Ligt er aan hoe je het combineert, het kan heel leuk staan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Vraag: Kunnen kanten en/of doorzichtige topjes wel of niet?Mijn vriend vind van niet, en ik vind van wel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het combineert, het kan heel leuk staan.
Wel, maar dan met een effen strapless shirtje in dezelfde kleur eronder ofzo. Niet alleen een bh, dat vind ik toch wat ordinair.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Vraag: Kunnen kanten en/of doorzichtige topjes wel of niet?Mijn vriend vind van niet, en ik vind van wel.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:21 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wel, maar dan met een effen strapless shirtje in dezelfde kleur eronder ofzo. Niet alleen een bh, dat vind ik toch wat ordinair.
Het is toch mooi genoeg als je een strapless topje eronder aan hebt als je dan het kant op je rug, schouders en armen ziet. Maarja, andere mensen denken er vast anders over.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar waar is dan een kanten of doorzichtig topje voor?
Ik zou er wel een hemdje of strapless top onder doen. Dat je je bh kunt zien vind ik een beetje ordinair.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef Tamashii het volgende:
Hangt ook van de persoon in kwestie afquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:17 schreef Tamashii het volgende:
EENSCHquote:
Ik ga hem van je stelen.quote:
Linksonderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef stef040 het volgende:
Weet niet welke ik moet kiezen!![]()
[ afbeelding ]
Linksbovenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef stef040 het volgende:
[ afbeelding ]
datquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Linksboven
Die vind ik het leukst vanwege het accentje. Valt net wat meer op dan die linksonder. Maar dat zou wel mijn 2e keus zijn!
Rechtsboven.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:51 schreef stef040 het volgende:
[ afbeelding ]
Whihihi! Sorry, ik vind het niks. Erg hoochie mama.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden we van zoiets.
Ik vind het niet cool.
Ik lelijk...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet cool.
Doet me denken aan Boy Zondermanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet cool.
Niet mooi/stijlvol. Dat broekje zit ook raar. Alsof ze hem zo hoog wil trekken dat het toch een taillebroekje is, terwijl het dat niet is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het niet cool.
Toch wel met de 10% kortingscode (die nu al 22 min niet meer geldig isquote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef stef040 het volgende:
Heb links onder en links boven maar allebei besteld.
Ja!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:22 schreef Jeltosfive het volgende:
[..]
Toch wel met de 10% kortingscode (die nu al 22 min niet meer geldig is)
Nee.. Maar er is wel een Userfoto's topic.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:55 schreef Marouska het volgende:
Is er niet een "wtf waarom nemen mensen alleen foto's als ik d'r belachelijk moe uitzie?"-topic?
Ik vraag me af wat voor festival het is.. Het had niet misstaan op truckstar of iets dergelijksquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef El_Bassie het volgende:
Wat een baas die redneck in het andere topic.
Ik vind het wel een leuke foto hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef Marouska het volgende:
Ik háát foto's de 's ochtends en zonder make-up worden gemaakt: dat bleke hoofd, dear lord...![]()
![]()
![]()
http://www.teampeterstigter.com/people/aifw-streethearts-award-4/
(eerste foto, blauwe blazer)
Mwoah, denk dat hij dan snel een hooivork in zijn poeperd heeft. Het is niet echt authentiek en die ferme knapen zullen het dan ook vast íets te kinky vinden.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor festival het is.. Het had niet misstaan op truckstar of iets dergelijks
Merci.quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:17 schreef stef040 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke foto hoor!
Ik zou voor het laatste gaan!quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:34 schreef Anne het volgende:
Vraagje: Ik heb een afspraak bij een uitzendbureau, alleen is het niet zo'n uitzendbureau als Adecco, Tempo-Team, Start, etc, maar een iets 'serieuzere'. Zal/Moet ik een pak aan doen? Of is dat too much? Misschien alleen een colbert en daaronder een nette spijkerbroek?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:36 schreef Anne het volgende:
Daar voel ik mij eigenlijk ook het fijnste bij. En da's ook belangrijk.
Je had toch rood haar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:51 schreef Marouska het volgende:
Ik háát foto's de 's ochtends en zonder make-up worden gemaakt: dat bleke hoofd, dear lord...![]()
![]()
![]()
http://www.teampeterstigter.com/people/aifw-streethearts-award-4/
(eerste foto, blauwe blazer)
Een tas?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef P.F. het volgende:
Wat draag ik hier bij behalve Chanel klompjes en een strooien hoed?
[ afbeelding ]
Ligt eraan of je het warm wil hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:09 schreef P.F. het volgende:
Wat draag ik hier bij behalve Chanel klompjes en een strooien hoed?
[ afbeelding ]
Leuke pumps kunnen altijd imo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:08 schreef P.F. het volgende:
Dat van die hoed en die klompen was een grapje he!!!
Mijn haarkleur wil soms wel eens heel raar 'oplichten': ik heb een tijdje een of andere hyperfancy haarkleur gehad die normaliter gewoon bruin/zwart was, maar in het juiste licht een blauwig ofwel rood-achtig glansje kreeg. Misschien dat dat 't was. Maar in principe is het gewoon zwartig-bruinig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:55 schreef P.F. het volgende:
[..]
Dat leek zo op een andere foto op mijn telefoon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |