Of om aan je polsje te hangenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg je allemaal zo'n hip plastic zakje om je nek voor je spulletjes
volgens mij is de trus al heel lang een sort van disco, alleen op zondagavond, opbrengst naar het goede doel of zo. Ergens vlakbij de Kinkerstraat als ik het goed heb. Ja ja je ziet het ook ik ben weleens in A'dam geweestquote:Op maandag 3 mei 2010 15:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dan was dat zeker The Cellar, die zat toch ook op die plek? Ik ben niet zo bekend met die tenten.
Ik heb ooit eens op een verjaardagsfeestje met iemand gesproken die in dezelfde straat woonde... die wist in geuren en kleuren te vertellen wat daar gebeurde... niemand geloofde dat... toen hebben we het op internet opgezocht... mijn gezichtsuitdrukkingen in chronologische volgorde:quote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens op een verjaardagsfeestje met iemand gesproken die in dezelfde straat woonde... die wist in geuren en kleuren te vertellen wat daar gebeurde... niemand geloofde dat... toen hebben we het op internet opgezocht... mijn gezichtsuitdrukkingen in chronologische volgorde:![]()
![]()
![]()
Het is geen disco, meer een borrel voor gezellige Amsterdammers. Geen toeristen of provincialen dusquote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
volgens mij is de trus al heel lang een sort van disco, alleen op zondagavond, opbrengst naar het goede doel of zo. Ergens vlakbij de Kinkerstraat als ik het goed heb. Ja ja je ziet het ook ik ben weleens in A'dam geweest![]()
Goedemorgen allemaal trouwens
Hoor haarquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is geen disco, meer een borrel voor gezellige Amsterdammers. Geen toeristen of provincialen dus
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Krijg je allemaal zo'n hip plastic zakje om je nek voor je spulletjes
Ik ben daar niet voor niks weggegaanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoor haarHet is ook net uit de rimboe weg hoor
Dan kun jequote:
Once a hillbilly, always a hillbillyquote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben daar niet voor niks weggegaanik heb Amsterdams bloed in mij
Laten we zeggen dat ik iemand op een foto zag staan als een soort van handpop van een mijnheer die zijn arm tot aan zijn oksel in die anus had gestokenquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Stelletje mietjes.
Ligt er heel erg aan welk feestje jij bekeken hebt
Maar het is dicht nu.
ik zei ook soort van, ze draaien toch wel muziek en er wordt een beetje gedanst, als ik het me goed herinnerquote:Op maandag 3 mei 2010 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is geen disco, meer een borrel voor gezellige Amsterdammers. Geen toeristen of provincialen dus
Oooooow zo. Ja die feestjes had je daar inderdaad ook jaquote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik iemand op een foto zag staan als een soort van handpop van een mijnheer die zijn arm tot aan zijn oksel in die anus had gestoken
Ja, van dat vage underground muziek, maar het is meer een achtergrondsmuziek, er wordt niet echt gedanst.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik zei ook soort van, ze draaien toch wel muziek en er wordt een beetje gedanst, als ik het me goed herinner
-edit- maar de rest klopt toch wel
de cellar natuurlijkquote:Op maandag 3 mei 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij kent het toch vast wel?
Was dat zo, the cellar, of de trut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, ik neem gewoon niks mee. Dat lijkt me wat veiliger en minder irritantquote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kun jedoen, maar zo doen ze dat bij schuimfeesten wel vaak hoor
En da's maar goed ook, want je wordt zeeeeikesnat, incl portemonnee en gsm dus
Aanstaande zondag zeker... alleen zit dat bloed dan verpakt in een kloppende piemelquote:Op maandag 3 mei 2010 16:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben daar niet voor niks weggegaanik heb Amsterdams bloed in mij
Ik dacht alleen maar: "Zo die hoeft nooit meer kracht te zetten bij het poepen"quote:Op maandag 3 mei 2010 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooooow zo. Ja die feestjes had je daar inderdaad ook ja
Hey je hebt je sjaaltje afgedaan!quote:
quote:
quote:maar het is meer een achtergrondsmuziek, er wordt niet echt gedanst.
Kiddy party?quote:Ow en vergeet niet, bier en wijn kosten maar 1,50
Ja, dat hoort niet bij de stad he. Hillibilly goes bad zeg maarquote:
Het is op zondag en niet in het centrum. Ga ik liever naar de supermarktquote:Op maandag 3 mei 2010 16:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar dan snel ff doortanken en dan ergens anders heen om te dansen
Dansen in de supermarkt?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is op zondag en niet in het centrum. Ga ik liever naar de supermarkt
Daar dansen ze overalquote:
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus O_I je bent net BansheeBoy met al die's
.
quote:
Is dat een kontenlikker?quote:
de mexicaan?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:31 schreef Ang3l het volgende:
Nou, de ex is ook weer in 't land
Die heeft de States overleefd.
Da's geen exquote:
[Stroekie]quote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen ex
Nee, DE ex. Waar ik mee samengewoond heb.
De ex die wel 3 of 4x gebeld heeft vanuit zijn vakantieadres.
En die meteen belt als ie veilig geland is.
Is dat nu Tibo of iemand anders?quote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen ex
could have been mequote:Op maandag 3 mei 2010 18:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's geen ex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |