avond :-)quote:
redelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 19:20 schreef Steve het volgende:
Iedereen leuke zondag gehad?
edit: of voor de boeg voor bepaalde mensen.
hoewel beide auto's zit er een groot verschil tussen een fiat500 en een ferariquote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er 2 films qua genre, stijl, cameravoering etc veel op elkaar lijken dan zijn het die 2 wel
* beide zonder budgetquote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoewel beide auto's zit er een groot verschil tussen een fiat500 en een ferari
ja! Die bedoelde ik...quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
zo overstap gehad, nu tot aan hengelo wonders boek uitlezen
Leuk!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:11 schreef wonderer het volgende:
We hebben net twee boekenkasten in elkaar geknutseldEn eentje ingeruimd ook
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leuk!
Als eerst gingen je eigen boeken erin?
Dan moet je een boekenkast kopen met verstelbare en los te kopen plankenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind altijd dat een boekenkast te weinig planken heeft, je verpest best veel ruimte.
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet je een boekenkast kopen met verstelbare en los te kopen planken
In paranormal activity zit gewoon geen spanning en het verhaal zelf is heel andersquote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* beide moeten het hebben van de onderhuidse spanning zonder echt iets te laten zien
dat amsterdam hangt ook van roddel en achterklap aan elkaarquote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een gerucht gehoord dat Ang3l en Deceit met elkaar gezoend hebben...
CVan wie?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Alleen gezoend?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
maar toch wel een home depot met zaagafdeling ????quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemen(en nee, we hebben hier geen IKEA
)
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is nooit fijn als iemand anders voor je bepaald dat "het het beter is voor ONS als WE een tijdje geen contact meer hebben".
niet duidelijk genoeg?quote:
ik volg de verhaallijnen hier niet hequote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
hij vind dat we geen contact meer moeten hebben, en ik vind van wel, ik vind dat ik dat vriendschappelijk kan, nee het gaat niet om Teun, maar om Joost, Ang3l
Waarom wil hij geen contact meer?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
hij vind dat we geen contact meer moeten hebben, en ik vind van wel, ik vind dat ik dat vriendschappelijk kan, nee het gaat niet om Teun, maar om Joost, Ang3l
Da wist ik!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemen(en nee, we hebben hier geen IKEA
)
Waar was je eigenlijk?quote:
Rotterdamquote:
Plintjes plakken bij Vlarp?quote:
Vlarp?quote:
met wie?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Net terug van de tennisbaan... lekker gespeeld!
Dat ga ik woensdag waarschijnlijk al doenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of een ehm.. meetmet Vlarp én Steve
Met leden van mijn tennisclub enzoquote:
Mijn eerste gok was idd Teunquote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
Stevequote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of een ehm.. meetmet Vlarp én Steve
Blijf jij 's avonds wel plakken dan in tegenstelling tot Vlarp?quote:
quote:
23:38 gaat mijn laatste trein.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Blijf jij 's avonds wel plakken dan in tegenstelling tot Vlarp?
Nee we hebben gezellig afgesproken in Rotterdamquote:
Ok dan... ik weet nog niet precies hoe laat ik uit Haarlem in Den Bosch aanbeland maar dat zal rond 6 uur/half 7 zijn denk ik...quote:
waarom post je hier hetzelfde als op je twitter?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Micmacs a tire-larigot, Les Choristes, Lars and the real girl, Once en Elephant. Geen slechte moviemarathon #3 score.
Heb ik van jou geleerdquote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom post je hier hetzelfde als op je twitter?
Ik wou net zeggen, dat zijn er meer...quote:
jij gokt gewoon dat het schema van Caro eerder die dag al vetraging oploopt zodat ze niet klokslag 17.15 uur kan beginnen ?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan... ik weet nog niet precies hoe laat ik uit Haarlem in Den Bosch aanbeland maar dat zal rond 6 uur/half 7 zijn denk ik...
Nou nee maar ik ben afhankelijk van mijn chauffeurquote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gokt gewoon dat het schema van Caro eerder die dag al vetraging oploopt zodat ze niet klokslag 17.15 uur kan beginnen ?
ik ben een mooi weer homo, alleen als het niet regent ben ik van plan te gaan kijkenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee maar ik ben afhankelijk van mijn chauffeur
En ik heb Caro al 2 keer live gezien en binnenkort ook nog op Pinkpop dus komt goed
Heb jij met angel gezoend?quote:
Arme Eli.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was een goede filmavond. En Elephant was best heftig.
Nice try darlingquote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
bikkelquote:Op maandag 3 mei 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Fijn. Er is een arts niet aanwezig, dus locatie Lichtstraat heeft vanavond pas spreekuur ipv deze ochtend.
Ofwel: 18:50 naar de dokterAls ik zit doet het gelukkig niet echt zeer, dus kan gewoon werken.
Het is beter dat ze over je lullen dan over je zeikenquote:
en meer beelden uit de kleedkamer en douches zien ?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Nijmegen
Eindhoven
Rotterdam
Hoek van Holland
Kunnen we nu inmiddels dat voetbal afschaffen?
Of iig wedstrijden zonder publiek gaan invoeren?
Voor mijn part. Als die belachelijke onzin maar ophoudt.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef creno het volgende:
[..]
en meer beelden uit de kleedkamer en douches zien ?
Het bleef gisteren slechts bij ontblote bovenlijven en een boxer van Stochquote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef creno het volgende:
[..]
en meer beelden uit de kleedkamer en douches zien ?
ik las dat je minder last hebt als je zit, misschien dus toch blinde darm.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mijn part. Als die belachelijke onzin maar ophoudt.
Stelletje randdebielen. Echt geen goed woord voor over voor dat soort types.
Weet je, laat de dokter vanaaf maar zeggen wta ie denktquote:Op maandag 3 mei 2010 10:07 schreef creno het volgende:
[..]
ik las dat je minder last hebt als je zit, misschien dus toch blinde darm.
En dan toch ga je dat doenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je, laat de dokter vanaaf maar zeggen wta ie denkt
Ik hou niet zo van google zelfdiagnoses. Die maken je alleen maar bang
Jep. Eerst was het gewoon een vervelende buik.quote:De pijnklachten beginnen meestal geleidelijk op, rond of boven de navel.
Daar zit het nu jaquote:Uiteindelijk zakt de pijn naar de rechter onderbuik.
Ik ben 1 dag thuisgeweest van werk omdat ik geen eten binnenhield.quote:Soms worden de pijnklachten voorafgegaan door misselijkheid en braken.
Neuh.quote:Er kan een lichte temperatuurverhoging zijn en een algeheel onwel bevinden.
Jahquote:Wanneer de verschijnselen duidelijk zijn, is het aanraken van de buik en het daarna loslaten pijnlijk, met name rechtsonder.
Neuh. Valt mee.quote:Ook hoesten en lachen doet soms pijn. Dikwijls wordt ook vervoerspijn aangegeven, bijvoorbeeld wanneer met de auto over een hobbel wordt gereden.
Misschien kunnen ze hem anaal verwijderenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan toch ga je dat doen
[..]
Jep. Eerst was het gewoon een vervelende buik.
[..]
Daar zit het nu ja
[..]
Ik ben 1 dag thuisgeweest van werk omdat ik geen eten binnenhield.
[..]
Neuh.
[..]
Jah
[..]
Neuh. Valt mee.
Ik wil geen litteken op m'n buuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, huuuuuhuhuhuuuuu
Nou, dat lijkt me ook geen strak plan!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem anaal verwijderen
Wat niet rekt dat scheurt welquote:Op maandag 3 mei 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me ook geen strak plan!
Of eigenlijk: het lijkt me een TE strak plan
Au!
Je bedoelt daarmee "hetero's die je in bed gehad hebt"?quote:Op maandag 3 mei 2010 11:07 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ghehe. 1 van m'n hetero's is weer aan het werk hier
Die vervangt hier af en toe de klusjesman. Altijd leuk
Nou met deze heb ik alleen gezoend.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt daarmee "hetero's die je in bed gehad hebt"?
Tis wel een sjappie hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bedoelt daarmee "hetero's die je in bed gehad hebt"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu met strak wit shirt en tatoo's
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik herkende die stem meteenquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis wel een sjappie hoorDamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu met strak wit shirt en tatoo's
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja inmiddels heeft ie een vriendin en zo.quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja inmiddels heeft ie een vriendin en zo.
Ach jaaa, we waren jong en nieuwsgierig![]()
Hij kan er nog steeds mee lachen en kloten.
Moet ie bv hier iets hebben en dan bukt ie zo express over mijn buro heen.
"Ohh, kan er NET niet bij!"
Neuh. Met mij alleen wat hands under the sweater actie, maar meer niet.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar hij is nooit verder gegaan met experimenteren?
Dan is het wel een voordeel als je doktoren in de familie hebt, die tenminste nog eens wat vragen.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je, laat de dokter vanaaf maar zeggen wta ie denkt
Ik hou niet zo van google zelfdiagnoses. Die maken je alleen maar bang
Ah, the land of the free.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:20 schreef Baltar het volgende:
Nouja![]()
http://www.nu.nl/boek/222(...)e-zwarte-lijst-.html
Slaat toch nergens op
Ja ik moet toch maar 's Dokter Sjoerd gaan neukenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan is het wel een voordeel als je doktoren in de familie hebt, die tenminste nog eens wat vragen.
O_I had het over vragen, hequote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet toch maar 's Dokter Sjoerd gaan neuken
Jamaar hij moet toch eerst in de familie!!quote:
Dat doe je met neuken?quote:Op maandag 3 mei 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar hij moet toch eerst in de familie!!
Nee, ik heb nog altijd mijn huisarts van vroegah, wel in E. maar in een hele andere wijk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik moet toch maar 's Dokter Sjoerd gaan neuken
Waar zit jouw dokter eigenlijk in E?
Ook bij de Lichtstraat?
Of niet, en moet-ie een weekje naar het ziekenhuis, waar Ang3l vervolgens op de kamer komt met allemaal leuke mannen, en vervolgens de troetelpatiënt wordt van alle verplegers.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, voor hetzelfde geld krijg je gewoon een of ander kuurtje antibiotica en is het over een week voorbij.
Ja, ik vroeg me wel nog even af van welke substantie de spetters dan zijn. Dus als water, of misschien wat brokkerig?quote:
Ja, maar dan moeten ze wel weten wat voor beest het is.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, voor hetzelfde geld krijg je gewoon een of ander kuurtje antibiotica en is het over een week voorbij.
Chocolademelk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me wel nog even af van welke substantie de spetters dan zijn. Dus als water, of misschien wat brokkerig?
Ja die van mij van vroegah zat in maarheeze, en die's met pensioenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog altijd mijn huisarts van vroegah, wel in E. maar in een hele andere wijk.
Ja klopt ja, dat las ik ook.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef oinaru_isan het volgende:
En blindedarmoperaties kunnen tegenwoordig toch als kijk operatie? Dus met maar een heel klein litteken? (Hoewel littekens best sexy kunnen zijn).
quote:Tenzij je te lang wacht. Dan krijg je misschien een ontstoken blindedarm ofzo, en ik heb geen idee, maar dan moeten ze je vast helemaal open maken.
Ghhehe, ew.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:30 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen lactose. Als ik normaal ijs eet, dan zit ik een kwartier later met krampen te spetteren op de WC.
Ik ben niet op mijn knapst als ik ziek benquote:Op maandag 3 mei 2010 13:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of niet, en moet-ie een weekje naar het ziekenhuis, waar Ang3l vervolgens op de kamer komt met allemaal leuke mannen, en vervolgens de troetelpatiënt wordt van alle verplegers.
En ik kan het weten!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn iknapst als ik ziek ben
Dan verdwijnen de krullen en heb ik een bril op
Ja ik had al een editquote:
Ja, je kan wel elke enge ziekte hebbenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Erik heeft me gister ook helemaal niet betast!
Jahquote:Op maandag 3 mei 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik maar hopen dat je hitsig werd van de real doll of van de douche-scene in Elephant!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je kan wel elke enge ziekte hebben. Totdat ik weet wat je hebt en het over is, kijken met de oogjes en niet met de handjes.
Ja nou, jammer dat die kereltjes in de douche zo nazilievend waren en plannen hadden om de school uit te moordenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat je hitsig werd van de real doll of van de douche-scene in Elephant!
Nou ja. Gelukkig heeft mijn ah'tje ook lactose-vrije melk.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghhehe, ew.
Nee mijn maag vind melk ook niet zo lief.
Maar ijs etc heb ik geen last van.
Iedere ochtend brinta met melk vond m'n buik echter NIET leuk.
BLAM BLAM BLAMM!!!!!!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja nou, jammer dat die kereltjes in de douche zo nazilievend waren en plannen hadden om de school uit te moorden. Beetje een turnoff. Dan liever met Eli in de donkere kamer foto's ontwikkelen
. Of met die sportjongen de koelcel in.
Jouw kleine AH'tje is best wel een groot AH'tje gewordenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nou ja. Gelukkig heeft mijn ah'tje ook lactose-vrije melk.
Ik heb dat met olijfoliequote:Op maandag 3 mei 2010 13:30 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen lactose. Als ik normaal ijs eet, dan zit ik een kwartier later met krampen te spetteren op de WC.
Dat is mijn ah'tje ook niet meer.quote:Op maandag 3 mei 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jouw kleine AH'tje is best wel een groot AH'tje geworden
O nee klopt, jouw vroegahre kleine AH'tje dan.quote:
quote:
Ja ja, ga je sheets maar weet beshittenquote:
Zit jij in New York?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
Je merkt echt dat de stad weer in paraat is, na de die bom SUV. Overal politie.
quote:
quote:
Ik onthou altijd de dieptepunten.quote:
Ah, dan vergeet je mij zeker altijdquote:Op maandag 3 mei 2010 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik onthou altijd de dieptepunten.
Zo ben ik
Als je zoet bent, zal ik em nog een keer posten.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik onthou altijd de dieptepunten.
Zo ben ik
Ach ja, je gaat je je toch vervelen na een paar hele leuke dagen hequote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ach ja, je gaat je je toch vervelen na een paar hele leuke dagen he![]()
Maar het had gekund, het had gekund.
Ja zeker! ik heb net alle opgeruimd en schoongemaakt, dus het ziet en ruikt er fris en fruitig uitquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 14:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als je zoet bent, zal ik em nog een keer posten.
Druk met werk, vriend etc.?quote:Op maandag 3 mei 2010 14:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja zeker! ik heb net alle opgeruimd en schoongemaakt, dus het ziet en ruikt er fris en fruitig uit
En jij? Ik ben hier wat minder de laatste tijd, ben je nu in Nederland ofzo?
Och ik voel een sheet-meet aankomenquote:Op maandag 3 mei 2010 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Druk met werk, vriend etc.?
Nee, ik ben weer thuis. Maar ik blijf straks voor onbepaalde tijd in Nederland. Vandaar dat ik een huisje hebt gescoord achter het Haarlemmermeerstation.
Een vriend is er niet op het moment, donderdag wel een date!quote:Op maandag 3 mei 2010 14:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Druk met werk, vriend etc.?
Nee, ik ben weer thuis. Maar ik blijf straks voor onbepaalde tijd in Nederland. Vandaar dat ik een huisje hebt gescoord achter het Haarlemmermeerstation.
Mike --> OMG I shit my sheetsquote:
Aha okayquote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mike --> OMG I shit my sheets
Mike ---> Lange tijd in NL ---> Sheet-meet
quote:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!quote:
Ew.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ill bring my clean sheets!![]()
oh hoe hilarisch, komende zondag is Moddertrut in de Trut en dan wordt de hele tent volgeladen met modder
Ben in juli weer in Nederland.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een vriend is er niet op het moment, donderdag wel een date!
En voor de rest druk met werk, leuke dingen doen, en ik ga een communicatie studie volgen naast mijn baan om het nog drukker te maken![]()
Ohke tof! wanneer ben je in NL dan? Dan woon je echt best wel vlakbij mijn huis
Is goed voor je huidje!quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mike --> OMG I shit my sheets
Mike ---> Lange tijd in NL ---> Sheet-meet
Ik zit me wel zorgen te maken over wat ik aan moet trekkenquote:
De Trut, heeft die nog steeds sexfeesten?quote:Op maandag 3 mei 2010 15:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ill bring my clean sheets!![]()
oh hoe hilarisch, komende zondag is Moddertrut in de Trut en dan wordt de hele tent volgeladen met modder
De trut heeft nooit sexfeesten gehadquote:Op maandag 3 mei 2010 15:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
De Trut, heeft die nog steeds sexfeesten?
Of ben je nooit uitgenodigdquote:
Nou zo'n mudparty klinkt anders behooooooorlijk als een fetishfeest wat ze vroegah in eindhoven in het Vagevuur hielden!quote:
Vagevuur...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo'n mudparty klinkt anders behooooooorlijk als een fetishfeest wat ze vroegah in eindhoven in het Vagevuur hielden!
Ik nodig mijzelf voor dat soort feesten niet uitquote:
Ken je dat?quote:
Het lijkt me behoorlijk irritant met je drankjes en zoquote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik nodig mijzelf voor dat soort feesten niet uit![]()
Maar ik ben niet vies van een onschuldig modderpartijtje
Hmm ja, daar heb ik nog niet aan gedacht...quote:Op maandag 3 mei 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt me behoorlijk irritant met je drankjes en zo
Waarom gooien ze die tent vol met modder? Wat is de bedoeling daarvan? Moet je gaan worstelen ofzo..quote:Op maandag 3 mei 2010 15:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik nodig mijzelf voor dat soort feesten niet uit![]()
Maar ik ben niet vies van een onschuldig modderpartijtje
Dan was dat zeker The Cellar, die zat toch ook op die plek? Ik ben niet zo bekend met die tenten.quote:
jajaquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan was dat zeker The Cellar, die zat toch ook op die plek? Ik ben niet zo bekend met die tenten.
Geen idee.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan was dat zeker The Cellar, die zat toch ook op die plek? Ik ben niet zo bekend met die tenten.
Jij kent het toch vast wel?quote:
Krijg je allemaal zo'n hip plastic zakje om je nek voor je spulletjesquote:Op maandag 3 mei 2010 16:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ga zondag wel wat foto's maken. Ow wacht. Nee, ik vrees dat mijn mobiel dat niet zal overleven
Of om aan je polsje te hangenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg je allemaal zo'n hip plastic zakje om je nek voor je spulletjes
volgens mij is de trus al heel lang een sort van disco, alleen op zondagavond, opbrengst naar het goede doel of zo. Ergens vlakbij de Kinkerstraat als ik het goed heb. Ja ja je ziet het ook ik ben weleens in A'dam geweestquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op een verjaardagsfeestje met iemand gesproken die in dezelfde straat woonde... die wist in geuren en kleuren te vertellen wat daar gebeurde... niemand geloofde dat... toen hebben we het op internet opgezocht... mijn gezichtsuitdrukkingen in chronologische volgorde:quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op een verjaardagsfeestje met iemand gesproken die in dezelfde straat woonde... die wist in geuren en kleuren te vertellen wat daar gebeurde... niemand geloofde dat... toen hebben we het op internet opgezocht... mijn gezichtsuitdrukkingen in chronologische volgorde:![]()
![]()
![]()
Het is geen disco, meer een borrel voor gezellige Amsterdammers. Geen toeristen of provincialen dusquote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
volgens mij is de trus al heel lang een sort van disco, alleen op zondagavond, opbrengst naar het goede doel of zo. Ergens vlakbij de Kinkerstraat als ik het goed heb. Ja ja je ziet het ook ik ben weleens in A'dam geweest![]()
Goedemorgen allemaal trouwens
Hoor haarquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is geen disco, meer een borrel voor gezellige Amsterdammers. Geen toeristen of provincialen dus
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg je allemaal zo'n hip plastic zakje om je nek voor je spulletjes
Ik ben daar niet voor niks weggegaanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoor haarHet is ook net uit de rimboe weg hoor
Dan kun jequote:
Once a hillbilly, always a hillbillyquote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben daar niet voor niks weggegaanik heb Amsterdams bloed in mij
Laten we zeggen dat ik iemand op een foto zag staan als een soort van handpop van een mijnheer die zijn arm tot aan zijn oksel in die anus had gestokenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Stelletje mietjes.
Ligt er heel erg aan welk feestje jij bekeken hebt
Maar het is dicht nu.
ik zei ook soort van, ze draaien toch wel muziek en er wordt een beetje gedanst, als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is geen disco, meer een borrel voor gezellige Amsterdammers. Geen toeristen of provincialen dus
Oooooow zo. Ja die feestjes had je daar inderdaad ook jaquote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik iemand op een foto zag staan als een soort van handpop van een mijnheer die zijn arm tot aan zijn oksel in die anus had gestoken
Ja, van dat vage underground muziek, maar het is meer een achtergrondsmuziek, er wordt niet echt gedanst.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zei ook soort van, ze draaien toch wel muziek en er wordt een beetje gedanst, als ik het me goed herinner
-edit- maar de rest klopt toch wel
de cellar natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kent het toch vast wel?
Was dat zo, the cellar, of de trut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik neem gewoon niks mee. Dat lijkt me wat veiliger en minder irritantquote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kun jedoen, maar zo doen ze dat bij schuimfeesten wel vaak hoor
En da's maar goed ook, want je wordt zeeeeikesnat, incl portemonnee en gsm dus
Aanstaande zondag zeker... alleen zit dat bloed dan verpakt in een kloppende piemelquote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben daar niet voor niks weggegaanik heb Amsterdams bloed in mij
Ik dacht alleen maar: "Zo die hoeft nooit meer kracht te zetten bij het poepen"quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooow zo. Ja die feestjes had je daar inderdaad ook ja
Hey je hebt je sjaaltje afgedaan!quote:
quote:
quote:maar het is meer een achtergrondsmuziek, er wordt niet echt gedanst.
Kiddy party?quote:Ow en vergeet niet, bier en wijn kosten maar 1,50
Ja, dat hoort niet bij de stad he. Hillibilly goes bad zeg maarquote:
Het is op zondag en niet in het centrum. Ga ik liever naar de supermarktquote:Op maandag 3 mei 2010 16:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar dan snel ff doortanken en dan ergens anders heen om te dansen
Dansen in de supermarkt?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is op zondag en niet in het centrum. Ga ik liever naar de supermarkt
Daar dansen ze overalquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus O_I je bent net BansheeBoy met al die's
.
quote:
Is dat een kontenlikker?quote:
de mexicaan?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou, de ex is ook weer in 't land
Die heeft de States overleefd.
Da's geen exquote:
[Stroekie]quote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen ex
Nee, DE ex. Waar ik mee samengewoond heb.
De ex die wel 3 of 4x gebeld heeft vanuit zijn vakantieadres.
En die meteen belt als ie veilig geland is.
Is dat nu Tibo of iemand anders?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen ex
could have been mequote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen ex
Ik moet zometeen gaan trainen op de tennisbaan.... daar heb ik gezien de regen ook geen zin inquote:Op maandag 3 mei 2010 18:41 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik zou vanavond eigenlijk moeten zwemmen. Maar ik heb geen zin.
brabanders houden van een fis(t)je op z'n tijdquote:Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht alleen maar: "Zo die hoeft nooit meer kracht te zetten bij het poepen"
jij bent toch ook brabander?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabanders houden van een fis(t)je op z'n tijd
had jij niet een ontzettend aantrekkelijke tennis trainingsmeneer ?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zometeen gaan trainen op de tennisbaan.... daar heb ik gezien de regen ook geen zin in
Tim is pup, hoor... Dat weet ik zelfsquote:Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fout![]()
hij heet T, en ik heb ze zelfs nog diverse malen samen gezien en gesproken
ik hoef Ang3l toch niet in alles te volgen,quote:
wanneer wordt het weer weer beter, zodat we weer kunnen flaneren ?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij bent toch ook brabander?
![]()
![]()
my god stroekie.. GA UIT MIJN HOOOFFFDDDDD!!!!
AAAARRRRGGGGGHHHHHH
halverwege de weekquote:Op maandag 3 mei 2010 18:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer wordt het weer weer beter, zodat we weer kunnen flaneren ?
Goed plan.quote:
komt goedquote:Op maandag 3 mei 2010 18:57 schreef Xiance het volgende:
[..]
halverwege de week
dus houd je parasolletje en handtasje maar bij de hand
KIND!!!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goed plan.
*Bananen/eiwitshake maak*
Edit: volgende keer niet het ijs vergeten
Hij heeft mannen afgezworenquote:Op maandag 3 mei 2010 18:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
could have been me![]()
ik ben ook zo een die mn ex ineens weer bijster interresant vind![]()
Dit is dan ook mijn kleine maaltijd voor na het sporten... lunch komt straks als ik naar de garage ben geweest.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
KIND!!!
da's geen eten! da's een slap sapje!
*wonderer een flinke bord stampot voor zet*
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Oh broken hearted Hoover fixer sucker guy
Oh broken hearted Hoover fixer sucker, sucker guy
Erik! Ik heb de soundtrack
Mikeyquote:
"Cuz you're bruised"?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
! You must have fallen from the sky.
van homo naar heteroquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
brabanders houden van een fis(t)je op z'n tijd
heeeeee *zwaait overdreven*quote:
Maar T is verwarrend want T is TIm en T is Tibo.quote:Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fout![]()
hij heet T, en ik heb ze zelfs nog diverse malen samen gezien en gesproken
Ik mis jequote:
da's een fase.. gaat vanzelf weer wegquote:
Ja van hetero naar ni naar homo naar hetero. Of zoiets. Ik hou 't allemaal niet meer bij.quote:
Weten ze nietquote:en? wat heb je?
maar dat heb ik dus nooit tegen hem gezegd, wel Timquote:Op maandag 3 mei 2010 19:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar T is verwarrend want T is TIm en T is Tibo.
Maar de ex, da's dan altijd die eerste. Pup dus inderdaad.
ik denk dat je mij nog e.e.a uit moet leggen.....quote:Op maandag 3 mei 2010 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat heb ik dus nooit tegen hem gezegd, wel Tim
Dat vind ik van die gevaarlijke opmerkingen. "dan zou je..." Er zijn vast wel situaties te bedenken waarbij dat niet geldt en dan zie je de aandoening over het hoofd.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de blindedarm zit weliswaar rechts, maar dan nog zou ik "loslaatpijn"moeten hebben over heel m'n buik zei ie
ben je mooi klaar mee dat je nog geen steek verder bent gekomen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van hetero naar ni naar homo naar hetero. Of zoiets. Ik hou 't allemaal niet meer bij.
[..]
Weten ze niet
De ene helft van de symptomen zegt heel duidelijk: Blindedarmontsteking
De andere helft zegt: nee dat is 't niet
Hij vond 't vreemd.
Dus morgenvroeg bloedprikken en hij had er spoed achter gezet zodat ie snel wat meer wist. Blijkbaar kun je in't bezinksel in je bloed zien of het wat is of niet.
Hij kon echt duwen op de linkerhelft van m'n buik en dat deed echt geen zeer. Maar rechts wel.
En de blindedarm zit weliswaar rechts, maar dan nog zou ik "loslaatpijn"moeten hebben over heel m'n buik zei ie
gaan we die pannenkoeken gewoon zelf bakken in Mike z'n eigen keuken.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis jeIk wil in oktober weer meeten hoor, ik vond het zo leuk
Vandaar dat ie ook niet zegt "Dat is het niet" maar zegt "Ik wil een bloedonderzoek".quote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vind ik van die gevaarlijke opmerkingen. "dan zou je..." Er zijn vast wel situaties te bedenken waarbij dat niet geldt en dan zie je de aandoening over het hoofd.
als het droog is ik dus ookquote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Deceit het volgende:
Caro Emerald woensdag op bevrijdingsfestival vlarp, steve en thevulture, ich bin dort auch!
zeg prinsesje ongeduld, jij wacht maar weer tot het flaneerweer is,quote:Op maandag 3 mei 2010 19:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik denk dat je mij nog e.e.a uit moet leggen.....
*met voet op grond tikt...*
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis jeIk wil in oktober weer meeten hoor, ik vond het zo leuk
en door spoed krijg je dan morgen in de loop van de dag ook uitlslag van dat bloedonderzoek ?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook niet zegt "Dat is het niet" maar zegt "Ik wil een bloedonderzoek".
Ja hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en door spoed krijg je dan morgen in de loop van de dag ook uitlslag van dat bloedonderzoek ?
ja, jij liep toen op je tandvleesquote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en ik had nog niet eens mijn A-material grappen gebruikt!
Ja leuk!. MOet wel lukken.
Oeh.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:30 schreef Deceit het volgende:
Caro Emerald woensdag op bevrijdingsfestival vlarp, steve en thevulture, ich bin dort auch!
Das kut voor je. Hopen dat ze er snel achter komen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja van hetero naar ni naar homo naar hetero. Of zoiets. Ik hou 't allemaal niet meer bij.
[..]
Weten ze niet
De ene helft van de symptomen zegt heel duidelijk: Blindedarmontsteking
De andere helft zegt: nee dat is 't niet
Hij vond 't vreemd.
Dus morgenvroeg bloedprikken en hij had er spoed achter gezet zodat ie snel wat meer wist. Blijkbaar kun je in't bezinksel in je bloed zien of het wat is of niet.
Hij kon echt duwen op de linkerhelft van m'n buik en dat deed echt geen zeer. Maar rechts wel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |