Snap wat je bedoelt. Ik zie ook niet echt in waarom mensen een t-shirt nemen van een band/artiest als ze er toch niet of nauwelijks naar luisteren.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook een paar David Bowie shirts gezien die wel tof waren en ik heb veel naar Bowie geluisterd maar ik zou me zo'n sellout vindenal z'n dingen downloaden en dan een shirt omdat ie leuk is nemen
Ach, als je de opdruk mooi vindt? Ik heb er niet echt een mening overquote:Op donderdag 2 september 2010 14:54 schreef bluejean het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt. Ik zie ook niet echt in waarom mensen een t-shirt nemen van een band/artiest als ze er toch niet of nauwelijks naar luisteren.
Ik heb ook een paar originele t-shirts uit de jaren tachtig met afdrukken van Madonna, Michael Jackson en Wham. Daarnaast buttons van die artiesten en ook van Prince, Billy Idol, Doe Maar, Sabrina.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook een paar David Bowie shirts gezien die wel tof waren en ik heb veel naar Bowie geluisterd maar ik zou me zo'n sellout vindenal z'n dingen downloaden en dan een shirt omdat ie leuk is nemen
Daar wil ik wel een foto van zien.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar originele t-shirts uit de jaren tachtig met afdrukken van Madonna, Michael Jackson en Wham. Daarnaast buttons van die artiesten en ook van Prince, Billy Idol, Doe Maar, Sabrina.
Ik ben niet zo van de foto's maken, maar ik zal eens kijken wat ik zo snel kan vinden en daar een foto van maken. Er kan namelijk ook wat bij de ouders liggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een foto van zien.
Lachen. Ik heb alleen een David Bowie shirt.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de foto's maken, maar ik zal eens kijken wat ik zo snel kan vinden en daar een foto van maken. Er kan namelijk ook wat bij de ouders liggen.
Te vet.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ik heb even snel een deel van de buit kunnen vinden. De rest zal wel bij mijn ouders op de zolder liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De MJ shirt zijn eigenlijk een kleine S heren maat. En dan nog zijn ze mij te groot.
Doe Maar.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:50 schreef Mylene het volgende:
Ik heb even snel een deel van de buit kunnen vinden. De rest zal wel bij mijn ouders op de zolder liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De MJ shirt zijn eigenlijk een kleine S heren maat. En dan nog zijn ze mij te groot.
Die wil je gewoon voor de hip niet omdat je al jaren fan bent.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef electronique het volgende:
een siouxie and the banshees shirt zou ook wel welkom zijn, maar die kun je al helemaal nergens krijgen
Nou ja, ik lig er ook niet wakker van hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 16:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ach, als je de opdruk mooi vindt? Ik heb er niet echt een mening over
Grote want in die kleine lijk je veel magerderquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef PatrickIsBaas het volgende:
Ik had een vraagje. Ik zit te twijfelen tussen de 2 maten. De kleinere maat zit wat strakker en is kleiner. De ruimere maat zit wat wijder, losser en de mouwen zijn ook wel te groot. Welke adviseren jullie me? (denk persoonlijk de kleinere maat, maar het is wel strak en hij is wat aan de korte kant..
Strakke: [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ruime:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:39 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Grote want in die kleine lijk je veel magerder.
IK OOK!quote:Op maandag 27 september 2010 18:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
yeah I know maar ik vraag me ECHTTT af hoe die eruit ziet dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |