel_20 het volgende:
Helaas werd dat even anders toen ik zwanger werd. Ik was 20 weken en ik kreeg doodleuk op mijn werk te horen dat mijn contract niet verlengt werd, dat deden ze niet bij zwangere vrouwen (standaard).
Daar sta je dan, zonder baan.
Hoiquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef Bubbles90. het volgende:
Na ff te hebben meegelezen, wil ik me toch hier melden.
Ik rammel al een tijd, maar helaas is de kans klein dat ik binnen een bepaald tijdsbestek aan het serieuze werk zou kunnen gaan beginnen.
Aangezien ik in mijn directe omgeving niet echt begrepen wordt (ben 20, studeer net, dan vinden veel mensen 't raar dat je een kinderwens hebt), maar ik er toch wel mee zit, hoop ik hier mijn "ei" kwijt te kunnen.
Maar, hoi dus!
dat valt mij ook opquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:40 schreef Raantje het volgende:
Zou er iets in het drinkwater zitten..? Lijkt wel of of iedereen momenteel zwanger is als je buiten komt!
Gisteren nog even over de praktische kant gehad... Mijn vriend wil serieus dat ik fulltime blijf werken, en dat hij gaat parttimen! Nu is hij ook wel beter in het huishouden dan ik, dus het is misschien nog wel een goed idee ook..!
Mwah....quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:58 schreef _aurum_ het volgende:
volgens mij rammelen jullie de pan uit
Dames het is zómer, bolle buiken vallen dan eerder op.
In de winter zijn ze er ook....verstopt onder dikke truien en winterjassen.
/ratio
Helaas is samenwonen nog even 'Mission impossible'quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:26 schreef Bubbles90. het volgende:
Oei, dat is wel een flinke afstand.. nog geen samenwoon-plannen? Of is dat niet mogelijk vanwege werk oid?
Ja, ik kan je volgen..... en ik ben nu zo ver bij mijn man dat 'no way', is veranderd in '50/50'.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:10 schreef Beaker het volgende:
Misschien ben ik egoistisch om perse een tweede te willen, maar eigenlijk is hij dat ook in zekere zin![]()
Kun je me volgen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ja, ik kan je volgen..... en ik ben nu zo ver bij mijn man dat 'no way', is veranderd in '50/50'.
Ik vind jullie beide wensen even zwaar wegen, maar ik vind wel dat er ruimte moet zijn voor jou om het erover te hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Beaker het volgende:
[..]
Vind het fijn dat jullie me begrijpen!
Ik hou het nu maar even rustig en zie wel wat de toekomst ons brengt! Het valt andere in onze omgeving wel op dat Crook direct het onderwerp kinderen afkapt wanneer mensen er naar vragen
Goed nieuws!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:32 schreef Bubbles90. het volgende:
[ego-post]:
ik ben zoooo blij! Mn vriend en ik hadden 't over kinderen krijgen (over de sms, lekker persoonlijk), en toen vertelde hij dat hij 't wel een goed idee vond als we over 1 à 2 jaar (al) aan kinderen zouden beginnen!
bedenkend dat ik eerst van 8 à 10 jaar uitging, is dit echt supernieuws!
[/ego-post]
Is het weer spontaan mogelijk deze keer? Het was nogal een verrassing toch dat R. toch vruchtbaar bleek?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier begint het weer een heeeeeel klein beetje te rammelen. Gisterenmorgen kreeg ik te horen dat ik vanaf volgende week een vast contract krijg. En dat was toch een van de knelpunten hier. Nu kunnen we hopelijk dit jaar nog een huis kopen en dan mag er nog 1 keer een kleintje komen hier. R wil liever gister dan vandaag maar zover ben ik nog niet
Nee dat denk ik niet. Aangezien ik de vorige keer er nog net niet van beschuldigt werd vreemd te zijn gegaan. Maar eind van het jaar gaan we denk ik weer eens een potje inleveren en dan zien we wel wat daar uit komt!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is het weer spontaan mogelijk deze keer? Het was nogal een verrassing toch dat R. toch vruchtbaar bleek?
Oke, dat is jammer. En mensen zijn echt brutaal zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:17 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet. Aangezien ik de vorige keer er nog net niet van beschuldigt werd vreemd te zijn gegaan. Maar eind van het jaar gaan we denk ik weer eens een potje inleveren en dan zien we wel wat daar uit komt!!
Was zelfs de gyn van het ziekenhuis die dat zeiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oke, dat is jammer. En mensen zijn echt brutaal zeg![]()
Maar succes
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Was zelfs de gyn van het ziekenhuis die dat zei![]()
Maar dank je!!
Toen ik stopte met de pil, had ik direct een regelmatige cyclusquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef LadyBlack het volgende:
Honderd procent meegevallen!! Twee seconden pijnlijk, en toen was ie eruit, daarna heb ik nog geen last gehad en ik heb al wel gewerkt. Voor de zekerheid stop ik straks wel maandverband in mn tas, maar ik had het idee dat ik deze week al wat ongesteld was, dus wie weet heb ik geluk
En ik wil wel weten of ik weer gewoon een regelmatige cyclus heb, ben toch altijd wel een klein beetje achterdochtig bij dit soort anticonceptie![]()
Je moeder....wat een vraag als je nog herstellende bent!!
Maar ben je er nu wel weer aan toe? Keizersnede en een langer verblijf in het ziekenhuis lijken me best indrukwekkend zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |