Het is dan ook zo'n gevaarlijke situatie!!!!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:12 schreef darkshadow16 het volgende:
Zo weer 10 euro duurder.
Ze hbben zeker geld nodig
Het is niet waar!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef ThePianoMan het volgende:
Haha check Nederland 3 nu!![]()
![]()
wat een fail.
Ik zit te kijken, wat is dit voor gaar programmaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef ThePianoMan het volgende:
Haha check Nederland 3 nu!![]()
![]()
wat een fail.
Ik zapte ook even, soort van is dit waar of niet? Geen idee.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, wat is dit voor gaar programma
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf newbie gaat terug naar ONZ
Lijkt dumpert wel, ook allemaal shit van de voorpagina van Youtube/shit van 5 jaar terug dat iedereen kent behalve die lui daar.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geenstijl op ned 3, dan doen alsof het een originele parodie is terwijl er 10240124 van dat soort filmpjes zijn
Wat is dat nou weer voorn programmaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geenstijl op ned 3, dan doen alsof het een originele parodie is terwijl er 10240124 van dat soort filmpjes zijn
Zo slecht, in de verenigde staten kennen ze bij de media de algemeen bekende meme's tenminstequote:Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef aapinator het volgende:
[..]
Lijkt dumpert wel, ook allemaal shit van de voorpagina van Youtube/shit van 5 jaar terug dat iedereen kent behalve die lui daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |