quote:Opzondag 2 mei 2010 16:23 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd Twentefans.
Over 34 wedstrijden gewoon de terechte kampioen.
Hmwa. Na de winterstop niet. Maar daarvoor zeker.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
Net te laat in het vorige topic, dus nog een keer:
[..]
Perez is een vieze hond en een minderwaardig mens.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef Torrio het volgende:
Vind het toch wel mooi voor Perez, eindelijk kampioen
Aan de andere kant zou Perez dan bijna een legende kunnen worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:23 schreef Torrio het volgende:
Vind het toch wel mooi voor Perez, eindelijk kampioen
Ajax mag wel de periode kampioenschap vieren als ze dat willen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Na de winterstop niet. Maar daarvoor zeker.
Perez is inderdaad een gluiperd.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Perez is een vieze hond en een minderwaardig mens.
Alle andere mensen bij Twente gun ik het wel, al vind ik die Stam ook een vreemd kereltje met wigger-aspiraties.
Net als de voorgaande 6 jaar ofzoquote:Op zondag 2 mei 2010 16:25 schreef het_fokschaap het volgende:
Twente gefeliciteerd
Ajax volgend jaar dan maar
Boschker dan?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Perez is een vieze hond en een minderwaardig mens.
Alle andere mensen bij Twente gun ik het wel, al vind ik die Stam ook een vreemd kereltje met wigger-aspiraties.
quote:Op zondag 2 mei 2010 16:27 schreef Pino112 het volgende:
Zucht, de eerste Ajax vs FC Twente discussie op MSN is begonnen![]()
Boschker vind ik wel cool. Hij is wat weinig zelfkritisch, maar heeft de juiste mentaliteit voor topsport.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Boschker dan?![]()
Nee ik vind het zwaar klote, een anti-climax, maar goed Twente heeft zich gehouden onder de druk, dus terecht is het wel. Chapeau
Neequote:Op zondag 2 mei 2010 16:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet jij niet in een hoekje gaan janken dat je geen CL meer speelt?
QFTquote:Op zondag 2 mei 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me echt mateloos aan irriteer is dat supporters van clubs die zelf niks winnen vooral blij zijn dat Ajax geen kampioen is geworden:
Nee, dat is logisch. Die arrogante kutclub gun je toch helemaal niets?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me echt mateloos aan irriteer is dat supporters van clubs die zelf niks winnen vooral blij zijn dat Ajax geen kampioen is geworden:
Daar heb ik zelf niet zo'n last van, maar ik denk dat het te maken heeft met het geacteerde over de top 'zelfvertrouwen' van Ajax-spelers en -supporters in combinatie met de vieze maniertjes van Suarez, De Zeeuw en Vertonghen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom dikgedrukt?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef MadMarine het volgende:
Wederom een superspannende ontknoping van het kampioenschap, die nog spannender had kunnen worden zonder die rode kaart voor Fehér...
Geweldige prestatie van Ajax in de tweede seizoenshelft, met een ongekend hoog doelsaldo, en helaas vandaag de beste nr 2 in de geschiedenis van de eredivisie...
Het lijkt trouwens wel of alles ineens mee zit in Rotterdam? Ik denk toch dat ze iets te vroeg juichen![]()
Ook in Amsterdam zitten mensen die niet voor Ajax zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 16:30 schreef het_fokschaap het volgende:
d'r wordt hier in Amsterdam nu flink getoeterd op straat. Een paar verdwaalde tukkers
of gewoon weer een Turkse bruiloft
Dat hebben de meeste mensen denk ik welquote:Op zondag 2 mei 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |