avond :-)quote:
redelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 19:20 schreef Steve het volgende:
Iedereen leuke zondag gehad?
edit: of voor de boeg voor bepaalde mensen.
hoewel beide auto's zit er een groot verschil tussen een fiat500 en een ferariquote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er 2 films qua genre, stijl, cameravoering etc veel op elkaar lijken dan zijn het die 2 wel
* beide zonder budgetquote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoewel beide auto's zit er een groot verschil tussen een fiat500 en een ferari
ja! Die bedoelde ik...quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
zo overstap gehad, nu tot aan hengelo wonders boek uitlezen
Leuk!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:11 schreef wonderer het volgende:
We hebben net twee boekenkasten in elkaar geknutseldEn eentje ingeruimd ook
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leuk!
Als eerst gingen je eigen boeken erin?
Dan moet je een boekenkast kopen met verstelbare en los te kopen plankenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind altijd dat een boekenkast te weinig planken heeft, je verpest best veel ruimte.
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet je een boekenkast kopen met verstelbare en los te kopen planken
In paranormal activity zit gewoon geen spanning en het verhaal zelf is heel andersquote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* beide moeten het hebben van de onderhuidse spanning zonder echt iets te laten zien
dat amsterdam hangt ook van roddel en achterklap aan elkaarquote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een gerucht gehoord dat Ang3l en Deceit met elkaar gezoend hebben...
CVan wie?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Alleen gezoend?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
maar toch wel een home depot met zaagafdeling ????quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemen(en nee, we hebben hier geen IKEA
)
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is nooit fijn als iemand anders voor je bepaald dat "het het beter is voor ONS als WE een tijdje geen contact meer hebben".
niet duidelijk genoeg?quote:
ik volg de verhaallijnen hier niet hequote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
hij vind dat we geen contact meer moeten hebben, en ik vind van wel, ik vind dat ik dat vriendschappelijk kan, nee het gaat niet om Teun, maar om Joost, Ang3l
Waarom wil hij geen contact meer?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
hij vind dat we geen contact meer moeten hebben, en ik vind van wel, ik vind dat ik dat vriendschappelijk kan, nee het gaat niet om Teun, maar om Joost, Ang3l
Da wist ik!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemen(en nee, we hebben hier geen IKEA
)
Waar was je eigenlijk?quote:
Rotterdamquote:
Plintjes plakken bij Vlarp?quote:
Vlarp?quote:
met wie?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Net terug van de tennisbaan... lekker gespeeld!
Dat ga ik woensdag waarschijnlijk al doenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of een ehm.. meetmet Vlarp én Steve
Met leden van mijn tennisclub enzoquote:
Mijn eerste gok was idd Teunquote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
Stevequote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Of een ehm.. meetmet Vlarp én Steve
Blijf jij 's avonds wel plakken dan in tegenstelling tot Vlarp?quote:
quote:
23:38 gaat mijn laatste trein.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Blijf jij 's avonds wel plakken dan in tegenstelling tot Vlarp?
Nee we hebben gezellig afgesproken in Rotterdamquote:
Ok dan... ik weet nog niet precies hoe laat ik uit Haarlem in Den Bosch aanbeland maar dat zal rond 6 uur/half 7 zijn denk ik...quote:
waarom post je hier hetzelfde als op je twitter?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Micmacs a tire-larigot, Les Choristes, Lars and the real girl, Once en Elephant. Geen slechte moviemarathon #3 score.
Heb ik van jou geleerdquote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
waarom post je hier hetzelfde als op je twitter?
Ik wou net zeggen, dat zijn er meer...quote:
jij gokt gewoon dat het schema van Caro eerder die dag al vetraging oploopt zodat ze niet klokslag 17.15 uur kan beginnen ?quote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok dan... ik weet nog niet precies hoe laat ik uit Haarlem in Den Bosch aanbeland maar dat zal rond 6 uur/half 7 zijn denk ik...
Nou nee maar ik ben afhankelijk van mijn chauffeurquote:Op zondag 2 mei 2010 23:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gokt gewoon dat het schema van Caro eerder die dag al vetraging oploopt zodat ze niet klokslag 17.15 uur kan beginnen ?
ik ben een mooi weer homo, alleen als het niet regent ben ik van plan te gaan kijkenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nee maar ik ben afhankelijk van mijn chauffeur
En ik heb Caro al 2 keer live gezien en binnenkort ook nog op Pinkpop dus komt goed
Heb jij met angel gezoend?quote:
Arme Eli.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was een goede filmavond. En Elephant was best heftig.
Nice try darlingquote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
bikkelquote:Op maandag 3 mei 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Fijn. Er is een arts niet aanwezig, dus locatie Lichtstraat heeft vanavond pas spreekuur ipv deze ochtend.
Ofwel: 18:50 naar de dokterAls ik zit doet het gelukkig niet echt zeer, dus kan gewoon werken.
Het is beter dat ze over je lullen dan over je zeikenquote:
en meer beelden uit de kleedkamer en douches zien ?quote:Op maandag 3 mei 2010 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Nijmegen
Eindhoven
Rotterdam
Hoek van Holland
Kunnen we nu inmiddels dat voetbal afschaffen?
Of iig wedstrijden zonder publiek gaan invoeren?
Voor mijn part. Als die belachelijke onzin maar ophoudt.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef creno het volgende:
[..]
en meer beelden uit de kleedkamer en douches zien ?
Het bleef gisteren slechts bij ontblote bovenlijven en een boxer van Stochquote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef creno het volgende:
[..]
en meer beelden uit de kleedkamer en douches zien ?
ik las dat je minder last hebt als je zit, misschien dus toch blinde darm.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mijn part. Als die belachelijke onzin maar ophoudt.
Stelletje randdebielen. Echt geen goed woord voor over voor dat soort types.
Weet je, laat de dokter vanaaf maar zeggen wta ie denktquote:Op maandag 3 mei 2010 10:07 schreef creno het volgende:
[..]
ik las dat je minder last hebt als je zit, misschien dus toch blinde darm.
En dan toch ga je dat doenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je, laat de dokter vanaaf maar zeggen wta ie denkt
Ik hou niet zo van google zelfdiagnoses. Die maken je alleen maar bang
Jep. Eerst was het gewoon een vervelende buik.quote:De pijnklachten beginnen meestal geleidelijk op, rond of boven de navel.
Daar zit het nu jaquote:Uiteindelijk zakt de pijn naar de rechter onderbuik.
Ik ben 1 dag thuisgeweest van werk omdat ik geen eten binnenhield.quote:Soms worden de pijnklachten voorafgegaan door misselijkheid en braken.
Neuh.quote:Er kan een lichte temperatuurverhoging zijn en een algeheel onwel bevinden.
Jahquote:Wanneer de verschijnselen duidelijk zijn, is het aanraken van de buik en het daarna loslaten pijnlijk, met name rechtsonder.
Neuh. Valt mee.quote:Ook hoesten en lachen doet soms pijn. Dikwijls wordt ook vervoerspijn aangegeven, bijvoorbeeld wanneer met de auto over een hobbel wordt gereden.
Misschien kunnen ze hem anaal verwijderenquote:Op maandag 3 mei 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan toch ga je dat doen
[..]
Jep. Eerst was het gewoon een vervelende buik.
[..]
Daar zit het nu ja
[..]
Ik ben 1 dag thuisgeweest van werk omdat ik geen eten binnenhield.
[..]
Neuh.
[..]
Jah
[..]
Neuh. Valt mee.
Ik wil geen litteken op m'n buuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik, huuuuuhuhuhuuuuu
Nou, dat lijkt me ook geen strak plan!quote:Op maandag 3 mei 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze hem anaal verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |