Twee weken n00b.quote:
Ik denk dat we ons allemaal zo voelen hierquote:Op zondag 2 mei 2010 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
geen puisten, geen krullen, geen spierenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is meer dat ik me bij jou een rotjochie met puisten, een bril en vette krullen achter een laptopje zie, klaar om iedereen die hem niet aanstaat te bannen.
Geintje, ik denk eerder aan een gespierde aantrekkelijke knul met een leven naast fok!
En je fotoboek leeg.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen puisten, geen krullen, geen spieren
Nee? Kan dat niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heey
Dat kick-ass kan toch niet leuk zijn![]()
Ja klopt. Maar ik weet niet hoe ik dat icoontje weer weg krijg. Het zat er plotseling, geen idee hoe en wat.quote:
Volgens mij is het als je naar je fotoboek gaat, dan in de blauwe balk erboven staat "Instellingen wijzigen" en dan moet je even "laat een icoontje zien op het forum" uitvinken.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar ik weet niet hoe ik dat icoontje weer weg krijg. Het zat er plotseling, geen idee hoe en wat.
Ooooo, daar staat instellingen wijzigen..quote:Op zondag 2 mei 2010 20:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Volgens mij is het als je naar je fotoboek gaat, dan in de blauwe balk erboven staat "Instellingen wijzigen" en dan moet je even "laat een icoontje zien op het forum" uitvinken.
Ik moest eraan denken door je signaturequote:Op zondag 2 mei 2010 20:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen honger.. en geen frituurpan of patat..
Wat is dat?quote:
't is nu ook de mei-vakantie.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:12 schreef seetjai het volgende:
Waarom gaat het sinds die aflevering op 4 april de topicsreeks zo langzaam
Komt door Peter. Hij is de kleinste baas van SBS vandaar.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:12 schreef seetjai het volgende:
Waarom gaat het sinds die aflevering op 4 april de topicsreeks zo langzaam
Ja, Tenenkrommend dit.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:22 schreef aapinator het volgende:
Zo, TV staat aan. SBS6 staat aan. Meest opmerkelijke blunders ofzo nu, dit is echt te erg. 'Straks' (het is inmiddels al nr 4) komt er een leuke blunder bij lingo, saai zaad in plaats van zaaizaad! Ha! Ha.. ha.. ha. Nummer één zal wel weer die knakker van dat schaatsen zijn, dat hij verkeerd wisselde ofzo. Of een hilarisch moment van gerard/joling.
OOW DAT DIT KAN!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:29 schreef Jor_Dii het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND!!!
Twee weken afwezig geweest ivm tentamens
Tenminste, als Henry de stream aanzet.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:30 schreef 9611Niels het volgende:
Na 3 weken afwezigheid kan ik er weer bij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |