avond :-)quote:
redelijkquote:Op zondag 2 mei 2010 19:20 schreef Steve het volgende:
Iedereen leuke zondag gehad?
edit: of voor de boeg voor bepaalde mensen.
hoewel beide auto's zit er een groot verschil tussen een fiat500 en een ferariquote:Op zondag 2 mei 2010 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er 2 films qua genre, stijl, cameravoering etc veel op elkaar lijken dan zijn het die 2 wel
* beide zonder budgetquote:Op zondag 2 mei 2010 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoewel beide auto's zit er een groot verschil tussen een fiat500 en een ferari
ja! Die bedoelde ik...quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
zo overstap gehad, nu tot aan hengelo wonders boek uitlezen
Leuk!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:11 schreef wonderer het volgende:
We hebben net twee boekenkasten in elkaar geknutseldEn eentje ingeruimd ook
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leuk!
Als eerst gingen je eigen boeken erin?
Dan moet je een boekenkast kopen met verstelbare en los te kopen plankenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik vind altijd dat een boekenkast te weinig planken heeft, je verpest best veel ruimte.
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemenquote:Op zondag 2 mei 2010 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan moet je een boekenkast kopen met verstelbare en los te kopen planken
In paranormal activity zit gewoon geen spanning en het verhaal zelf is heel andersquote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
* beide moeten het hebben van de onderhuidse spanning zonder echt iets te laten zien
dat amsterdam hangt ook van roddel en achterklap aan elkaarquote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Ik heb een gerucht gehoord dat Ang3l en Deceit met elkaar gezoend hebben...
CVan wie?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
Alleen gezoend?quote:Op zondag 2 mei 2010 21:34 schreef MisterO het volgende:
maar toch wel een home depot met zaagafdeling ????quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemen(en nee, we hebben hier geen IKEA
)
quote:Op zondag 2 mei 2010 21:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is nooit fijn als iemand anders voor je bepaald dat "het het beter is voor ONS als WE een tijdje geen contact meer hebben".
niet duidelijk genoeg?quote:
ik volg de verhaallijnen hier niet hequote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
hij vind dat we geen contact meer moeten hebben, en ik vind van wel, ik vind dat ik dat vriendschappelijk kan, nee het gaat niet om Teun, maar om Joost, Ang3l
Waarom wil hij geen contact meer?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niet duidelijk genoeg?
hij vind dat we geen contact meer moeten hebben, en ik vind van wel, ik vind dat ik dat vriendschappelijk kan, nee het gaat niet om Teun, maar om Joost, Ang3l
Da wist ik!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, verstelbaar is wel, maar losse planken is lastig... Moet je weer een hele nieuwe boekenkast erbij nemen(en nee, we hebben hier geen IKEA
)
Waar was je eigenlijk?quote:
Rotterdamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |