Waarom was je zo vroeg weg?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ik was net in de Arena de wedstrijd aan het kijken. Was wel een mooie wedstrijd, alleen jammer dat Twente weer zo nodig moest winnen.
Nja, gewoon na de wedstrijd. Ik woon achter de Arena, dus ik ben gewoon snel thuisquote:
Haha, de 1e Ajacied dus nú alweer voorspeld dat Ajax volgend jaar kampioen gaat worden. Leren jullie het nou nooit??quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Komakie het volgende:
Alleen jammer dat Twente volgend jaar CL gaat spelen. Ze hebben daar niets te zoeken. Zeker niet als er een paar spelers weg gaan. Dan valt het wel redelijk in elkaar. Ze hebben nu de mazzel dat iedereen fit blijft. Moet je voorstellen dat Ruiz een paar wedstrijden niet mee doet...
Sowieso, het is na deze seizoenshelft al wel duidelijk dat Ajax volgend jaar heel dik kampioen gaat worden. Ze zijn veel beter dan de rest (neemt niet weg dat Twente dit jaar terecht kampioen is over de hele competitie gezien. Voordat ik daar weer op wordt aangevallen)
Dan moet het ook mogelijk zijn om minimaal kwart finale CL te halen. Helemaal als ze de groep bij elkaar houden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Komakie het volgende:
Alleen jammer dat Twente volgend jaar CL gaat spelen. Ze hebben daar niets te zoeken. Zeker niet als er een paar spelers weg gaan. Dan valt het wel redelijk in elkaar. Ze hebben nu de mazzel dat iedereen fit blijft. Moet je voorstellen dat Ruiz een paar wedstrijden niet mee doet...
Sowieso, het is na deze seizoenshelft al wel duidelijk dat Ajax volgend jaar heel dik kampioen gaat worden. Ze zijn veel beter dan de rest (neemt niet weg dat Twente dit jaar terecht kampioen is over de hele competitie gezien. Voordat ik daar weer op wordt aangevallen)
Dan moet het ook mogelijk zijn om minimaal kwart finale CL te halen. Helemaal als ze de groep bij elkaar houden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Nou ga maar naar de kleedkamer zodat ik nog wat Twente-piemels te zien krijg... dan heb ik als homo toch nog een leuke middag
Nee, Ruiz is veel beslissender geweest. Eerst nadenken voordat je weer onzin op het forum kalkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha, de 1e Ajacied dus nú alweer voorspeld dat Ajax volgend jaar kampioen gaat worden. Leren jullie het nou nooit??![]()
Overigens is Twente zonder Ruiz gewoon hetzelfde als Ajax zonder Suarez. Kijk, dít soort reacties van Joodjes zijn nou zo verschrikkelijk irritant he
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:49 schreef TheVulture het volgende:
Nou ga maar naar de kleedkamer zodat ik nog wat Twente-piemels te zien krijg... dan heb ik als homo toch nog een leuke middag
Onzin, zonder Suarez zakt het team van Ajax ook in elkaar. Maar ik reageerde op een troll dus laat maarquote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Ruiz is veel beslissender geweest. Eerst nadenken voordat je weer onzin op het forum kalkt.
Klopt.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, Ruiz is veel beslissender geweest. Eerst nadenken voordat je weer onzin op het forum kalkt.
Viel mij ook al opquote:Op zondag 2 mei 2010 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Toch leuk als je in de Grolsch veste speelt en je staat Bavaria te zuipen
Ga je melden op voetbalzone, dat is meer van jou niveau.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin, zonder Suarez zakt het team van Ajax ook in elkaar. Maar ik reageerde op een troll dus laat maar
Neuh, trollen doe je elders maar.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga je melden op voetbalzone, dat is meer van jou niveau.
Er staat wel een nieuwe spits op, zoals altijd bij Ajaxquote:Op zondag 2 mei 2010 16:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Klopt.
Wil niet zeggen dat als Luis weggaat het geen gigantische gemis is, die man is gewoon keigoed.
"volgend jaar":')quote:Op zondag 2 mei 2010 16:44 schreef Komakie het volgende:
Sowieso, het is na deze seizoenshelft al wel duidelijk dat Ajax volgend jaar heel dik kampioen gaat worden.
Ben benieuwd of die Ajax wél kampioen weet te maken. Als een speler van het kaliber Suarez het al niet voor elkaar krijgt.......quote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Er staat wel een nieuwe spits op, zoals altijd bij Ajax
tuurlijk, elk jaar een nieuwe kneuzen spits hahaha!!quote:Op zondag 2 mei 2010 16:56 schreef Torrio het volgende:
[..]
Er staat wel een nieuwe spits op, zoals altijd bij Ajax
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |