quote:Op zondag 2 mei 2010 16:12 schreef Torrio het volgende:
Iedereen die Ajaxsupporters theaterpubliek noemt, ze zitten er toch nog massaal na jaren geen kampioenschap, dus wees alsjeblieft stil.
Dat was zijn kampioenstattooquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als je ploeg zo goed gespeeld heeft dit seizoen dan kun je toch nog wel tien minuten blijven zitten om te applaudiseren...
Die kroon in de nek van Van Der WIel, wat een pauperjong
Niet zo moeilijk als er maar 50.000 mensen in kunnen en er meer dan 1 miljoen Ajacieden in een kleine omtrek wonen.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:12 schreef Torrio het volgende:
Iedereen die Ajaxsupporters theaterpubliek noemt, ze zitten er toch nog massaal na jaren geen kampioenschap, dus wees alsjeblieft stil.
quote:
Was ook gelukt, als Feyenoord niet zo opzichtig aan competitevervalsing deed.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik lach alleen de Ajax supporters uit die het Twente niet gunnen en zo stellig overtuigd waren dat Ajax toch wel kampioen zou worden.
Heb je de rest van z'n lijf ooit gezien?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als je ploeg zo goed gespeeld heeft dit seizoen dan kun je toch nog wel tien minuten blijven zitten om te applaudiseren...
Die kroon in de nek van Van Der WIel, wat een pauperjong
Precies... irriteert mij ook altijd mateloosquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wees gewoon blij voor Twente ofzo, dat gezeik op Ajax komt altijd een beetje sneu over.
Goed hèquote:Op zondag 2 mei 2010 16:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Van mij mag Feyenoord wel controleerd worden voor competitievervalsing. Je maakt mij niet wijs zo goed te spelen tegen Heerenveen en zo enorm bagger tegen Twente.
Makaayquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooi voor Makaay dat hij op deze manier afscheid neemt.
Wat een schitterende carrière. Van verlegen rechtsvoor tot internationale topscorer, alom geliefd en gerespecteerd. Sieraad voor de sport.
Jammer dat het in Oranje nooit echt mocht lukken. Wales-uit in '96 en Letland-EK 2004 zal hij zich wel blijven herinneren. Ook daar heeft hij nooit amok gemaakt.
Emotioneel zo. Wat een held. Drie keer scoren in zijn laatste competitiewedstrijd. Het is hem gegund!
Makaayquote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooi voor Makaay dat hij op deze manier afscheid neemt.
Wat een schitterende carrière. Van verlegen rechtsvoor tot internationale topscorer, alom geliefd en gerespecteerd. Sieraad voor de sport.
Jammer dat het in Oranje nooit echt mocht lukken. Wales-uit in '96 en Letland-EK 2004 zal hij zich wel blijven herinneren. Ook daar heeft hij nooit amok gemaakt.
Emotioneel zo. Wat een held. Drie keer scoren in zijn laatste competitiewedstrijd. Het is hem gegund!
Als telt niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:14 schreef RSXX het volgende:
Hoe zou het zijn gelopen als NAC geen rood had gekregen ??
ik zeik niet op Ajax ben gewoon erg blij voor Twente .quote:Op zondag 2 mei 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... irriteert mij ook altijd mateloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |