Het is een lichtblauw spijkerjurkje met wit kantquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:31 schreef Maisnon het volgende:
maar pf welke kleur heeft alles op die fotogrijs roze + grijsblauw? ik zie het niet goed op de foto
Ik heb dat probleem niet echt, alhoewel ik toch wel iets langer ben...? Maar ik ben de laatste tijd iets afgevallen, en draag met mn maat 34 nu nog steeds de M van H&M, dus dat kan er iets mee te maken hebben: ik ben zogezegd met de pantys meegekrompen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
even hier verder over die stippeltjes panty, hebben jullie ook de laatste tijd dat de pantys van h&m echt steeds veel korter/kleiner vallen dan een tijd terug (denk misschien een halfjaar, iets in die richting) normaal past een S echt altijd prima, maar nu is die zelfs voor mij met m'n kleine 1.66 al te kort, ik pas hem wel, maar het duurt echt 10 min voordat die helemaal goed zit
Ik ben ook afgevallen en heb ook nog steeds maat 34, dus daarom snap ik het juist nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem niet echt, alhoewel ik toch wel iets langer ben...? Maar ik ben de laatste tijd iets afgevallen, en draag met mn maat 34 nu nog steeds de M van H&M, dus dat kan er iets mee te maken hebben: ik ben zogezegd met de pantys meegekrompen?
zal wel een stukkie schelen idd. Dat, of je bent gegroeid...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik ben ook afgevallen en heb ook nog steeds maat 34, dus daarom snap ik het juist nietMaar jij zegt dat jij een M draagt, dus misschien dat dat het is ofzo, weet niet hoeveel die verschillen met de S
Oh dat kan ook jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:39 schreef Marouska het volgende:
[..]
zal wel een stukkie schelen idd. Dat, of je bent gegroeid...
Ik vind het vervelend als ze te groot zijn, dan heb je echt zo'n dik stuk om je heupen nog zitten, want ik trek ze echt niet hoger dan dat, ook al heb ik daar nog genoeg ruimte voor..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:51 schreef alors het volgende:
Ik heb ook alleen maar die panty's van de h&m , maar koop panty's en maillots meestal 1 of 2 maten groter, gewoon omdat dat lekkerder zit
ik hijs ze gewoon in m'n taillequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:53 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend als ze te groot zijn, dan heb je echt zo'n dik stuk om je heupen nog zitten, want ik trek ze echt niet hoger dan dat, ook al heb ik daar nog genoeg ruimte voor..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:00 schreef P.F. het volgende:
Hebben jullie (dames) ook dat je in hakken en een rokje meer serieus over komt?
Ik deed net de deur open in comfy outfit voor een bezorger die te laat was en hij keek echt zo 'ehh, ja,... right'
Neee - van die kleren die je aanhebt terwijl je je opmaakt. Ik heb altijd tot het laatste moment een joggingbroek en een shirt aan. En hoe weet hij hoe ik er 'dagelijks' uit zie, het is verkansie!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:08 schreef Tamashii het volgende:
Nou, ik voel me op zijn zachtsgezegd wel apart als ik de deur open doe in mijn ziek-slaap-blegh kleding als die gozer al 3 keer heeft gebeld en zo snel mogelijk weer weg wilt.
Lekker juist als het dan nog een beetje warm is, ik vind een skinny altijd zo vies he als het dan regent, plakt echt helemaal tegen je benen aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:35 schreef P.F. het volgende:
Ik ga het wel weer gewoon over kleding hebben
Ik wou graag een van mijn rokjes aan met hakken, maar mijn rokjes zijn te kort en mijn hakken te hoog. Mensen vinden het raar als je met slippers en blote benen in de regen loopt..
Ik had laatst die stippenpanty met grote stippen aan, men die zat straks! Terwijl ik altijd M heb en juist ieeeetsjes ben afgevallen. Dus zou 'ie normaal/ruimer moeten zitten, niet strakker.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
even hier verder over die stippeltjes panty, hebben jullie ook de laatste tijd dat de pantys van h&m echt steeds veel korter/kleiner vallen dan een tijd terug (denk misschien een halfjaar, iets in die richting) normaal past een S echt altijd prima, maar nu is die zelfs voor mij met m'n kleine 1.66 al te kort, ik pas hem wel, maar het duurt echt 10 min voordat die helemaal goed zit
Ja gek he, H&M stippenpantys zijn gemaakt voor maatje 32 ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had laatst die stippenpanty met grote stippen aan, men die zat straks! Terwijl ik altijd M heb en juist ieeeetsjes ben afgevallen. Dus zou 'ie normaal/ruimer moeten zitten, niet strakker.
Nu kunnen we H&M gewoon de schuld gevenquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:14 schreef Maisnon het volgende:
ik heb die met die stippen ook en die is bij mij ook strakmaar ik dacht dat het aan m'n dikke benen lag
Zara de gekste.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben echt obsessed met het feit dat ik een bandplooibroek moet. Heel vervelend
Nee dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:01 schreef Marouska het volgende:
Ik hoorde laatste juist dat men, over het algemeen genomen, andersom met de maten sjoemelt: om in te spelen op de vrouwelijke psyche van graag een maatje kleiner zijn dan je daadwerkelijk bent, zijn veel kledingstukken eigenlijk een maatje of wat ruimer dan de daadwerkelijk vermelde maat. Die leuke jurk blijkt namelijk nog leuker (en verkoopbaarder!) te zijn als je daardoor een maatje 36 aan blijkt te kunnen.
Weet het ook niet hoor, ook maar een gerucht...?
Leuk cadeau.. Ben benieuwd wat je die persoon gaat teruggeven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze broekachtigiets gister gekregen maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
misschien dat ik erin ga slapen ofzo. ooit.
nou! danku voor de meningen. Nu ga ik posten wat ik vandaag aanhad.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou, het lijkt me zeker wel een relaxt zittende broekrokdoek M.C. Hammerbroek!
Ja, dat gevoel ken ik. Maar ja, wat ik moet vind ik niet. Wat vinden jullie een fijne vliegtuig outfit trouwens? Gaat om 3 uurtje vliegen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben echt obsessed met het feit dat ik een bandplooibroek moet. Heel vervelend
Thanks!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
@ don. die ene pic van jou, streepjestrui en blazer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |