What she said. Al leuke 'onnodig lange Engelse naam'-laarsjes gevonden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:28 schreef broun. het volgende:
ik vind ze niks, leuke outfit voor de rest!
Hihi, ik ga morgen de stad in, wie weet! Mijn vriend vindt deze laarsjes ook afschuwelijk. Smurfenlaarzen, noemt ie zequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:30 schreef n8n het volgende:
[..]
What she said. Al leuke 'onnodig lange Engelse naam'-laarsjes gevonden?
Thanxquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:28 schreef broun. het volgende:
ik vind ze niks, leuke outfit voor de rest!
Bovenin gewoon camelkleurig en oranje dingen, strakker ofzo, en die broek nog hoger, en dan dikke kettingen. met open schoenen erbij (of blote voetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze broekachtigiets gister gekregen maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Ik bedacht me ineens waarvoor je deze broek kunt aan doen. Voor Lowlands!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb deze broekachtigiets gister gekregen maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Het is 12 graden. Natuurlijk is dat done.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Is het done om nu al laarzen te dragen? Of is t daar gewoon nog te vroeg voor?
HIer 16 en regenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is 12 graden. Natuurlijk is dat done.
Ik vind ze wel mooi!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Vindt iedereen die laarsjes not done?![]()
Ik heb me er inmiddels bij neergelegd en heb afgelopen week een voorraad dikke vesten en truien ingeslagenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
HIer 16 en regen
Maar het ziet er gewoon zo winters uit, ik wil er nog niet winters uit zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
danku danku voor de reacties.
@ don; ja stomme lowlands ganger dat je bent. ik kon niet gaan dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Was het wel een goede droom dan? Dan ga je volgend jaar toch gewoon.
Love will tear us apart (Joy Division)
Ja sorry hoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:30 schreef n8n het volgende:
[..]
What she said. Al leuke 'onnodig lange Engelse naam'-laarsjes gevonden?
Ze zijn niet geheel 'not done', maar wel onder die outfit (vind ík). Dat komt meer omdat die laarsjes het elegante van dat jurkje (is het een jurkje of een rokje?) tenniet doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Even hier posten, tips zijn altijd welkom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vindt iedereen die laarsjes not done?![]()
ja je ging je voorstellen aan me.'hoi ik ben don diablo' -steekt hand uit-quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:40 schreef don-diablo het volgende:
[..]! Was het wel een goede droom dan? Dan ga je volgend jaar toch gewoon.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja je ging je voorstellen aan me.'hoi ik ben don diablo' -steekt hand uit-
ik vind die enkellaarsjes ook wel een beetje netjes, dan zou ik liever voor zoiets gaan of gewoon ballerina'squote:Op maandag 30 augustus 2010 17:44 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ze zijn niet geheel 'not done', maar wel onder die outfit (vind ík). Dat komt meer omdat die laarsjes het elegante van dat jurkje (is het een jurkje of een rokje?) tenniet doen.
Ik doe bij zo'n outfit altijd dit soort schoenen eronder, dat is naar mijn mening wat eleganter:
http://www.net-a-porter.com/product/78845![]()
Nadeel is wel, dat je pijn gaat krijgen als je niet op hakken kunt lopen.
Edit: Die laarzen zouden wel heel leuk zijn met een 'strak(ker)' t-shirtje en skinny jeans, omdat die de outfit weer uitbalanceren.![]()
Ja dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:02 schreef electronique het volgende:
[..]
ik vind die enkellaarsjes ook wel een beetje netjes, dan zou ik liever voor zoiets gaan of gewoon ballerina's
[ afbeelding ]
EDIT: of lage allstars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |